LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IP blokkade uitschakelen?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Riko

Re: IP blokkade uitschakelen?

Ongelezen bericht door Riko »

maar als ik de volwassenen volg, wie ik dan kinds?

Sja je bent kinds hoor :lol:

Anastasia

Ongelezen bericht door Anastasia »

Maar.... als je een Russin bent die ook Nederlands later erbij leerde, dus geen moedertaal, en ook naast die 33 Russische letters ook de 26 Nederlandse op totaal andere plaatsen, dus het niet een beetje extra maar
ook die in beide voorkomen.

De zinsopbouw is anders, en ik leer fouten van andere, die ik na doe.

In deze multiculturele buurt leer je dus ook foute zinsopbouw, en als je geen goede voorbeelden hebt, lees ik hier maar, hoewel sommige, dan vraag ik mij wel af of die Nederlanders ook een inburgerings cursus nodig hebben.

Het echte probleem is dat een IP ban wel de sukkels tegenhoud, maar dat er diverse trucks te vinden zijn om toch erop te komen, draadloos via buren, en via Proxi servers, en als ik hier alle details zou plaatsen hebben diverse Forums grote problemen, want dan kun je mensen die het verzieken niet meer tegen houden!

Hoewel ik wel eens verder ga met grappen, er zijn nog slechtere, en ik probeer toch bij het onderwerp te blijven, en serieus te zijn.

Mag ik nu enkele oplossingen versprijden, of niet?

Als je volgens mij onterecht een IP ban kreeg, wegens mijn vader, die wel erg ver ging dus terecht, maar die is nu verdwenen, en nu mag ik dus niet meer?

Riko

Ongelezen bericht door Riko »

Zoet maar hoor U is lief :wink:

Marco Polo

Ongelezen bericht door Marco Polo »

.....wegens mijn vader, die wel erg ver ging dus terecht, maar die is nu verdwenen,......
Naar de Goelag-archipel?!

Glavnoje oepravlenieje ispravitelno-troedovych lagerej

caruso

Ongelezen bericht door caruso »

Anastasia:
Denk je nou nog steeds dat we die lariekoek, apekool en complete onzinverhalen van jou geloven? Als je een flinke meid bent, doe je hier een bekentenis en zeg je gewoon dat die idioterie van je vader afkomstig is!
Hé Gozik hoe is het om weer terug te zijn op aarde?

Gesloten