na een half jaar en steeds verschuiven van levering kregen we eindelijk meubels van poppeliers uitgeleverd, bij opzetten was het zo slecht afgewerkt en beschadigd niet om aan te zien, gebeld komt er na een aantal weken een monteur kijken, deze een brief gegeven dat we t geld terug vorderen krijg je na een aantal weken een brief dat de meubels na 8 a 12 weken weer worden uitgeleverd en geen geld terug krijgen.
zeker weer een half jaar wachten.
poppeliers never de nooit meer zo maak je je echt niet populair
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] poppeliers
Re: poppeliers
Beste rahnno,
In de wet staat dat indien het goed niet voldoet of beschadigd is men de leverancier in de gelegenheid moet stellen het euvel te verhelpen.
U klaagt dat u erg lang op de meubels heb moeten wachten maar ik veronderstel dat de leverancier u een termijn heeft opgegeven voor de levering van de meubels.
Omdat volgens uw zeggen de leverancier uw kapotte meubels dient te vervangen moeten deze weer besteld en vervaardigd worden en dan is er weer een levertijd die u echt moet uitzitten of u dat nu leuk vindt of niet, helaas.
Theo
In de wet staat dat indien het goed niet voldoet of beschadigd is men de leverancier in de gelegenheid moet stellen het euvel te verhelpen.
U klaagt dat u erg lang op de meubels heb moeten wachten maar ik veronderstel dat de leverancier u een termijn heeft opgegeven voor de levering van de meubels.
Omdat volgens uw zeggen de leverancier uw kapotte meubels dient te vervangen moeten deze weer besteld en vervaardigd worden en dan is er weer een levertijd die u echt moet uitzitten of u dat nu leuk vindt of niet, helaas.
Theo
levertijd8-12 weken en geen 2 x half jaar
ik wil ff weten van iemand wat ik er tegen kan doen als ik een bankstel thuis heb gekregen wat niet de juiste is de kleur is niet goed het is een ander model en het zit voor geen meter er komt a.s vrijdag iemand thuis om de klacht te bekijken maar ik ben van mening dat ze mij een ander bankstel moeten gaaln leveren sta ik in mijn recht of niet
ik wil even reageren op al die slechte reacties over popeliers
ik heb al mijn meubels in een keer gekocht bij popeliers in oss
ik moet zeggen dat alles perfeckt is verlopen en zeer netjes volgens afspraak dus er zijn wel zeker ook positieve dingen over deze zaak volgens mijn zijn jullie allemaal een beetje zeikers en voor 1 kwartje een bankstel willen hebben ik heb best dure meubels gekocht en ben zeer tevreden over en over popeliers ook en ik ga er zeker weer terug als ik iets nodig heb dit alles heb ik in oss gekocht vriendelijke verkoper lekkere koffie dat wou ik effe kwijt
groetjes uit uden
ik heb al mijn meubels in een keer gekocht bij popeliers in oss
ik moet zeggen dat alles perfeckt is verlopen en zeer netjes volgens afspraak dus er zijn wel zeker ook positieve dingen over deze zaak volgens mijn zijn jullie allemaal een beetje zeikers en voor 1 kwartje een bankstel willen hebben ik heb best dure meubels gekocht en ben zeer tevreden over en over popeliers ook en ik ga er zeker weer terug als ik iets nodig heb dit alles heb ik in oss gekocht vriendelijke verkoper lekkere koffie dat wou ik effe kwijt
groetjes uit uden
-
Neem van mij als oud medewerker aan, de mensen hier zijn zeker geen zeikerds, 3/4 heeft gewoon gelijk...
onprofessioneel, veel is van slechte tot ondermaatste kwaliteit...
de service afdeling moet nog heel veel leren...
vele van de chauffeurs zijn lompe boeren en niet altijd even netjes...
en vaak erg gehaast... soms ook onhandig...
onprofessioneel, veel is van slechte tot ondermaatste kwaliteit...
de service afdeling moet nog heel veel leren...
vele van de chauffeurs zijn lompe boeren en niet altijd even netjes...
en vaak erg gehaast... soms ook onhandig...