LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Siematic of Bontempi ?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Scara

Re: Siematic of Bontempi ?

Ongelezen bericht door Scara »

kee, duidelijk, maar zoals gezegd, niet veel meerwaarde als de lades toch al goed zijn. En als het echt wat is komen de kopies vanzelf wel ;-)

PeterR
Berichten: 49
Lid geworden op: 20 dec 2005 12:35

Re: Siematic of Bontempi ?

Ongelezen bericht door PeterR »

Kan niet helemaal goed opmaken of je wel of niet gekocht hebt.

Zo nee, dan zou ik zelf voor Siematic gaan. Maar dan puur omdat ik Siematic ken en Bontempie niet zo goed.

Echter er staan nog een aantal andere alternatieven die zeker ook de moeite van het bekijken waard zijn. O.a. Systemat en Next125 (Nextline).

Ik moet zeggen dat de afwerking in vergelijk tot Siematic van deze beide merken mooier is zeker aangaande de greeplijsten en de wangen waarin de greeplijst doorloopt.

Bontempi ken ik niet goed genoeg om daar een echt oordeel over te vellen maar meestal koop je bij Italianen meer een emotie. Bij Duitsers koop je minder emotie en (vaak) meer kwaliteit.

Heb ooit zelf eens een Alfa gereden... Emotie-koop maar stond erg vaak in de garage met dat ding... :) Hoe dat met Bontempi zit weet ik niet.

Succes verder!

svliegen
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 dec 2006 22:46

Re: Siematic of Bontempi ?

Ongelezen bericht door svliegen »

Heb inmiddels voor Bontempi gekozen. Met name het lakwerk is veel mooier dan bij Siematic, kwaliteit van de laden (Blum) is uitstekend, en het design vind ik ook veel mooier dan bij Siematic.

Mijn indruk is dat je bij Siematic een hoge prijs betaalt voor goede kwaliteit en een veel te hoge prijs betaalt voor de naam.

Bij Bontempi betaal je een redelijke prijs voor minstens zo goede kwaliteit en betaal je nauwelijks voor de naam.

patrik

Re: Siematic of Bontempi ?

Ongelezen bericht door patrik »

Siematic heeft wel lades van 120 cm, ik heb er namelijk zelf een besteld, en staat zelfs in de showroom. Dus het is er wel!!!!

Gesloten