LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LEASE PROCES: te vertrouwen?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

Is Lease Proces te vertrouwen?

Ja, zeker weten.
22
79%
Nee, absoluut niet.
6
21%

Totaal aantal stemmen: 28

Idemdito

Re: LEASE PROCES: te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Idemdito »

Procedeer maar lekker hoor, recht vraag je, recht krijg je. :wink:

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

zijn er twee tevreden.

leg me een uit hoe je "lekker" kunt procederen.

lekker eten ken ik, maar lekker procederen, dat is nieuw voor me!

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Inloopavonden voor Dexia cliënten
Op 7 maart bent u tussen 17.30 en 19.30 uur welkom in onze vestigingen in Amsterdam, Roterdam, Zwolle en Eindhoven. Wij zullen u dan bijpraten over de laatste ontwikkelingen. Nieuwe cliënten kunnen het beste hun volledige dossier meenemen.

bron: www.leaseproces.nl

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Gebruiksvoorwaarden

Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers
Slap van je Martin.
Jullie kracht neemt af.
Crossposter.

B+

Martinvdm

Jullie kracht neemt af.
Valt wel mee hoor, ik heb nog kracht genoeg..;)

Mijn posting hoort bij de 2 topics van Leaseproces die al geopend zijn en die 'inloopavond' is naar mijn mening best wel de moeite waard om die in beide topics te plaatsen..
Het verdient de voorkeur om alvorens een nieuwe discussie op te starten, te controleren of er al soortgelijke discussies opgestart zijn
Als je daar problemen mee hebt, zou ik Tros mailen .. :wink:

Moet je gelijk eens vragen of voor jouw 'bijdrages' geen aparte 'gedragsregel' gemaakt moet worden...

changi

Ongelezen bericht door changi »

Nou ik snap niet dat iedereen zo positief is over Leaseproces want ik heb wel zeer slechte ervaringen met ze.

Ik ben door Leaseproces telefonisch benaderd of ik nog van hun diensten gebruik wenste te maken. Dat was ergens in februari 2007. Ik zou dan een afspraak bij hun op kantoor moeten maken om e.e.a. door te nemen. De meneer aan de telefoon van Leaseproces wist mij te vertellen dat er verder geen kosten aan verbonden waren en dat het een no cure no pay constructie was. Ik was toen geinteresseerd en heb afspraak met ze gemaakt die schriftelijk zal worden bevestigd. Na een dag of 10 is de afspraak inderdaad bevestigd echter nu kwamen een aantal verborgen kosten na voren die de meneer van Leaseproces aan de telefoon nooit verteld heeft namelijk kosten voor intake gesprek ( mits in hun ogen haalbaar ) en proceskosten / griffiekosten. Al met al kon dat oplopen tot ruim 700 euro. Ik heb toen een brief geschreven dat ik het hier niet mee eens was en dat als ze dachten dat ze zo goed waren ik wel 50% no cure no pay wilde doen maar dat ik dan verder ook niets zou betalen. Werd vervolgens na aantal weken door Leaseproces gebeld met de mededeling dat mijn voorstel in hoge uitzondering akkoord was omdat er een communicatie fout gemaakt was in het vorige telefonische gesprek. Opnieuw afspraak gemaakt voor gesprek op kantoor van Leaseproces. Vroeg die medewerker nog even om dit gesprek even schriftelijk te bevestigen. Hij vroeg waarom? Ik vertelde dat ik slechte ervaringen had met mondelinge toezeggingen. Hij vertelde ok u krijgt schriftelijke bevestiging. Nou je raadt het al zeker geen schriftelijke bevestiging dus dus was ik er helemaal klaar mee met die oplichters van Leaseproces dus ben niet naar die afspraak gegaan en ....... werd ik die dag gebeld met de vraag waar ik bleef? Ik vertelde ze waar hun toegezegde schriftelijk bevestiging bleef? Nou deze medewerker van Leaseproces wist weer te vertellen dat een dergelijke toezegging nooit had mogen worden toegezegd en ook niet kan. Wilden nu wel nog voor oplossing kijken maar tot op heden nog niks meer gehoord.

Ik heb dit ook allemaal op papier staan dus dit is niet uit de lucht gegrepen. Ik heb GEEN VERTROUWEN IN LEASEPROCES !!!!

En ik denk ook dat degene die wel in zee gegaan met ze zijn ( behalve de ega klanten dan ) nog wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen want als er hoger beroep aangetekend dient te worden kan je zelf de kosten daarvoor betalen en dan moet je nog maar zien of je die kosten op DEXIA kan verhalen.

Martinvdm

Nou ik snap niet dat iedereen zo positief is over Leaseproces want ik heb wel zeer slechte ervaringen met ze.
Omdat jij slechte ervaringen met Leaseproces hebt, neem je aan dat dat voor iedereen geldt...?

changi

Martin,

Zie jij in mij reactie staan dat ik denk dat dat voor iedereen geldt??
Nee dus. Zeker niet voor de ega klanten

Dus a.u.b. eerst even mijn reactie goed lezen en dan pas reageren.

Martinvdm

Ik heb het ook goed gelezen, vandaar mijn reactie...

changi

Martin,

Gezien jou vorige reacties, "u bent welkom op onze inloopavonden" snap ik je reactie wel. Volgens mij ben jij medewerker van Leaseproces.......? Als dat zo is leg mij dan maar eens uit waarom jullie je afspraken niet nakomen? Tenminste bij mij dan

changi

Martinvdm

Volgens mij ben jij medewerker van Leaseproces.......?
Als jij het zegt zal het wel zo zijn... :D

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 20 Feb 2007 18:48 door Belegger+
------------------------------------------------------------------
Jullie kracht neemt af.

Maar de kansen nemen toe! :D
Laatst gewijzigd door pluutje op 11 apr 2007 07:14, 1 keer totaal gewijzigd.

CashDamageLeader

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

Ook ik ben wel positief over Lease proces, want van Dexia kun je gewoon niet meer verwachten dan ellende.

Recent heeft een mevrouw haar contract afgekocht om van Dexia af te zijn, wat krijgt ze als beloning?
Nog 5 jaar BKR registratie pas dan vervalt de codering!

Verdriet op verdriet!

Tevens wens ik bij deze Prinses Máxima en de Prins van Oranje veel gezondheid toe met de geboorte van hun dochtertje!

changi

Ja dat is logisch een BKR registratie van 5 jaar als je niet meer betaald. Bij procederen tegen Dexia lijkt het mij verstandig gewoon wel de maandtermijnen onder protest te blijven betalen als dat financieel te betalen is. Mocht je de procedure winnen dan maakt e.e.a. niet veel uit maar mocht je verliezen dan heb je in ieder geval geen BKR codering.

jll
Contacteer:

Ongelezen bericht door jll »

Doorgaan met betalen is het stomste wat je kan doen, als je tegelijkertijd beweert misleid te zijn.

Procesvoerder

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Helemaal mee eens!

changi

Inderdaad heel stom en dan 5 jaar aan een bkr vastzitten dat is pas slim

Ook_Handelaar

Ongelezen bericht door Ook_Handelaar »

Changi heeft een sterk punt,

als je gewoon stopt met betalen speel je eigen rechter, je pleegt feitelijk contractbreuk.

Als je (onder protest) verder betaalt en je wint de rechtszaak, maakt het niks uit. Betalingen terug en geen BKR.

Als je (onder protest) verder betaalt en je verliest de zaak, dan heb je pech maar in ieder geval geen BKR.

Je kunt wel beweren misleid te zijn, maar dat is pas juridisch gerechtvaardigd na een uitspraak van de rechter, in jouw specifieke situatie.

jll
Contacteer:

Ongelezen bericht door jll »

De laatste jaren zeker geen gerechtelijke uitspraken gelezen?

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Ook_handelaar schrijft:
als je gewoon stopt met betalen speel je eigen rechter, je pleegt feitelijk contractbreuk.
Dit is natuurlijk pure onzin.
Als een contract rechtsgeldig vernietigd wordt c.q. nietig wordt verklaard, dan heb je het volste recht om te stoppen met betalen.
Als de bank het er niet mee eens is, stappen ze maar naar de rechter om dit aan te vechten.
Tot een uitspraak van de rechter hierover is het contract gewoon vernietigd c.q. nietig verklaard.
Gezien de uitspraken van de diverse rechtbanken wordt een juiste vernietiging c.q. nietigheid over het algemeen bevestigd door de rechter.

Nadeel van stoppen met betalen kan de A-codering zijn die je krijgt bij het BKR. Hou hier wel rekening mee.
In een dagvaarding c.q. verweer zal echter een verwijdering van de onterechte BKR registratie(s) worden geëist.

Daarom:
Heb je geen problemen met een A-codering bij het BKR en is je contract vernietigd c.q. nietig verklaard STOP DAN MET BETALEN.
Het gaat om JOUW geld wat je elke keer weer in een bodemloze put gooit en waar b.v. Dexia je dankbaar voor zal zijn.
Hiermee kunnen ze al die gedupeerden betalen die hun rechtszaak winnen.
Draai die geldkraan dicht en stop met betalen.

Aegon is niet aangesloten bij het BKR en kan dus niemand registreren bij het BKR.
Hiermee heeft Aegon het wel erg makkelijk gemaakt om te stoppen met betalen als je een Vliegwiel contract hebt en dit hebt vernietigd c.q. nietig hebt verklaard.

Conceptbrieven hiervoor zijn te vinden op www.platformaandelenlease.nl onder Conceptbrieven.

Groeten,
Piet

Gesloten