LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ArkeFly.. te erg voor woorden

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
jaap aap78
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2008 16:39

Re: ArkeFly.. te erg voor woorden

Ongelezen bericht door jaap aap78 »

hallo,

mijn ervaringen met arkely zijn zo bizar en gewoon niet te geloven hoe slecht. Het hield ook maar niet op!! ik kan er wel een paar a4tjes mee vol schrijven, waar ik nu even geen tijd voor heb, maar ga het zeker snel doen!!! Tot die tijd zijn jullie in iedergeval gewaarschuwd: boek nooit van je leven bij arkefly voor het te laat is!!!

groetjes en nog veel vakantie plezier!

jaap aap78
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2008 16:39

Re: ArkeFly.. te erg voor woorden

Ongelezen bericht door jaap aap78 »

ik ga nog liever niet op vakantie!!! dan wel met arke!!! :twisted:

Pcorn
Berichten: 37
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:02

Re: ArkeFly.. te erg voor woorden

Ongelezen bericht door Pcorn »

Voor wie het nog niet duidelijk was :shock: :mrgreen: : ik zit al anderhalve dag de laatste haren uit mijn hoofdhuid te trekken omdat ik jullie advies niet een paar weken geleden voor de boeking heb gelezen/gezocht. Goed research gedaan naar de kwaliteit van het hotel, echter in het geheel niet naar die van Arke en Arkefly. Dom, dom, dom :oops:

Ik bid u allen: VLIEG NIET MET ARKEFLY!

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: ArkeFly.. te erg voor woorden

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Waarom alle oude threads omhoog halen? Dit gaat meer op een persoonlijke strijd lijken.

Jammer.

Pcorn
Berichten: 37
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:02

Re: ArkeFly.. te erg voor woorden

Ongelezen bericht door Pcorn »

@Dutchie: ik ben alvast wat materiaal voor de procedure aan het verzamelen. Verder neem ik de schofterige behandeling door Arke inderdaad redelijk persoonlijk op. Arke behandeld haar klanten alsof te volstrekt idioot zijn en schuwt niet hen te beledigen.


Daarnaast is het verzamelen van al die klachten hier over Arkefly vooral bedoeld om andere mensen te waarschuwen voor de dubieuze praktijken van TUI/Arke. Evenals de topicopener kan ook ik moeilijk beschrijven hoe de gevoelens van oneerlijke handel en opgelicht zijn door Arke wordt ervaren door mijn reisgezelle.

Ik had graag al deze klachten van de mensen hier geweten, alvorens te boeken bij deze club. Als we 1 toekomstig gedupeerde weten te voorkomen, ben ik welgemeend blij. Dus niet zozeer geboren uit mijn eigen frustratie met Arke, maar vooral als objectief welgemeend advies: ga svp niet naar Arke.

Het zou een zege zijn als Arke failliet gaat. Een dergelijke speler op de markt heeft geen bestaansrecht, imo.
Laatst gewijzigd door Pcorn op 12 dec 2008 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: ArkeFly.. te erg voor woorden

Ongelezen bericht door sprookje »

En jij gaat er op je ééntje voor proberen te zorgen dat arke in de problemen geraakt mat al deze oude klachten te verzamelen.Wel voor ieder klacht zijn er 1000 tevreden klanten.
Dus stop met zeuren hier, want door hier te zeuren ga je echt niets bereiken!
En met oude koeien uit de sloot te halen nog minder.

Gesloten