LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voipbuster! Vergeet Skype en de rest maar ..
Re: Voipbuster! Vergeet Skype en de rest maar ..
Nog steeds tevreden en inmiddels klant van SpeedLinq met een 2Mb/1Mb-abo. Bel nog steeds voor €10,- voor (naar schatting) 5 maanden bij een ADSL-abo van €5,- en een belbudget abo van €10,- : ik betaal per maand dus plm. €17,- voor internet en telefonie (tenminste in dit jaar). Toch leuk..
Beste landgenoten,
Zoals jullie wellicht weten is bellen naar een 0900 nummer erg duur vanaf een mobiele telefoon! De politie heeft een alternatief nummer van het landelijk callcenter, namelijk: 0343 57 8844!
Voor meer informatie over de alternatieven voor 0900 nummer kunt u kijken op www.VraagAlex.nl of VraagAlex.nl/0900.
Groeten,
Alex
Zoals jullie wellicht weten is bellen naar een 0900 nummer erg duur vanaf een mobiele telefoon! De politie heeft een alternatief nummer van het landelijk callcenter, namelijk: 0343 57 8844!
Voor meer informatie over de alternatieven voor 0900 nummer kunt u kijken op www.VraagAlex.nl of VraagAlex.nl/0900.
Groeten,
Alex
Attentie: de Lidl- Targa Voip-telefoon wordt maandag 7 mei weer aangeboden voor €49,99. Voipbuster draait daar uitstekend mee..
-
Ik heb beiden de VoipBuster en Freecall. Beiden zijn zeer goed; alleen de Freecall is nog voordeliger. Je kan deze downloaden op www.freecall.com. Gratis naar alle landen bellen. Wanneer je er wat opgestort hebt zijn de voorwaarden nog gunstiger ten opzichte van voipbuster.
Verder wanneer je gewoon belt kan je ook goedkoop uit zijn. http://www.belknaller.nl en www.belgigant.nl. Zet even bij welke s ... Uranus.
Verder wanneer je gewoon belt kan je ook goedkoop uit zijn. http://www.belknaller.nl en www.belgigant.nl. Zet even bij welke s ... Uranus.
Die Freecall.com is hetzelfde bedrijf als voipbuster en nog een hele zwik anderen.
D'r zit gewoon betamax achter (uit keulen).
Grt,
//TS
D'r zit gewoon betamax achter (uit keulen).
Grt,
//TS
-
En helaas heeft Betamax één grote slechte eigenschap. Het veranderd de voorwaarden zonder de gebruiker hiervan op de hoogte te brengen met als nadeel dat je het maar moet slikken.
Ik heb mijn voipbuster.com account nu al zo'n 2 jaar, in het begin was het waanzinnig... ongelimiteerd bellen naar alle vaste nummers en zonder aankondiging werden vaste telefoonnummers (dankzij de OPTA) ingetrokken tenzij je daadwerkelijk woonde waar je had opgegeven. Nu heb ik als één van de weinige nog wel een vast telefoonnummer bij hen maar ben ik wel genoodzaakt elke keer mijn tegoed op te waarderen omdat ze de voorwaarden hebben veranderd van ongelimiteerd naar 120 dagen
Ik heb mijn voipbuster.com account nu al zo'n 2 jaar, in het begin was het waanzinnig... ongelimiteerd bellen naar alle vaste nummers en zonder aankondiging werden vaste telefoonnummers (dankzij de OPTA) ingetrokken tenzij je daadwerkelijk woonde waar je had opgegeven. Nu heb ik als één van de weinige nog wel een vast telefoonnummer bij hen maar ben ik wel genoodzaakt elke keer mijn tegoed op te waarderen omdat ze de voorwaarden hebben veranderd van ongelimiteerd naar 120 dagen
Jouw oplossing heeft natuurlijk óók wel een paar nadelen:
1e De andere partij bepaalt wanneer er gebeld wordt, niet jij..
2e De andere partij kan zélf geen betamax account aanvragen, omdat het interfereert met hun IP-adres dat gelinkt wordt aan jouw account.
3e Vergt discipline van de andere partij om geen overmatig gebruik van jouw belminuten per 7 dagen te maken en die kans wordt natuurlijk weer groter door het 2e punt.
1e De andere partij bepaalt wanneer er gebeld wordt, niet jij..
2e De andere partij kan zélf geen betamax account aanvragen, omdat het interfereert met hun IP-adres dat gelinkt wordt aan jouw account.
3e Vergt discipline van de andere partij om geen overmatig gebruik van jouw belminuten per 7 dagen te maken en die kans wordt natuurlijk weer groter door het 2e punt.
1. Voipbuster kan wel degelijk een user-ID meesturen. Je kunt een willekeurig aantal mobiele telefoonnummers en een vaste telefoonnummer laten 'certificeren'. Hierna kun je uitbellen met nummermelding van het gecertificeerde nummer. Eventueel kun je - gebruik makend van de nummermelding - de telefoon één of twee keer laten overgaan, waarna de andere partij jou terugbelt.
2. Wanneer je meer dan één account bij betamax hebt lopen, dan worden de minuten verbeld vanaf hetzelfde IP-adres bij elkaar opgeteld en kunnen op die manier de 300 belminuten per 7 dagen overschrijden.
3. 1ct/minuut is idd peanuts.. SMS-en doe ik niet aan als ik tóch kan bellen.
2. Wanneer je meer dan één account bij betamax hebt lopen, dan worden de minuten verbeld vanaf hetzelfde IP-adres bij elkaar opgeteld en kunnen op die manier de 300 belminuten per 7 dagen overschrijden.
3. 1ct/minuut is idd peanuts.. SMS-en doe ik niet aan als ik tóch kan bellen.