LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BETAALAUTOMAAT POSTBANK BIJ aLBERT hEIJN

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
NijMeGeN

Re: BETAALAUTOMAAT POSTBANK BIJ aLBERT hEIJN

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Of het normaal is of niet dat ten tweede, maar wie zijn wij om ons daar druk om te maken, volgens mij zijn daar andere mensen voor.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Beste Caruso,

Gozik en Anastasia zijn slechts goede bekende van mijn,
Ik en mijn zoon hadden toen zij nog in Nederland waren zeer goede contacten, en we hielpen in begin met hun Nederlands, dus ook de stijl hebben ze blijkbaar overgenomen!

Mag ik U er op wijzen dat die knuffelleeuw rekening maar erg weinig opleverde, en ik voor mijn zoon en hij voor zijn dochter allebij een normale pinpasrekening met beleggingsfondsen hadden genomen!
Op lange termijn, en dat is voor 995 van alle kinderen het geval is aandelen altijd beter!

We weten nu ook dat Argenta en vele andere geen pinpassen geven, en we hadden voor onze 2 ook een gemachtigde pas, en als ze groot en wijs genoeg zijn, kunnen ze deze van de ouders krijgen.

Het is dus onze verantwoording als er iets fout gaat, en beide ouders maakten zelf dus fouten en we worden door onze kids ........

Veel mensen denken verkeerd, een mobiele telefoon van E27,95 met prepaid is voor veiligheid en berijkbaarheid!
Ook hebben ze allebei nu een Notebook, echt Chinees merk, deze week gezien voor E399,- bij Media markt, maar we hadden ze al eerder en goedkoper!
Dit is nog altijd beter als een spelcomputer, ze kunnen ook hiermee taal en rekenen leren, de spellen voor de PC zijn vaak/meestal goedkoper dan de Xbox/PS2/Wii en ook vaak zelf te bakken!

Maar ik wist niet dat je bij ingeslikte biljetten niet naar de automaat eigenaar,(postbank in dit geval) maar naar je eigen bank moet!

Toch wat geleerd, en of je dat ook al wist, je protesteerde wel vaak, maar leest vaak half.

Vraagje, wie is die 4e, mijn zoon is hier ook actief, dus als je het zo goed weet, noem zijn naam maar eens!
D1rk.

caruso

Ongelezen bericht door caruso »

D1RK: en wéér ben je in staat, net als je alter-ego Gozik, er van alles en nog wat bij te slepen dat absoluut niets met dit onderwerp te maken heeft! Argenta, spelcomputers, noem maar op, het slaat allemaal weer nergens op!
Ik heb het ook al vaker tegen je alter-ego gezegd: beperk je in hemelsnaam eens tot het onderwerp en laat die niet ter zake doende "feiten" achterwege!
En wat dat Nederlands leren betreft: Je "dochter" is 7, dan gaat ze hier in Nederland naar school, en dan leert ze de taal vanzelf. Of heeft ze dat als hoogbegaafde niet nodig? Erg geloofwaardig toch?
Wederom een gevalletje lariekoek en apekool!
Groetjes aan alle bekenden!

Gesloten