LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpninternet plus
Re: kpninternet plus
Inmiddels lijken alle problemen opgelost en heb ik supersnel internet en mail ophalen, heerlijk.
Ik vind KPN dan duidelijk dat er problemen zijn, zoekt noodoplossingen en zorgt dat het probleem weer verdwijnt. Dat vind ik een klantgerichte provider. Geweldig !
Ik vind KPN dan duidelijk dat er problemen zijn, zoekt noodoplossingen en zorgt dat het probleem weer verdwijnt. Dat vind ik een klantgerichte provider. Geweldig !
Ik vind dat KPN niet achterbaks doet.
Zij geven gelijk aan dat er server problemen zijn.
Als zij aangeven dat de e-mail server een grote storing heeft, vind ik dat je dan als klant niet gelijk naar hun moet bellen om te zeuren dat de e-mail het niet meer doet.
Dat weten ze, want er is een grote storing.
Zij geven gelijk aan dat er server problemen zijn.
Als zij aangeven dat de e-mail server een grote storing heeft, vind ik dat je dan als klant niet gelijk naar hun moet bellen om te zeuren dat de e-mail het niet meer doet.
Dat weten ze, want er is een grote storing.
Ikbenikniet.
Wat een verhaal, het is KPN te sieren dat ze melding over storingen doen ????????, Daar is KPN al een half jaar mee bezig, anders gezegd KPN is een flut provider, vlg hun Euro 800.000,- directeur heeft KPN nog een 3 maanden nodig om hun zaakjes een beetje op orde te krijgen.
Ikbenikniet verkoopt KPN Planet ?????. aan zijn klanten
Wat een verhaal, het is KPN te sieren dat ze melding over storingen doen ????????, Daar is KPN al een half jaar mee bezig, anders gezegd KPN is een flut provider, vlg hun Euro 800.000,- directeur heeft KPN nog een 3 maanden nodig om hun zaakjes een beetje op orde te krijgen.
Ikbenikniet verkoopt KPN Planet ?????. aan zijn klanten
Nee, dan die zakkenvullers van UPC die doen het veel beter.
Ik had het over de e-mail storing die ze hadden!
En ja, KPN gaf gelijk aan dat er een storing was.
Als je IPB had en je belde de helpdesk, werd dat ook netjes gemeld.
verkoopt KPN Planet ?????. aan zijn klanten
Ik heb zelf gewoon de telefoon van KPN en ADSL van Planet!
Inderdaad, en nooit problemen.
Als je wilt zeuren, doe dat dan ergens anders!
verkoopt KPN Planet ?????. aan zijn klanten
Nee, HetNet!
Veel beter dan Kwello!
Met het geen serviceverlenen! Inderdaad!Nee, dan die zakkenvullers van UPC die doen het veel beter.
Nee dan upc das pas een geweldige provider, na jaren hebben die hun zaakjes nog niet eens op orde, daarbij zijn ze ook nog eens arrogant en onbeschoft, en proberen ze op allerlei achterbakse manieren welke elke vorm van fatsoen ontbeerd, iedereen als ze weer eens iets nieuws hebben door de strot te duwen.KPN is een flut provider, vlg hun Euro 800.000,- directeur heeft KPN nog een 3 maanden nodig om hun zaakjes een beetje op orde te krijgen.
Blijf daar lekker klant, en stop die arrogante amerikaase miljardair malone nog veel meer in zijn r**t, waarvan je hier nooit iets terug zal zien, behoudens dan die paar ongeschoolden die hij hier in dienst heeft.
Avond Agro, wat ben jij aangebrand over KPN en hard over UPC, welke ervaringen heb jij met provider UPC.
Om me heen hoor ik alleen het slecht functioneren van KPN in de laatste maanden, abb . bij KPN genomen en geen telefoon verbinding te krijgen. Mailen gaat makkelijk met de gratis providers als hotmail , gmail.
Om me heen hoor ik alleen het slecht functioneren van KPN in de laatste maanden, abb . bij KPN genomen en geen telefoon verbinding te krijgen. Mailen gaat makkelijk met de gratis providers als hotmail , gmail.
Zeer slechte, daar heb ik al diverse keren eerder over gemeld.welke ervaringen heb jij met provider UPC.
Bovendien moet ik nog steeds borg modem internet terugkrijgen.
De borg voor een modem wordt meestal niet terugbetaald door de providers, ze trekken er de contract verbreekkosten eraf en je moet dan nog bijbetalen. Succes.
Tja en daar had agro geen erg in.
Er was niks bij te betalen, abbo internet is tot de laatste cent betaald, alleen borg modem nooit terug ontvangen of verrekend.De borg voor een modem wordt meestal niet terugbetaald door de providers, ze trekken er de contract verbreekkosten eraf en je moet dan nog bijbetalen
Tja en daar had agro geen erg in.
Maar ja Nijmegen is zo pro upc, die kunnen in zijn ogen niks verkeerd doen, althans nog niet maar komt nog wel.
Zo Agro, heb jij weer een UPC fan ontdekt??.
Kan het niet zo zijn dat zelfs jij het wel eens mis kunt hebben .
Kan het niet zo zijn dat zelfs jij het wel eens mis kunt hebben .
Ik pro UPC hahahahah en (wat komt nog wel), nogmaals ik heb totaal niks maar dan ook totaal niks van UPC hier in huis.
Dus je uitspraak klopt van geen kant, maar ja ga maar weer lekker zielig lopen doen over UPC want iets beters komt er toch niet uit.
P.S. volgens mij heb je nog steeds niet door dat er mensen zijn die er geen problemen mee hebben.
Dus je uitspraak klopt van geen kant, maar ja ga maar weer lekker zielig lopen doen over UPC want iets beters komt er toch niet uit.
P.S. volgens mij heb je nog steeds niet door dat er mensen zijn die er geen problemen mee hebben.
Laatst gewijzigd door NijMeGeN op 12 feb 2007 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Henri42 ik ben geen UPC fan.