Re: @home en slechte service
Geplaatst: 29 mar 2007 19:08
Ik was op 1 maart gebleven bij 'U hoort van mij'...,
20 maart na de middag... geen kiestoon op de KPN telefoon..., stekers conform handleiding van @Home omgeprikt en alles werkt weer.
NB
1)er zit wel een hoge PIEP in het modem dat in de woonkamer zit, dat merk je overdag niet maar s'avonds/nachts wel dus binnenkort misschien toch maar eens informeren.
2)de modem verlichting werkt nagenoeg als looplicht, ook wel gemakkelijk
3)goedkoop bellen kan nu alleen nog via 0900 nummers, dat wordt omprogrammeren
20 maart na de middag... geen kiestoon op de KPN telefoon..., stekers conform handleiding van @Home omgeprikt en alles werkt weer.
NB
1)er zit wel een hoge PIEP in het modem dat in de woonkamer zit, dat merk je overdag niet maar s'avonds/nachts wel dus binnenkort misschien toch maar eens informeren.
2)de modem verlichting werkt nagenoeg als looplicht, ook wel gemakkelijk
3)goedkoop bellen kan nu alleen nog via 0900 nummers, dat wordt omprogrammeren
[/quote]Je kunt ook niet alles krijgen