Re: tele2 modem niet leverbaar!?
Geplaatst: 21 jan 2007 18:36
Hallo allemaal,
Om 15 november had ik tele2 compleet aangevraagd, met de mededeling dat ik tot 7 december nog mijn oude provider had.
Dat was geen probleem, ik zou toch pas 20 december mijn internet opgeleverd krijgen.
Om 18 december dacht ik, ik bel eens op om te kijken hoe het ermee staat. De klantenservice wist mij te melden dat ze op 1 of 2 december het signaal erop wouden zetten, maar dat er nog een signaal opzat. Tsja logisch ik had immers tot 7 december mijn oude provider nog.
Het werd nog mooier: Tele2 had mijn contract geannuleerd, de medewerkster vertelde: "ik vraag wel direct een nieuwe aan, maar dan moet u wel weer 4 weken wachten"
Ik ben dus niet gebelt, heb geen mailtje of brief ontvangen over het annuleren van mijn order. Echt schandalig!! Geen excuses ook van de medewerkster.
Nou een nieuwe aanvraag gedaan, met de mededeling dat er haast achter zou worden gezet.
4 janauari de contract brief staat daar een fout in, we hadden 20mb besteld en kregen nu 4mb
Tele2 gebeld en deze zouden het aanpassen
18 januari weer maar eens gebeld hoe het er voor stond. Niemand van de klantenservice wist iets. Tsja meneer, ik kan niks zien over uw order deze is bij een speciale sectie van het bedrijf. Toen ik vroeg om een telefoon nummer van deze afdeling was het antwoord: "dat mag ik u niet geven" Wat een service! Op mijn normale vragen: wanneer krijg ik nou internet en mag ik het telefoon nummer van iemand die mij wel kan helpen, weten ze geen antwoord.
Ik ben ook meerdere malen gewoon voorgelogen door de medewerkers van de klantenservice. Ja over 2 weken heeft u internet, twee weken later krijg je dan te horen dat het nog eens 3 weken gaat duren. Ze liegen dus gewoon glashard, om van jouw "gezeur" af te zijn.
Ik geef ze nog 1 week, daarna zeg ik mijn abbonoment op en ga weer terug naar compuserve, waar ik wel erg tevreden mee was.
groetjes,
Maarten
Om 15 november had ik tele2 compleet aangevraagd, met de mededeling dat ik tot 7 december nog mijn oude provider had.
Dat was geen probleem, ik zou toch pas 20 december mijn internet opgeleverd krijgen.
Om 18 december dacht ik, ik bel eens op om te kijken hoe het ermee staat. De klantenservice wist mij te melden dat ze op 1 of 2 december het signaal erop wouden zetten, maar dat er nog een signaal opzat. Tsja logisch ik had immers tot 7 december mijn oude provider nog.
Het werd nog mooier: Tele2 had mijn contract geannuleerd, de medewerkster vertelde: "ik vraag wel direct een nieuwe aan, maar dan moet u wel weer 4 weken wachten"
Ik ben dus niet gebelt, heb geen mailtje of brief ontvangen over het annuleren van mijn order. Echt schandalig!! Geen excuses ook van de medewerkster.
Nou een nieuwe aanvraag gedaan, met de mededeling dat er haast achter zou worden gezet.
4 janauari de contract brief staat daar een fout in, we hadden 20mb besteld en kregen nu 4mb
Tele2 gebeld en deze zouden het aanpassen
18 januari weer maar eens gebeld hoe het er voor stond. Niemand van de klantenservice wist iets. Tsja meneer, ik kan niks zien over uw order deze is bij een speciale sectie van het bedrijf. Toen ik vroeg om een telefoon nummer van deze afdeling was het antwoord: "dat mag ik u niet geven" Wat een service! Op mijn normale vragen: wanneer krijg ik nou internet en mag ik het telefoon nummer van iemand die mij wel kan helpen, weten ze geen antwoord.
Ik ben ook meerdere malen gewoon voorgelogen door de medewerkers van de klantenservice. Ja over 2 weken heeft u internet, twee weken later krijg je dan te horen dat het nog eens 3 weken gaat duren. Ze liegen dus gewoon glashard, om van jouw "gezeur" af te zijn.
Ik geef ze nog 1 week, daarna zeg ik mijn abbonoment op en ga weer terug naar compuserve, waar ik wel erg tevreden mee was.
groetjes,
Maarten