LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op stervens na dood.....

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door S. »

So be it schreef:Ja, ja...., begin maar weer.... Een trucopname zeker?
Ben bang van wel ja.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Is dat voor jou van belang dan of hij wel of niet naar bed is.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Ben bang van wel ja.
Tuurlijk.....
Je weet het toch?
IEDEREEN op onze loonlijst..... (Misschien doet je vrouw stiekem mlm..... Sttttt!) :?


Is dat voor jou van belang dan of hij wel of niet naar bed is.
Aha.... ik ben door de mand gevallen....
Ik ben uit de kast!!!! :lol: ....... :roll:

Nou, vooruit...., nog ééntje dan.
Om jullie wat op te beuren..:
http://www.youtube.com/watch?v=79PI7Fjb ... ed&search=


So be it

En dan hou ik maar voor gezien.....
Na zoveel positieve mlm stikken julie toch al van de nachtmerie's..., sorry, nachtmerries...! :wink:

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Het lijkt erop dat de pillen van SBI uitgewerkt zijn. Ga maar vlug terug naar het PBC!

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door S. »

Het is gewoon een grappige commercial.
Wil je hem nomineren voor de Loden Leeuw? Want dan moet je even een heel end naar boven scrollen.

De Gouden Loekie kennen we hier niet. :wink:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Even truste wensen... en om jullie helemáál ziek te maken hier nog wat leuks.........

Helaas hebben ze alle grote SUV's, Cadillacs, Humers..., maar ook de mooie jachten gestolen terwijl de ze film aan het maken waren..., maar geloof nou maar dat ze er waren!!! 8) :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=JyoCce1MqZk&NR

Truste...., SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Extra "truste" voor S. en LindaLovelace...... (verslik je je vanavond niet, Linda........?)

En alles met een kilootje zout nemen hè, S.!!!!

SBI (Ga eens vroeg naar bed, vanavond......! 8))

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Als je dit toch ziet is mlm "op stervens na" dood toch?
Gecondoleerd.
Zag net een foto, waar een jaarlijkse bonus van dik m3 miljoen USdollar wordt uitbetaald aan één stel
En die TV-dominees genezen ook echt mensen van kanker, AIDS, krankzinnigheid, etc. :lol:

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door S. »

Ga slapen, ben moe.
Sluit mijn beide oogjes toe.
Ga dromen, deze stille nacht,
van wollige, zoete wolkenpracht.
Door een suikerzoete melodie omlijst.
Mooie beelden, met lieve man,
die fris ruikende producten de hemel inprijst.

En wanneer ik wakker wordt uit deze zoete droom,
staat daar onder de carport, de hummer, wonderschoon.
Wrijf ik de slaap uit mijn ogen na een koude douche,
en kijk nogmaals....en scherper,
blijkt het een afstandse Opel, hoe louche.

In deze wrede wereld van hebzucht en het grote geld,
is de leugen koning, als is deze nog zo mooi verteld.



:wink:

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

staat daar onder de carport, de hummer, wonderschoon.
Wrijf ik de slaap uit mijn ogen na een koude douche,
en kijk nogmaals....en scherper,
blijkt het een afstandse Opel, hoe louche.
Er zit toch geen Mangosteen in je oog? Een Opel verwarren met een Hummer? :lol:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door jor »

Je gaat er toch hard op achteruit So be it. Als je je al afgaat op fragmentjes van youtube.com . Net alsof niet iedere halve zool daar een filmpje neer kan zetten. ( zelfs ik ). Kom nu eens met een paar controleerbare verhalen , liefst vertaalt en met bronvermelding. Niet gaan lopen zeuren dat je dat al ZO vaak hebt gedaan, Want het laatste jaar kom je niet verder meer dan schoenmaten en andere onzin-opmerkingen om ( lijkt wel ) te verhullen dat ook jij geen antwoorden hebt op de serieus gestelde vragen. De laatste dagen geef je op geen enkele vraag antwoord en speel je de underdog die zich verweerd tegenover mensen die het Toch niet ( willen ) begrijpen. Kom, Laat nu eens op een normale manier zien waar bv ik mijn voordeel kan halen als ik met mlm zou beginnen.Voor de duidelijkheid, Ik sta er redelijk open tegenover al zou je dat soms niet zeggen aan de antwoorden,( ben ook maar mens). Doe je best.

Jor... :wink:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Als je je al afgaat op fragmentjes van youtube.com . Net alsof niet iedere halve zool daar een filmpje neer kan zetten. ( zelfs ik ).
Kan je geen ongelijk geven. Zelfs jij....... :wink:
Kom nu eens met een paar controleerbare verhalen , liefst vertaalt en met bronvermelding. Niet gaan lopen zeuren dat je dat al ZO vaak hebt gedaan,

Ik heb hier nog nóóit wat zinnigs verteld... in jullie ogen......! :lol:
Want het laatste jaar kom je niet verder meer dan schoenmaten en andere onzin-opmerkingen om ( lijkt wel ) te verhullen dat ook jij geen antwoorden hebt op de serieus gestelde vragen.

Alle, serieus gestelde vragen heb ik beantwoord. Alleen over mijn identiteit niet.
Maar dat jullie met de antwoorden niet tevreden zijn, en nooit zúllen zijn, was iedereen al duidelijk! :roll:
De laatste dagen geef je op geen enkele vraag antwoord en speel je de underdog die zich verweerd tegenover mensen die het Toch niet ( willen ) begrijpen.

Ohja..... de vraag over de patenten..... :?
En dat noem je een serieuze vraag? Doet ter zake?
IK vind deze vraag net zo serieus als de mijne over de Gooise matras, sorry, matrijshond...! :roll:
Kom, Laat nu eens op een normale manier zien waar bv ik mijn voordeel kan halen als ik met mlm zou beginnen.Voor de duidelijkheid, Ik sta er redelijk open tegenover al zou je dat soms niet zeggen aan de antwoorden,( ben ook maar mens). Doe je best.
En jij denkt ECHT mij voor de gek te houden?
Iemand die beweert dat ik geen antwoorden verschaf en geen uitleg geef.... toch weer de hele uitleg te laten geven? En dan weer van die onzinnige vragen voor mijn kiezen te krijgen??
Te LUI om ZELF enig onderzoek te doen?

staat daar onder de carport, de hummer, wonderschoon.
Wrijf ik de slaap uit mijn ogen na een koude douche,
en kijk nogmaals....en scherper,
blijkt het een afstandse Opel, hoe louche.
Er zit toch geen Mangosteen in je oog? Een Opel verwarren met een Hummer?

Geloof mij nou....
Er wordt geen CENT verdient in mlm.......
De vuilnisboer die lege verpakkingen ophaalt verdient er wat aan...! :oops:


Ga slapen, ben moe.
Sluit mijn beide oogjes toe.
Ga dromen, deze stille nacht,
van wollige, zoete wolkenpracht.
Door een suikerzoete melodie omlijst.
Mooie beelden, met lieve man,
die fris ruikende producten de hemel inprijst.

En wanneer ik wakker wordt uit deze zoete droom,
staat daar onder de carport, de hummer, wonderschoon.
Wrijf ik de slaap uit mijn ogen na een koude douche,
en kijk nogmaals....en scherper,
blijkt het een afstandse Opel, hoe louche.

In deze wrede wereld van hebzucht en het grote geld,
is de leugen koning,
als is deze nog zo mooi verteld.
Helemaal waar S. Daarom is het ook zo verfrissend zakendoen in mlm......

SBI
(Geen hardfeelings, jongens....?
Ik weet dat ik het er wel erg ingewreven heb gisteravond..., maar ik had er zo'n zit an...... :lol:
Voor jullie slachtoffers zijn er 0800 nummers toch?)

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

"Zag net een foto, waar een jaarlijkse bonus van dik m3 miljoen USdollar wordt uitbetaald aan één stel" (Pssssst! Over omzet! :P )
En die TV-dominees genezen ook echt mensen van kanker, AIDS, krankzinnigheid, etc.
Wat DOET het toch zéér, hè Dennis....! :oops:

FF rekenen....... klaar.
Moet je WEL de structuur en de percentage en beloningen ff doornemen..., maar DAT is niet je bedoeling toch....?

Want DAN heb je ZELF ook in de gaten dat je aan het zwammen bent...!

Prettige dag verder.... SBI
(waarom BLIJVEN jullie je kop stoten..... Worden jullie dat niet helemaal zat en wanneer ga je dan eens ECHT onderzoek doen zodat jullie niets steeds onzin verkopen?)

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door jor »

Gewoon de underdog blijven spelen. Je komt er wel.Zoals al gezegd . jij hebt overal al antwoord op gegeven en de rest is te lui. Bedankt voor je geweldige antwoord een echte mlmér waardig.Mlmér proberen altijd de zaak om te draaien zodat men van hun ook geen duidelijk antwoord kan verwachten.Op de website's na van de mlm-bedrijven die natuurlijk alleen maar de positieve kanten belichten is op het internet voor de rest uitsluitend nadelig commentaar te vinden. jammer dat juist jij je niet geroepen voelt, maar ja, je zei het al. Je hebt het Zo Vaak uitgelegd en niemand wil naar je luisteren dus ga jij bij elke vraag direct in de verdediging en wat persoonlijk naar de anderen.

Jor.


Ouote van So be it...En jij denkt ECHT mij voor de gek te houden?
Iemand die beweert dat ik geen antwoorden verschaf en geen uitleg geef.... toch weer de hele uitleg te laten geven

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Gewoon de underdog blijven spelen. Je komt er wel.Zoals al gezegd . jij hebt overal al antwoord op gegeven en de rest is te lui.

Goed dat je het zelf ook ziet, Jor.
Op de website's na van de mlm-bedrijven die natuurlijk alleen maar de positieve kanten belichten

Aha! Jij hing op je eerste afspraak met je meissie direct je vuilewas buiten???? Of ging je zelfs maar nadelige dingen VERZINNEN om toch maar indruk te maken op haar?
Niet slim...... :oops:
is op het internet voor de rest uitsluitend nadelig commentaar te vinden. jammer dat juist jij je niet geroepen voelt, maar ja, je zei het al. Je hebt het Zo Vaak uitgelegd en niemand wil naar je luisteren dus ga jij bij elke vraag direct in de verdediging en wat persoonlijk naar de anderen.
Denk jij echt dat ik het doorsnee volk hier serieus neem? De brallers?

Er ZIJN een paar lezers die tegenwoordig wijselijk hun mond houden, omdat ze in elk geval niet achter de debiele opmerkingen staan die tegen mlm zijn.

Voorstanders zullen het waarschijnlijk nooit worden, maar wat jullie verkondigen slaat echt nergens op! :lol:

Ga ff werken.... (Ik)

SBI

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door jor »

Voorstanders zullen het waarschijnlijk nooit worden, maar wat jullie verkondigen slaat echt nergens op!...... Quote van So be it.




Ik verkondig niets, Vraag je gewoon om wat uitleg en jij schuift mij even alle zaken die de tegenstanders vertellen in mijn schoenen. Knap hoor.Succes met je werk. :wink:

Jor.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Vraag je gewoon om wat uitleg
ik begin er niet meer aan Jor.

Kijk de topics "Op een rijtje" maar eens na en kom DAN met vragen.....

SBI

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door S. »

So be it, uit topic; de bovenste verdient het meest... schreef:Er zijn bepaaalde misstanden binnen het mlm-gebeuren en, ieder voor zich, hoort een mlm-er te controleren of dit speelt in "zijn" mlmzaak en kan er in het betreffende topic over gediscussieerd worden.
En hoe controleer je dit?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Hi,
Er zijn bepaaalde misstanden binnen het mlm-gebeuren en, ieder voor zich, hoort een mlm-er te controleren of dit speelt in "zijn" mlmzaak en kan er in het betreffende topic over gediscussieerd worden.

En hoe controleer je dit?
Ik stel voor dat je dit gaat opzoeken, dan kun je ZIEN hoe makkelijk het is......
Bekijk de tips die je krijgt waarop je moet letten bij het beoordelen van een mlmbedrijf.
Is het logisch?
Staat er bijv:
"Zorg dat je bovenaankomt in de piramide. Dat is het beste!"

Dat betekent dat je van je beginaf aan een zaak gaat bouwen die geen toekomst heeft, want iedereen die er bij komt heeft "minder kans"....., blijkbaar! :shock:

Wil je de "gok" nemen bij een nieuw bedrijf aan te sluiten, dan is onderzoek helemaal vitaal!

Bij oudere bedrijven kun je zeggen:
"Laat eens wat zien, wat er bereikt is".... en dan bedoel ik NIET de omzet! Maar de geloofwaardigheid bij het reguliere bedrijfsleven, waar hier zo gemakkelijk over heen gewalst wordt! :lol:
Alsof een topman van Microsoft zomaar even wat er uit kan flappen omdat hij door een mlmbedrijf ff wordt omgekocht. 8)
Ongelofelijk dat men met zulke onzin, zelfs maar voor de grap, durft aan te komen....

Succes, S.

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op stervens na dood.....

Ongelezen bericht door So be it »

Even gauw voor je gekeken....(Google: waar moet je op letten mlm)

een bedrijf schrijf bijv. iets heel belangrijks:
Let dus op of het bedrijf alleen provisie betaalt over de verkoop van producten en niet voor de werving van mensen.

Verder vind je veel info bij, helaas, een distributeur van WIN, die fantastische artikelen schrijft, maar er géén gevaar en misleiding in ziet om mensen de gelegenheid te geven voor grote bedragen te laten "investeren"..... :(
Verder uitstekende info.
Heb al veel bij hem "gepikt"..... Zie:
www.uitdaging.net/pdf/Eboek-multi-level-marketing.pdf

Succes. SBI

Gesloten