LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Agel het nieuwe mlm product
Re: Agel het nieuwe mlm product
Ach, gewoon de volgende halve zool die in sprookjes geloofd. en hier wat reclame wil maken en dat echt niet omdat het zo goed gaat.
-
JE staat wel erg positief in het leven merk ik. Je kunt lullen wat je wilt maar het is niet voor niets dat er echt wel mensen veel geld mee verdienen. Dus waarom zou ik dat niet kunnen zijn. Belangrijk is dat je niet door "bepaalde mensen"moet laten beinvloeden
Groet Stefan
Groet Stefan
JE staat wel erg positief in het leven merk ik. Je kunt lullen wat je wilt maar het is niet voor niets dat er echt wel mensen veel geld mee verdienen. Dus waarom zou ik dat niet kunnen zijn. Belangrijk is dat je niet door "bepaalde mensen"moet laten beinvloeden
Groet Stefan
Voor zover ik weet, stelde ik alleen een vraag, namelijk:
Jij stelde:
Ik vroeg:Maar net als bij al dit soort bedrijven moet je geen jaren wachten om in te stappen
En ja hoor, ik sta best positief in het leven.Oh, vertel eens, waarom niet?
Raakt de markt dan verzadigd of zo? Maar dat kan toch niet, volgens de fervente mlm'ers?
-
Ik bedoelde jou ook niet
Groetjes Stefan
Groetjes Stefan
-
Oh, vertel eens, waarom niet?
Raakt de markt dan verzadigd of zo? Maar dat kan toch niet, volgens de fervente mlm'ers?
Op het moment dat je als een van de eerste instap zijn er uiteraard meer kansen als dat je dat na 3 jaar doet. En met kansen bedoel ik sneller het geld verdienen met een team van mensen die allemaal voor het zelfde doel gaan.
Groetjes stefan
Er is dus een kans op verzadiging, zoals ik hieruit opmaak?Op het moment dat je als een van de eerste instap zijn er uiteraard meer kansen als dat je dat na 3 jaar doet. En met kansen bedoel ik sneller het geld verdienen met een team van mensen die allemaal voor het zelfde doel gaan.
Groetjes stefan
En hoe weet je dan of je als een van de eersten bent ingestapt? En zijn er prognoses over een te verwachten groei?
-
Op dit moment zullen er ca 150 mensen in Nederland actief zijn. Dus heel veel mensen die nog hopelijk na jou zullen in stappen. Wat heb je te verliezen. Je kunt elke maand stoppen en de producten die je koopt zijn echt super. Bel me anders. Het nummer staat op de website
Groet Stefan
Groet Stefan
En naar wat voor soort personen ben je nou eigenlijk op zoek?
Je post een link naar je eigen website, en dan kom je op de pagina waarin geweldige opportunities worden geboden, als cheques van 10000 euro in 3 maanden.
Levert het ronselen van mensen soms meer op dan het verkopen van die gelproducten?
Je kunt als potentiele klant niet eens iets bestellen op die website van je. Je betaald dus 14,95 per maand voor een website om mensen over te halen ook ook maar dat spul te gaan verkopen.
Waarom ga je niet eerst proberen om daadwerkelijk te verkopen, in plaats van mensen aan te trekken?
Je post een link naar je eigen website, en dan kom je op de pagina waarin geweldige opportunities worden geboden, als cheques van 10000 euro in 3 maanden.
Levert het ronselen van mensen soms meer op dan het verkopen van die gelproducten?
Je kunt als potentiele klant niet eens iets bestellen op die website van je. Je betaald dus 14,95 per maand voor een website om mensen over te halen ook ook maar dat spul te gaan verkopen.
Waarom ga je niet eerst proberen om daadwerkelijk te verkopen, in plaats van mensen aan te trekken?
Ik sta heel positief in het leven en dat is gelijk de reden dat ik deze rotzooi niet nodig heb. Het verhaal van mensen die er HEEL veel aan verdienen horen we hier al jaren.Onder de "bepaalde mensen" mag jij me best rekenen, tenslotte heb ik mlm zelf geprobeerd en ik weet dus uit eigen ervaring dat alleen de uitvinders en de top grof geld verdienen over de rug van duizenden anderen zoals jij bv.Geplaatst op 04 Apr 2008 14:21 door StefanGelukkig
--------------------------------------------------------------------------------
Groet Stefan
Mvg Jor.
Om dan nog maar niet te spreken over het feit dat het plaatsen van links met een commercieele aard hier Niet Zijn Toegestaan! Alle kans dat een Mod je link dan ook verwijderd.
-
Als dit niet zo werken dan zouden dit soort bedrijven niet bestaan. Maar hoe je het ook bekijkt iedereen kan meedoen het hoeft niet. Als je tevreden bent met je leven is dat mooi. Ik ben nog niet tevreden en daarom ga ik hiervoor. Als je in het verleden gefaald hebt in een MLM organisatie hoef je nu nog niet alles af te katten.
Laatst gewijzigd door StefanGelukkig op 04 apr 2008 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Twee stukje van je eigen ( kuch ) website.
Wij tonen je hoe je een eindeloze stroom bezoekers naar jou eigen ( kuch ) mygelfusion website LOKT. ( dat probeer jij dus door hier te de forumregels te overtreden ).
In twee stappen naar elke maand aanzienlijke cheques van €10.000.- in minder dan 3 maanden ( mag ik weten in welk sprookjesboek dit staat? ) Of ben ik nu weer die bepaalde persoon waar jij niet naar mag luisteren?
Mvg Jor.
Voor de tweede keer plaats je een relamelink! Dit is hier tegen de forumregels , of ben je zo wanhopig?
Wij tonen je hoe je een eindeloze stroom bezoekers naar jou eigen ( kuch ) mygelfusion website LOKT. ( dat probeer jij dus door hier te de forumregels te overtreden ).
In twee stappen naar elke maand aanzienlijke cheques van €10.000.- in minder dan 3 maanden ( mag ik weten in welk sprookjesboek dit staat? ) Of ben ik nu weer die bepaalde persoon waar jij niet naar mag luisteren?
Mvg Jor.
Voor de tweede keer plaats je een relamelink! Dit is hier tegen de forumregels , of ben je zo wanhopig?
Laatst gewijzigd door jor op 04 apr 2008 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Het zal wel aan mij liggen, maar wat moet er nou duidelijk worden door dat filmpje? Dat ze geen hekel hebben aan hun baas?
-
ik geef het op Jongens,
Wens jullie wel een prettig weekend
Tot Ziens
Wens jullie wel een prettig weekend
Tot Ziens
Wensen wij jou natuurlijk ook, intussen even goed in de voorwaarden gekeken van MyGelFusion en het dus uitdrukkelijk verboden om een reclamelink te plaatsen op plekken waar dat niet is toegestaan! zal het dan ook bij het bedrijf onder de aandacht brengen van het feit dat je hun naam hier te grabbel gooit ( voor zover dat kan ).Dat recht heb je namelijk helemaal niet!
Mvg Jor.
Mvg Jor.
Nu al?ik geef het op Jongens,
Nog even dit, ik heb helemaal niet gefaald, mlm faalde zoals altijd omdat het werkt met overdreven belofte's die door 99% niet worden gehaald. De overige 1 procent leefd er inderdaad heel goed van.Geplaatst op 04 Apr 2008 16:10 door StefanGelukkig
Als je in het verleden gefaald hebt in een MLM organisatie hoef je nu nog niet alles af te katten.
Sterkte ermee Jor.
-
Uiteraard en om alles netjes te houden heb ik de linken verwijderd. Dank je wel jongens voor het attenderen Het is wel zo netjes om je aan de regels te houden
Dat is in ieder geval netjes van je.
Mvg Jor.
Mvg Jor.
Hebben jullie al op deze site gekeken?
Is trouwens alleen bestemd voor netwerkmarketeers!
http://www.kariesmlmreport.com/trrad.html [url]
Is trouwens alleen bestemd voor netwerkmarketeers!
http://www.kariesmlmreport.com/trrad.html [url]
Waarom? Iets te verbergen?! En als het enkel voor netwerkmarketeers is, waarom het dan op het internet plaatsen? Rare vogels, die mlm'ers...Is trouwens alleen bestemd voor netwerkmarketeers!
Wel interessant te lezen dat meer dan 97% van de mensen faalt in netwerkmarketing.