LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp gratis bezorgen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Het gaat niet zozeer om het druk maken om een begrip. Het gaat erom dat een leverancier een vage omschrijving heeft van het begrip, dat dus tot misvertanden leidt.

En juist door het zo vaag te omschrijven, krijgen klanten niet wat ze verwachten. Wanneer Wehkamp het begrip week juist had gehanteerd, zouden er geen misvertanden hierover zijn geweest. Nu kon je twee kanten op.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door magel725 »

Dat snap ik best, maar er staat duidelijk "krijgt het van 9 t/m 15 januari gratis thuisbezorgd". Dat is niet vaag, dat is ontzettend duidelijk. Nu is het gewoon muggenziften omdat iemand nog net 1 dag extra wil krijgen en dat goed praat.

ikbenik

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door ikbenik »

Een dag te vroeg is een dag te vroeg, een dag te laat is een dag te laat.

Dus tot en met de 8e is te vroeg en geen recht op gratis bezorgen.
Na de 15e is te laat en ook weer geen recht op gratis bezorgen.

Dat is toch niet zo moeilijk?

Dus ik begrijp de problemen niet.

witteknol
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2007 23:44

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door witteknol »

Even afgezien van de aktie.... Enige tijd geleden heb ik iets besteld bij Wehkamp. Tijdens de bestelling werd nergens met een woord ovcer verzendkosten gerept. Bij de bezorging bleek er echter opeens 4,50 bijop te zijn gekomen...
Rara hoe komt dta...
Dit is in strijd met de regels van het thuiswinkelwaarborg (http://www.thuiswinkel.org/) waarbij Wehkamp is aangesloten.
Ik heb een mail getuurd met mijn klacht over dit onrect en heb keurig een gecorrigeerde rekening gekregen. Als de site nog niet is aangepast werkt dat waarschijnlijk nogsteeds...

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door magel725 »

Ik heb er nog een t-shirt besteld en ik betaal gewoon verzendkosten omdat die erbij horen. Of ik het nou zie staan of niet.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door KPN »

Als Wehkamp zegt DEZE week, dan is die week dus al begonnen, anders moeten ze zeggen volgende week.

Indien zij dit al op maandag de 8e hadden gezegd, dan telt deze dag dus gewoon mee in DEZE week, en klopt het dat de bezorging op dinsdag de 9e gratis moet zijn volgens de actie.

Zeiden ze deze week op dinsdag de 9e, dan is het een ander verhaal, maar dan hadden ze ook niet hoeven zeggen dat je het op dinsdag de 9e gratis bezorgd zou krijgen, aangezien dat dan niet kan.

ikbenik

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door ikbenik »

Indien zij dit al op maandag de 8e hadden gezegd, dan telt deze dag dus gewoon mee in DEZE week, en klopt het dat de bezorging op dinsdag de 9e gratis moet zijn volgens de actie.




9 tot 15 januari is de aktie periode. Alles ervoor en erna heeft die korting dus niet.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door KPN »

wanneer je het op maandag de 8e bestelt, dan krijg je het de volgende dag bezorgd. En dat is in de actieperiode waarin ze gratis bezorgen.
maar er staat duidelijk "krijgt het van 9 t/m 15 januari gratis thuisbezorgd".
Dat maak ik hieruit op in ieder geval.

Anders hadden ze dinsdag de 9e niet mee hoeven laten tellen in deze actie, aangezien je nooit op dezelfde dag geleverd krijgt, maar altijd een dag later.

Maandag wordt gezegd "deze week besteld en dan....bla bla" maandag is dan in deze week. Nu kan je niet spreken van "deze week" wanneer je nu dan niet mee laat tellen in deze week.

Gesloten