| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spaarbeleg als woord
Re: spaarbeleg als woord
Anne, wat ben je toch weer ordinairLeenzaad had mijn vriendin ook, het werd een prachtige jongen waar ze heel gelukkig mee is.
Ik heb overigens zwart zaad gebruikt
Laatst gewijzigd door faeks op 28 jan 2007 01:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Zwart zaad en twee prachtige meiden
En een mooie paraplu inmiddels 
Nou vooruit nog een dan:.....de mogelijkheid om wat te vangen wat van boven komt is dan groot.
Alle zegen komt van boven toch...?
En je kan gerust door de plassen lopen!
Weltrusten.
Kijk Elias, jij als 'man' (ik blijf mijn twijfels houden) noemt het 'zegen', dat mag...
Ik noem het anders.
Regen!
Slaap goed allemaal!
Ik noem het anders.
Regen!
Slaap goed allemaal!
Laatst gewijzigd door faeks op 28 jan 2007 01:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij had ik geen zaad nodig, een beetje tocht en 3 prachtige kinderen. Paraplu hielp niet, hoewel ik een mooie had.

Volgens mij had ik geen zaad nodig, een beetje tocht en 3 prachtige kinderen. Paraplu hielp niet, hoewel ik een mooie had.
Dat bedoel ik. Stikordinair
Ja, na regen komt zonneschijn weer, toch 

Voor de duidelijkheid: Als het regent moet je hem opendoen en als dan de zon weer schijnt mag ie dicht......Paraplu hielp niet, hoewel ik een mooie had
Laatst gewijzigd door Elias op 28 jan 2007 01:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Vindt je????Stikordinair
Ja, ik vind dat je een heel mooie parapluie hebt. Afgelopen donderdag nog gezien. Prachtig gewoon!Vindt je????
Goed dat we niet op de tocht zijn gaan zitten. En die rode strik staat je beeldig, moet je vaker in doen. Meen ik!
In welk verband dan??
Volgens mij was het roze, kan ook rosé geweest zijn. Dagje Breda, heb alleen kroegen gezien maar wel vreselijk gezellig.
Elias, zo'n soort verbandVolgens mij was het roze, kan ook rosé geweest zijn. Dagje Breda, heb alleen kroegen gezien maar wel vreselijk gezellig.
Jaja Tros, ik ga slapen, anders word ik nog geband.
Hmm.. kom ik ook vaak, noch rooie strik opgevallen, noch blonde met te veel rose op kunnen strikken... 
Dan heb je wat gemist Elias. Misschien een volgende keer.
Nu echt welterusten.
Anne.
Nu echt welterusten.
Anne.
Wat een ongelooflijk geleuter.
Ik denk dat we allemaal op zwart zaad zitten
En was Dexia maar een zaadbank geweest 
In dat geval was jij wel een dagelijkse "donateur" van Dexia geweest natuurlijk........En was Dexia maar een zaadbank geweest
Dan moet je natuurlijk wel een ge(leuter) hebben