LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door Walter van V »

sorry maar ik blijf het niks vinden en raad het zelf ook altijd iedereen aan om beter naar een vaste baan te zoeken dan naar een uitzendburo.
ja precies.. alleen bij die vaste baan loop je toch ook risico op bv meerdere tijdelijke kontrakten, kan wel oplopen tot 3 jaar. Dan heeft een verlengde proeftijd via een uitzendbureau toch wel de voorkeur van meerdere werkgevers (en ook werknemers denk ik..).

De rotte appels maken toch misbruik van elke regeling die bedacht wordt, en zijn gelukkig toch in de minderheid neem ik aan...

tomaatje
Berichten: 318
Lid geworden op: 13 dec 2005 20:27

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door tomaatje »

Tsja rotte appels zullen er overal wel zijn zowel aan werkgevers kant als zowel aan werknemers kant.

mensen die bij een vaste werkgever werken hebben na hun proeftijd weinig keus meer dan aan te blijven , aangezien zelf opstappen nog steeds als taboe gezien wordt bij het uwv en cwi. Dus zullen die ook sneller ziek worden of op non-actief worden gezet tenzij ze dan een andere baan vinden maarrrr dan komen we weer bij het cv en de referenties.

Allebei heeft uiteraard zn voor en tegens of je nu voor een werkgever in vaste dienst kunt gaan werken of voor een uitzendburo. Uiteraard zal het wel per persoon verschillen en is niet iedereen natuurlijk zo flexiebel als een werkgever graag zou willen.

Uiteraard moet alles natuurlijk wel in het voordeel van de werkgever zijn.
Want stel je is voor dat je als uitzendkracht geen zin hebt om over te werken dan.........exit.

en regels zijn er toch om gebruik van te maken of te kunnen omzeilen, zo werkt het nu eenmaal.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door Walter van V »

aangezien zelf opstappen nog steeds als taboe gezien wordt bij het uwv en cwi.
nou ja er zijn natuurlijk grenzen...

Als iemand opstapt zal het wel zijn omdat hij/zij denkt dat het elders beter voor hem zal zijn.
Keuzes maken (in je eigen belang nota bene) heeft uiteraard consequenties...

een beetje rare argumentatie hoor!

tomaatje
Berichten: 318
Lid geworden op: 13 dec 2005 20:27

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door tomaatje »

Ik bedoel dus bv iemand die om de een of andere reden niet past in het team of weggepest wordt door collega's of werkgever. (zelf genoeg voorbeelden gezien)

of het blijkt gewoon na langere tijd dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt daar te gaan werken.

iets dat veelvuldig voorkomt.

stel dat je het bij je werkgever niet naar je zin hebt en niet echt met plezier naar je werkt gaat dan kun je dat als persoon denk ik slecht verbergen. zo maar direct opstappen kun je als werknemer niet doen tenzij je het voordeel hebt dat je een andere werkgever hebt.

Als je zelf ontslag neemt maak je bijna geen kans meer op enige vorm van uitkering. tenzij je bewust daar mee akkoord gaat.

gelukkig is het nu wel zo tegenwoordig dat als je ontslagen wordt er niet meer protest daarvoor hoeft in te dienen (wat naar mijn idee toch al nutteloos is).

Ook is men al druk bezig voor het afschaffen van de welbekende gouden handdruk waar ook een hoop voor en tegens bij komen kijken.

wat betreft keuzes maken werkgevers denken uiteindelijk ook aan hun eigen belang. daarom zijn er gelukkig ook vakbonden e.d. om voor de werknemer op tekomen.

Waar is de tijd gebleven dat men nog massaal ging staken ???

iedereen is bang zn baantje te verliezen en voor zichzelf op te komen.

want het liefst wil een werkgever iemand die niet veel kost, niet zeurt, en ook nog het liefst zo min mogelijk pauze neemt en produktie maakt.

daarom baal ik bv ook van die recame's op tv van uitzendburo's die een ideaal beeld voorschotelen van een uitzendburo (uitzendkracht)

kortom het waren 2 fantastische dagen :D :D :D (tempo team zo werkt het dus niet)

start maakt op de radio reklame dat de vacatures als bladeren uit de bomen vallen en genoeg werk is op alle niveaus. Niet waar dus.

kom op zeg!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Tomaatje, ik blijf vinden dat je redenatie erg kort door de bocht is. Werkgevers moeten, ondanks wat jij zegt of misschien ook wel denkt, langere tijd met hun personeel doen. Elke keer iedereen maar ontslaan kost goud in de vorm van vertrekpremies, gederfde inkomsten bij het inwerken van nieuwe mensen etc.
Zij hebben er net zo veel baat bij als een werknemer dat er een goede relatie is. Maar omdat de Nederlandse werknemer zo goed beschermd is en nogal snel op zijn strepen gaat staan qua rechten die hij heeft, zijn ze bijzonder huiverig geworden om mensen aan te nemen.
Daarbij vergeet je ook nog eens dat als een ondernemer failliet gaat hij zijn vermogen kwijt is en misschien ook zijn pensioen. De werknemer kan zijn diensten elders slijten bij een nieuwe werkgever. Beschermd met ww, wao, aow en andere regelingen. Heb je wel eens nagedacht over de voorzieningen voor ondernemers? Die zijn een stuk kariger.
Dit alles neemt niet weg dat werkgevers de plicht hebben om hun personeel goed en eerlijk te behandelen. En werknemers de plicht hebben om tot hun volle vermogen en inzet te werken als ze een baan hebben.

Maar de wijze waarop jij hier de zaken benadert stuit me tegen de borst.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door Walter van V »

mee eens. Steeds meer werknemers staan heel erg op hun rechten, maar vergeten voor het gemak maar even dat er ook plichten zijn... En hebben de mond vol dat werkgevers zich aan hun plichten te houden hebben, en vergeten hierbij maar even dat werkgevers ook rechten hebben..

tomaatje
Berichten: 318
Lid geworden op: 13 dec 2005 20:27

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door tomaatje »

@ maarschalk en walter V

Beste mensen ik geef alleen weer hoe ik en een (zeer grote) groep mensen er over denken, kijk maar eens rond op verschillende forum's over werkgevers/uitzendburo's ik ben beslist niet de enige die er zo over denkt.

Mijjn mening is al jaren zo en tot op heden onveranderd.

Ik ben blij dat we als werknemers nog steeds rechten hebben en er ook gebruik van kunnen maken indien nodig.

Kijk toen ik jaren geleden ontslagen werd had ik ook liever geen rechtzaak aangespannen ivm met de goudenhanddruk/kantonrechtersforumule maar mijn werkgever liet mij ook geen keus ivm met reorganisatie en faillisement.

Ik ben door schade en schande wijzer geworden en zal er alles aan doen om mijn rechten als werknemer te kijgen. Uiteraard zal ik ook zo goed als het kan mijn plichten proberen te vervullen binnen het redelijke van de werkgever.

Maar ik laat het kaas niet meer van mijn brood eten, door geen ene werkgever meer.

Uiteraard is het tegenwoordig ieder voor zich, dat geld voor werkgevers en werknemers.

Niet dat ik iemand wil beledigen maar ook aan werkgeverskant zitten er zeker een hele hoop rotte appels tussen.

Een goed voorbeeld was laatst ook op het nieuws ivm met uitzendburo's en de polen ivm met de arbeidsomstandigheden en veiligheid op de werkplek. Er scheen toch het een en ander aan te schorten aan de werkgevers kant.

Maar ja die polen zijn harde werkers, klagen niet, en zijn blij dat ze werk hebben en zullen dus minder snel op hun strepen staan.

ideaal toch voor een werkgever.

En zoals een werkgever ooit is tegen mij zij het is niks persoonlijks alleen maar zakelijk.

Dat heb ik tot op de dag van vandaag goed onthouden, dus als ik voor mn rechten op kom is dat alleen maar zakelijk bedoeld. :wink:

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door Walter van V »

van mijn kant ook hoor. U beziet de zaak van uw kant als werknemer, ik van de mijne als werkgever. En naar mijn mening zijn de arbeidsrelaties in dit land aardig aan het verzieken met name door mensen die via de rechter op welke manier dan ook proberen de werkgever aardig lichter te maken en er de hand niet voor omdraaien de ene leugen op de andere te stapelen bij de rechtbank.

Zaken die ik allemaal naar mijn hoofd gekregen heb door 2 werknemers die de gang naar de advokaat en rechter zelf hebben ingezet (nog niet eens ontslag aangezegd gekregen door mij!!) lusten de honden geen brood van...Gelukkig waren de rechters ook zo verstandig en doorzagen de opzet, dus beide arbeidsovereenkomsten zijn ontbonden zonder vergoeding, omdat alles te weerleggen was.

Maar mijn nieuwe werknemers zijn van dat gedrag van anderen wel de dupe, ik pas zo lang mogelijk tijdelijke overeenkomsten toe. Voor mijn eigen bescherming. Maar wel veroorzaakt door het wangedrag van werknemers...

Dus iedereen heeft zijn eigen reden.

tomaatje
Berichten: 318
Lid geworden op: 13 dec 2005 20:27

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door tomaatje »

Het hangt er vanaf of de arbeidsrelaties in dit land verziekt zijn.
Ik denk dat dat per bedrijf en uiteraard per werkgever verschilt.

er zijn natuurlijk ook werkgevers waar een goede arbeidssfeer is.

Het is inderdaad jammer dat u dat is overkomen, uiteraard zijn een hoop mensen de dupe van zo'n situatie en moeten de goeden onder de kwaden lijden.

uiteraard bieden tijdelijke contracten voor de werknemer geen enkele vorm van zekerheid en meer onzekerheid en zullen dus sneller indien de mogelijkheid zich voordoet voor een baan kiezen met zekerheid.

Gelukkig heef u als werkgever genoeg keus. het uitzendburo trekt wel weer een blikje uitzenkrachten open.

Het zal voor een werkgever altijd moeilijk blijven de "juiste" mensen te vinden en voor een werknemer de ideale baan "werkgever"

Ik ben dan ook van mening dat beide partijen redelijk goed beschermt moeten worden.

wat ik wel tegenwoordig jammer vindt is dat de eisen in de vacatures steeds hoger worden.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door Walter van V »

ik constateer bij u helaas een volslagen gebrek aan realiteitszin en inlevingsvermogen voor de andere partij die bij arbeidsovereenkomst betrokken is...
Ik denk dat dat per bedrijf en uiteraard per werkgever verschilt.
de werknemers zelf hebben hier echt ook een zeer grote rol en invloed...
Ik denk dat dat per bedrijf en uiteraard per werkgever verschilt.
jammer dat u niet goed leest, ik heb nooit beweerd van uitzendbureaus gebruik te maken, sterker nog, ik maak daar in het geheel geen gebruik van!
wat ik wel tegenwoordig jammer vindt is dat de eisen in de vacatures steeds hoger worden.
geh he? met voortschijdende technologie en hogere eisen van de consument...
Ik ben dan ook van mening dat beide partijen redelijk goed beschermt moeten worden.
kijk daar zijn we het eens. dat wordt alleen niet bereikt met alsmaar meer regeltjes en eenzijdige eisen...

tomaatje
Berichten: 318
Lid geworden op: 13 dec 2005 20:27

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door tomaatje »

sorry maar ik constateer (al jaren) juist bij werkgevers juist een zeer groot gebrek aan realiteitszin en inleveningsvermogen.

En geloof me het ontbreekt mij beslist niet aan realiteitszin en inlevingvermogen alleen gebruik ik die tegenwoordig alleen wanneer het mij uitkomt en natuurlijk in eigen voordeel.

Wij hoeven het gelukkig ook niet met elkaar eens te zijn, daar ben ik ook beslist niet op uit.

kijk eens dat u geen gebruik maakt van uitzendburo's kon ik ook niet weten en u heeft dat ook inderdaad niet aangegeven. Wat er verder tussen u en uw personeel is voorgevallen weet ik ook niet. Maar de ervaring leert ook dat de meeste werkgevers vragen om problemen met hun werknemers gezien de eisen die werkgevers stellen steeds groter worden.

Gelukkig zijn daar vakbonden en advokaten voor. Helaas trekt meestal de werkgever aan het kortste eind.

Ik heb gewoon een uitgesproken mening over werkgevers en uitzendburo's (waar dit draadje tenslotte om ging).

En ik ben alttijd voor technologische vooruitgang geweest, helaas dat vandaag de dag nog steeds mensen hun baantjes verliezen ivm met automatisering e.d.

toch fijn dat we het over een punt dan eens zijn.

p.s


Nog even over de realiteitszin en inlevingsvermogen, als een werknemer ontslagen wordt om wat voor reden dan ook kan ik mij geen werkgever voorstellen die zich op dat moment inleeft in de situatie van de ontslagen werknemer die tenslotte naar huis gestuurd wordt die eventueel met vrouw en kinderen van een uitkering moeten gaan leven.

uiteraard zou ik zo'n persoon aanraden een advokaat in de arm te nemen en te kijken of er een slaatje uit te slaan valt. mocht het bedrijf falliet gaan jammer dan.

de arbeidsrelatie was tenslotte toch al verstoord, einde inlevingsvermogen van de werknemer.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nog even over de realiteitszin en inlevingsvermogen, als een werknemer ontslagen wordt om wat voor reden dan ook kan ik mij geen werkgever voorstellen die zich op dat moment inleeft in de situatie van de ontslagen werknemer die tenslotte naar huis gestuurd wordt die eventueel met vrouw en kinderen van een uitkering moeten gaan leven.

uiteraard zou ik zo'n persoon aanraden een advokaat in de arm te nemen en te kijken of er een slaatje uit te slaan valt. mocht het bedrijf falliet gaan jammer dan.

de arbeidsrelatie was tenslotte toch al verstoord, einde inlevingsvermogen van de werknemer.
En de ondernemer dan? Moet zijn bedrijf maar failliet gaan? En de andere werknemers? Als het bedrijf failliet gaat zijn zij ook de dupe.
Inleven in je werknemers moet, maar je hebt meer dan 1 werknemer en je dient de belangen van allemaal te behartigen.

tomaatje
Berichten: 318
Lid geworden op: 13 dec 2005 20:27

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door tomaatje »

klopt,

maar uiteindelijk gaat het als werknemer om het individueel belang want hij is tenslotte de persoon die op straat komt de staan en zijn inkomen ziet dalen. wat er met de rest van het personeel en bedrijf dan gebeurt is op dat moment niet meer van belang want het kwaad is al geschied.

Een bedrijf kan altijd nog een doorstart maken, of ergens anders opnieuw beginnen of fuseren met een ander bedrijf.

Uiteraard belist de werkgever wie hij aanhoudt en met wie hij nog probeert het bedrijf te redden.

Voor een werknemer die naar huis gestuurd is en in de WW terecht komt wordt het natuurlijk ontzettend moeilijk weer aan een baan te komen.

uiteraard is het voor een ondernemer ook niet leuk als zijn bedrijf falliet gaat.

maar we leven nou eenmaal in een maatschappij waar het ieder voor zich is dus tsja.......................

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door Maarschalk »

tomaatje, nu schiet het me echt in het verkeerde keelgat. Een deel van jouw uitspraken hier kwamen al vanwege een gebrek aan kennis, waaronder dat uitzendkrachten goedkoper zijn.
Maar nu ga je echt te ver. Die sfeer van ach laat de werkgever maar failliet gaan verklaart waarom de rijken en ondernemers het lang uitvluchten.
Een bedrijf kan altijd nog een doorstart maken, of ergens anders opnieuw beginnen of fuseren met een ander bedrijf.
Jij bent duidelijk nog nooit ondernemer geweest. Als een werkgever mensen eruit moet zetten vanwege financiele problemen dan doet hij dat niet voor zijn lol, maar juist om voor een deel van zijn werknemers nog wel een baan te hebben.
En als hij iemand eruit zet omdat die persoon niet functioneert, moeten daar andere werknemers maar onder lijden?

Doorstarten is niet zo makkelijk, fuseren ook niet en elders opnieuw beginnen ook niet. Een nieuwe baan vinden is vele malen makkelijker.
Spreek liever die mensen aan die het verpesten voor de rest waardoor de werkgevers huiverig zijn geworden om mensen vast aan te nemen in plaats van kwaad te spreken en makkelijk te oordelen over een groep die tenminste iets op poten zetten waarmee anderen een baan kunnen hebben.
Laat die werknemers die zo nodig op alleen hun rechten staan zelf een bedrijf starten. Rechten kennen ze, maar plichten? Ho maar. Laat staan de ballen om zelf een bedrijf te starten.

tomaatje
Berichten: 318
Lid geworden op: 13 dec 2005 20:27

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door tomaatje »

pech dat het in je verkeerde keelschat schiet.

zijn we op onze ondernemersteentjes getrapt :D

het is beslist niet peroonlijk bedoelt hoor, alleen maar zakelijk.

En inderdaad ik ben gelukkig geen ondernemer en wil dat ook niet zijn ook te veel risico's aan verbonden waar ik mezelf in iedergeval niet wil blootstellen. Dat laat ik liever aan anderen over die dan zo nodig wel de ballen er voor hebben.

ach ach dat gebrek aan kennis vindt ik wel mee vallen hoor :D het is meer kennis aan opgedane ervaring met onze fantastische werkgevers.
wel raar dat het uitzendburo waar ik voor heb gewerkt zelf heeft toegegeven dat uitzendkrachten goedkoper zijn.

Trouwens ik heb eens bij vaste krachten gepolst hoeveel salaris zij netto verdienden, het was zeker meer als wat wij uitzenkrachten verdienden. en daar moesten wij nog harder voor werken ook, ja de groeten dus....

En nee een nieuwe baan vinden is beslist niet vele malen gemakkelijker.

gelukkig hebben wij als werknemers nog rechten anders moesten wij helemaal naar de pijpen van de werkgever dansen.


anders nog iets ????

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door Walter van V »

En inderdaad ik ben gelukkig geen ondernemer en wil dat ook niet zijn ook te veel risico's aan verbonden waar ik mezelf in iedergeval niet wil blootstellen
tomaatje is gewoon een mega egoist dus... ikke ikke ikke en de rest kan lekker stikken. Dat de rest zijn uitkering moet gaan ophoesten denkt ie even niet bij na.. bij andere dingen ook niet trouwens..

tomaatje
Berichten: 318
Lid geworden op: 13 dec 2005 20:27

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door tomaatje »

ach ach wat worden we persoonlijk zeg.

Ik geef gewoon mijn mening weer wat jullie overigens ook allemaal doen.

Helaas wordt het te persoonlijk opgevat.

en geloof me ik denk genoeg na, elke dag trouwens hoor :D
Laatst gewijzigd door tomaatje op 31 jan 2007 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door Maarschalk »

anders nog iets ????
Ja. lekker makkelijk om zelf geen ondernemer te willen zijn maar de hele groep als boeven te bestempelen. En daarbij gelijk de uitzendbureaus erbij nemen.
Daarbij haal je ook nog eens dingen door elkaar. heb je toen ook gelijk gevraagd hoeveel jullie als uitzendkrachten bruto verdienden en hoeveel de vaste krachten bruto verdienden? Het verschil kan hem wel eens in wettelijke afdrachten zitten, maar dat feit vergeet je voor het gemak maar even.
En nee een nieuwe baan vinden is beslist niet vele malen gemakkelijker.
Jij hebt beiden vergeleken? Het verschil tussen als ondernemer opnieuw beginnen na een faillisement en als werknemer een nieuwe baan zoeken?
gelukkig hebben wij als werknemers nog rechten anders moesten wij helemaal naar de pijpen van de werkgever dansen.
Te laf om zelf ondernemer te worden, maar er wel op afgeven. Makkelijk hoor.
Heb je de situatie in Nederland wel eens vergeleken met die in andere landen? Of met die in nederland, pakweg 100 jaar geleden? het is nu vele malen beter.
Je blijft vergeten dat ondernemers ook mensen zijn. Die ook een boterham moeten verdienen en een gezin thuis hebben.
Meerdere mensen hebben hier gezegd dat werkgevers plichten hebben, waaronder werknemers eerlijk en goed behandelen. Als ik jouw verhaal moet geloven zijn het allemaal grote boeven die het liefst zoveel mogelijk hun werknemers uitknijpen en uitpersen.

Oh ja, allemaal boeven. Laat de mensen zelf eens de stap naar het ondernemerschap zetten in plaats van af te geven op diegenen die wel dit risico hebben genomen. laat ze dan nog eens kijken hoe het is.
Een (ik geloof Chinees) gezegde luidt: Moge je veel personeel hebben. Deze is bedoeld als vloek. Dat zou al genoeg mogen zeggen.

tomaatje
Berichten: 318
Lid geworden op: 13 dec 2005 20:27

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door tomaatje »

ik beweer absoluut niet dat Alle werknemers boeven zijn, ik denk dat je dat nog eens maar goed moet doorlezen. wat ik al vaker heb beweerd zitten aan beide zijden rotte appels.

Ook heb ik al is gezegd dat ik het ook voor de werkgevers geen leuke situatie vindt.

maar zoals ik al eerder zei het is in deze huidige tijden ieder voor zich.

Dan inderdaad kies ik liever voor mezelf.

en voor de mensen die graag ondernemer willen worden, stap eens naar de kamer van koophandel, ik doe het voor jullie niet voor mezelf, oeps dat was reklame.

we zullen maar geen vloek over u uitspeken he' of komen de voodoo poppetjes nu uit de kast.

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: Uitzendorganisaties, wie denken ze wel niet dat ze...

Ongelezen bericht door tinne »

@ tomaatje, jij bent inderdaad een werknemer, een gefrustreerde zelfs, 1 die een verkeerde werkgever heeft getroffen. Dat spijt me. Maar ik ben van de werkgeverskant. Als wij failliet zouden gaan hebben we niks, geen WW, geen bijstand, helemaal niks, pensioen kunnen wij niet opbouwen, want we houden niet genoeg over, MAAR onze werkNEMERS : daar betalen wij netjes alle lasten voor, pensioen, ww, ziektewet etc. EN we proberen ze niet weg te pesten !! shame on you dat je dat denkt.

Als wij iemand inhuren via een uitzendburo kost dat ons vele malen meer geld dan wanneer wij dat doen voor een arbeids contract, en NOGMAALS, onze (uitzend)werknemers worden volgens exact dezelfde loonschalen betaald als onze vaste werknemers.

Misschien brengt onze branche, transport, dat wel mee......

dus: Tomaatje, ik ben het dus NIET met je opmerkingen eens en vind dat je de werkgevers, en in dit geval mij in het bijzonder, behoorlijk tekort doet !

Gesloten