| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] FreeLotto
-
R.Kluitmans
Re: FreeLotto
Ik heb een hele tijd heel strenge eisen gehad op mijn hotmail.Omdat door die strenge eisen niemand buiten mijn contactlijst me nog kon e-mailen heb ik die terug gedraait.Gisteren heb ik de 1e mail van Freelotto ontvangen en ik was miljonair volgens hun.Vandaag ben ik al 7x miljonair zeggen ze.Ik ben natuurlijk niet dom en snap ook wel dat alleen voor niks de zon opgaat in deze wereld.Ze vroegen een bijdrage van 30 dollar ongeveer als eenmalige commisie.Naja godzijdank vond ik hier een hoop onderwerpen zodat mijn vermoedens ook meteen bevestigd werden.Mijn vraag is nu is er niet een hoge macht die deze ellende kan opsporen en straffen?
-
bodejosm43
Re: FreeLotto
Gewoon je gezond verstand gebruiken. Hoe zeggen ze dat ook weer: Als iets te mooi om waar te zijn lijkt, dan is het dat ook.
Microsoft wordt er bijvoorbeeld ook helemaal gek van. Uit hun naam worden zogenaamd grote prijzen uitgeloofd, maar je moet wel eerst administratiekosten betalen. Zodra blijkt dat de beloofde prijs niet komt, gaan de benadeelden bij Microsoft klagen, terwijl zij er zelf regelmatig voor waarschuwen om vooral niet te reageren als er namens hun weer eens een loterij wordt georganiseerd.
Naar je geld kun je fluiten, Microsoft is echt niet aansprakelijk voor de schade. Een beetje computergebruiker trapt hier al jaen niet meer in.
Jammergenoeg zijn er nog altijd mensen die dit soort adviezen in de wind slaan, een formuliertje invullen, en vervolgens hun bankrekening geplunderd zien.
En dan weten ze plotseling niet hoe dat nou toch komt.
Microsoft wordt er bijvoorbeeld ook helemaal gek van. Uit hun naam worden zogenaamd grote prijzen uitgeloofd, maar je moet wel eerst administratiekosten betalen. Zodra blijkt dat de beloofde prijs niet komt, gaan de benadeelden bij Microsoft klagen, terwijl zij er zelf regelmatig voor waarschuwen om vooral niet te reageren als er namens hun weer eens een loterij wordt georganiseerd.
Naar je geld kun je fluiten, Microsoft is echt niet aansprakelijk voor de schade. Een beetje computergebruiker trapt hier al jaen niet meer in.
Jammergenoeg zijn er nog altijd mensen die dit soort adviezen in de wind slaan, een formuliertje invullen, en vervolgens hun bankrekening geplunderd zien.
En dan weten ze plotseling niet hoe dat nou toch komt.