LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DIGITENNE VERHOOGT DE PRIJS ABSURD

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: DIGITENNE VERHOOGT DE PRIJS ABSURD

Ongelezen bericht door Marssjo »

Om te voorkomen dat je meerdere kaarten moet kopen en evenzovele abonnementen moet afsluiten omdat je meerdere ontvangers wilt gebruiken kun je overwegen een SmartWi aan te schaffen. Kost rond de 129 euries en is direct met 3 ontvangers en 1 originele kaart te gebruiken. Het is een vorm van Card-sharen binnen je huishouden. Het werkt zeer zeker met CanalDigital en volgens mij ook met Digitenne.

queenmum
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 dec 2005 15:39

Re: DIGITENNE VERHOOGT DE PRIJS ABSURD

Ongelezen bericht door queenmum »

Ik heb al 3 ontvangers op 1 abonnement hoor. Voor EUR 7,95 (nog steeds) De laatste ontvanger gewoon via marktplaats gekocht. Kan ook.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: DIGITENNE VERHOOGT DE PRIJS ABSURD

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Heb niks anders dan problemen met die KPN bagger, sinds ik het voetbalpakket heb genomen niets anders dan foute facturen. E-mail sturen, je krijgt als antwoord dat ze je via E-mail niet kunnen helpen.

Heb nu een aantal maanden gewoon de incasso laten storneren door de bank. Laat ze maar komen, ze leveren een wanprestatie, te weinig zenders, steeds weer wisselende zenders cq zenders die zomaar weer verdwijnen. En de beeldkwaliteit is bagger. Mijn beeld staat inmiddels op zwart en een klacht is inmiddels opgestuurd. KPN, ik wil er net als met UPC niets meer mee te maken hebben.

Ennuh, bestaande abonnees, prijs u nu niet gelukkig, binnen een half jaar gaan ook de bestaande abonnees meer betalen en waarschijnlijk ook nog eens per smartcard, dus het semi zwartkijken is dan ook over.

Ik vraag mij overigens af of de mensen die nu 13,95 betalen wel naar de 9,95 gaan anders worden ze dus goed genaaid.

Ik hou me wel lekker bij de gratis publieken voorlopig, die commerciëlen zenden toch alleen maar bagger uit.

En even aan Ron2,mensen die noodgedongen van analoog naar digitaal zijn gegaan konden op hun hark ook alleen maar de publieken ontvangen en die zijn nu ook free to air dus de prijsverhoging is niet om die reden doorgevoerd. Die Scheepbouwer is gewoon een vuile rat, meer niet.

rickhul
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2007 13:31

Re: DIGITENNE VERHOOGT DE PRIJS ABSURD

Ongelezen bericht door rickhul »

Wij hebben net 1 week Digitenne, ontvangst redelijk is meer voor voetbal. Ik vroeg me af hoe het werkt, heb 2 extra decoders aangeschaft en 2 smartcards via Internet. Deze kan ik laten activeren op mijn huidige abbonnement. Kan ik dan ook 1 kastje hiervan aan iemand uitlenen in de zelfde regio als er voetbal op is?

asmi
Berichten: 66
Lid geworden op: 23 mar 2006 20:55

Re: DIGITENNE VERHOOGT DE PRIJS ABSURD

Ongelezen bericht door asmi »

Volgens de algemene voorwaarden is het "niet toegestaan het DIGITALE TV VAN KPN abonnement dan wel de smartcard of digitale ontvanger aan derden over te dragen of anderszins aan derden ter beschikking te stellen."
In de praktijk is dat natuurlijk niet controleerbaar.

Marietta
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 nov 2008 18:32

Re: DIGITENNE VERHOOGT DE PRIJS ABSURD

Ongelezen bericht door Marietta »

Nou ik was ook verrast door de afschrijving vandaag. Digitenne de eerste maand op proef en dus gratis en daarna 7,50 per maand. Hebben ze dus nu al 29,75 afgeschreven!! 20 voor de entreekosten (in de folder niets over vemeld) en 9,75 voor de maand. Ik heb digitenne nu 5 weken in gebruik. Zij schrijven dus ook vooraf al van je rekening + dat er nergens is vermeld dat de kosten van 7,50 naar 9,50 per maand zijn gegaan. Mag dat zomaar, je gaat toch in op de aanbieding die ze je geven!! :cry:

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: DIGITENNE VERHOOGT DE PRIJS ABSURD

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Beste Marietta,

de entreekosten zijn terdege wel vermeld, dit staat in de welkomstbrief, welke je vlak na de activering ontvangt.
Als je deze brief nooit gehad hebt , kun je het ook niet weten, dit is mogelijk, de kpn heeft het heel druk de laatste tijd, gezien de taferelen die ik heb en nog steeds meemaak.

linda28vg
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2008 23:02

Re: DIGITENNE VERHOOGT DE PRIJS ABSURD

Ongelezen bericht door linda28vg »

Waarschijnlijk is die 9.50 de volgende maand en een beetje van de maand waarin de eerste maand gratis afloopt, je betaalt dan nog voor dat gedeelte van de maand.
Dat staat ook in de nota die er bij zat.
Ik moest ook 7.50 + 0.58 cent betalen (dat was van 26-08 tot 31-08).

Verder betaal ik nu gewoon iedere maand 7.50.

Gesloten