LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Draagkrachtbeginsel

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Chanmaster

Re: Draagkrachtbeginsel

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Jij had dat ook zo kunnen doen, had je een vak moeten leren.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

chanmaster is dat niet in de trsnt van "de pot verwijt de ketel" volgens mij moet jij ook maar eens een vak gaan leren.

Chanmaster

Nee Puma, jij weet helemaal niets van mij. Je kent me niet maar zit wel tegen me aan te schoppen. Ik kan ook schoppen Puma maar schop altijd raak en dat is zeer gevoelig en heelt niet.
Verder ga ik hier niet op in. Rest mij ook jou een prettige jaarwisseling toe te wensen. Thats al talks.

puma73

dan zul je toch verdomd goeie schoenen moeten hebben

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Ik wilde niemand beledigen of beschadigen. en om alle verdachtmakingen te voorkomen. is het verwijderd.
Janny :(
Laatst gewijzigd door Janny op 28 dec 2006 09:36, 2 keer totaal gewijzigd.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 26 Dec 2006 20:56 door Chanmaster
-------------------------------------------------------------------------------
Beste Gerrit Dekzeil, ik ben financieel deskundige. Verricht ontzettend veel werk in de sector schuldhulpverlening en val onder de financiële instellingen.Ik heb zelf een dergelijke snelcursus gevolgd voor HMI of wel Hamburg-Mannheimer.

Oke... Faeks! :oops:

Chanmaster continuez! :wink:
Laatst gewijzigd door pluutje op 27 dec 2006 22:09, 2 keer totaal gewijzigd.

Chanmaster

Ik heb van timefa alleen het E-mailadres, meer ok niet. Zoek uit wie en wat timefa is. Alleen de website heb ik in opdracht staan :) Nu mijnn waar functie, dat kan dacht ik niet moeilijk zijn!

idem

Ongelezen bericht door idem »

Nu mijnn waar functie,
leraar nederlands???

puma73

chanmaster,

stop nu eens een keer met je gekonkel.

je hebt hier onder 3 controleerbare aliassen gezeten, timefa was een daarvan.

gebruik google en timefa komt op met de zelfde schrijfstijl als chanmaster.

CB

Ongelezen bericht door CB »

Chanmaster, misschien een beetje door de mand gevallen?????

Geeft niet hoor Geertje, maar het gevoel is niet leuk om door de mand te zijn gevallen Hè!

faeks

Ongelezen bericht door faeks »

Zielige vertoning om mensen met een afwijkende mening 'te ontmaskeren' en zelf veilig verborgen blijven achter alleen een achter- of voornaam.
Wie de schoen past.... :roll:
Laatst gewijzigd door faeks op 28 dec 2006 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Janny

Faeks.

Je weet dat ik een vrouw ben, dat heb ik nooit verborgen ,dus!
Verder heb ik geen schuilnaam.
Het enigste wat je niet weet is mijn achternaam , geb datum. en woonplaats. De rest is allemaal te vinden in mijn postings, Dus ! wat is het probleem.
Wat ik van Chanmaster postte is gewoon te vinden in andere fora.
Mijn opzet is niet om wie dan ook te beschadigen. Als jij vind dat dat door mijn postings gebeurt is, laat chan master dan aangeven waar hij beschadigs is en ik biedt daarvoor bij dezen.mijn welgemeende excuses aan.
Echter dit forum is voor mij geen spelletje, laat dat iedereen duidelijk zijn. Het is voor mij pure noodzaak om hier te zijn, en daardoor te kunnen overleven van de dexia misere.
Janny

Chanmaster

Nee hoor, Anny heeft mij op geen enkele wijze in een kwaad daglicht gezet. Mijn maam kom je overal tegen. Mijn eigen E-mailadres heb ik ooit eens publiek gemaakt en had daarvan snel pijt dus dt maar niet meer. Een stukje veiligheid ingebouwd uit privacy overweging.
Mijn naam en adres alsmede alle gegevens zijn simpel te traceren.
Ik heb er ook geen geheim van, niet nodig. Iedereen mag weten wie ik ben. Ik mag het vanwege het reglement alhier niet noemen of vermelden. Ik ga niet schuil achter een koosnaampje. Ik sta voor wat ik zeg en wat ik ben alsmede ken ik mijn verantwoordelijkheden.
Wat krom is buig ik recht, wat niet deugt zoek ik uit tot de onderste steen boven is. Gerechtigheid zal zege vieren. Ik ben er altijd al geweest voor andere mensen en zal er blijven zolang ik leef.
Maar verbergen doe ik niets omdat ik altijd de waarheid volg.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Mijn eigen E-mailadres heb ik ooit eens publiek gemaakt en had daarvan snel pijt dus dt maar niet meer. Een stukje veiligheid ingebouwd uit privacy overweging.
nou beste chanmaster, ik post hier al jaren, gewoon zonder geheimen, open en eerlijk, met open vizier, met eigen naam en e-mailadres,
we staan in ons recht en hebben niets te vrezen, wij zijn het slachtoffer van de graaimentaliteit van een Bank, dus waarom al die geheimzinnigheid en angst, kom op laat zien wie je bent en waar je voor staat, doe dat open en zonder vrees.

T 8) n

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste **,

waarom verwijder jij je nachtelijke mailtjes steeds?

en wat heeft Janny je nu weer misdaan?

T :shock: n

p.s. je mag ook altijd even op de koffie komen, misschien kunnen we dan wat duidelijkheid creeeren?

Janny

T :oops: N

Mijn misdaad zal wel zijn dat ik de gewraakte posting heb verwijderd.
reden daarvan is dat ik niemand wil beschadigen of beledigen. Dit is mijnerzijds geen lafheid, maar het respectvol willen omgaan met mijn medemens.
Janny

Chanmaster

Beste mensen.

Ik wil hierop nog even inhaken en hoop dat het nodig daarmee is gezegd. Ik heb er geen behoefte aan om mij anders voor te doen dan ik ben. Ik probeer een ieder te helpen door een advies te verstrekken in de juiste richting of te verwijzen naar de juiste instatie. Die juiste instantie kan ik soms zelf zijn al is dat niet bevorderlijk maar het is niet anders. Dat er in dit topic mensen zijn die zich in het ootje genomen voelen of ronduit gezegd bedrogen uitkomen met wat een glansrijke toekomst zou moeten worden met een aanzienlijk financieel voordeel spreekt voor zich. Ik ben geen rechter, geen advocaat maar wel financieel deskundige. Ook ik heb een uitgesproken mening over bepaalde dubieuze financiële constructies onder het mom van listige verkooppraatjes. Ik neem geen blad voor mijn mond en ja,ook ik kan fouten makn en wordt daarop graag gewezen. Ik doe mijn best. Juis nu, de laatste week van het jaar ben ik vrij en derhalve in staat hierop met een zekere regelmaat te reageren.
Ik hoop iets voor belanghebbenden te kunnen betekenen en sta open voor elke discussie en critiek maar laat me niet ondersneeuwen door forumgenoten zoals dit veelvuldig door bepaalde personen wordt gedaan. Ook ik heb mijn trots en één van de daaruit voort vloeiende eigenschappen is dat ik iedereen in de waarde laat.

puma73

chanmaster,

wanneer vertel je nu eens de waarheid? hier speel je de schuldhulpverlener, op een ander forum doe je jezelf voor als een professionele automonteur en op weer een ander forum loop je te kletsen dat je bewaking en beveiliging doet.

een ding is op alle fora hetzelfde, zodra men het vuur een beetje te dicht aan je schenen legt en voor jou "lastige" vragen stelt ga jij daar niet op in en begint ontwijkende antwoorden te geven

Vind je het gek dat mensen zich dan gaan afvragen wie en wat jij bent en andere mensen waarschuwen.

.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

ach, die chan toch..
Geplaatst op 27 Dec 2006 20:50 door faeks

Bah, wat laag!
Heeft nu echt niemand dit spelletje door?
Ja hoor feeks, ik heb jou prima door! Antwoord: Bah, wat laag !!!

Chanmaster

Ach ja, je hebt altijd kaf onder het koren.
En dat is mijn allerlaatste reactie in deze.
To the topic.

Gesloten