Ook ik heb slechte ervaringen met een DVD-harddiscrecorder. In mijn geval gaat het om de Lite-On LVW 5045. In het begin deede 'ie wat 'ie doen moet, maar na een tijdje kwam er steeds vaker de melding "invalid disc". let wel: bij originele DVD's, die ik gewoon gekocht heb in de winkel. Als ik diezelfde DVD brand op een DVD-RW met bijv. Nero (dus waarbij de beveiliging niet gekraakt wordt), speelt de recorder die DVD-RW WEL af. Ik heb 'm begin januari naar de leverancier teruggebracht, en hij is nog steeds niet klaar.
P.S. als je op www.kieskeurig.nl naar dit model gaat kijken en vervolgens op reviews, blijkt dat meer mensen problemen hebben met dit model (er is er zelfs een, die al de vierde heeft ...)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DVD recorder
Re: DVD recorder
Philips kan alleen maar TV`s en lampen (verlichting) maken.
Dat was al met videorecorders
Nu weer met DVD Spelers ( bijvoorbeeld de DVP3040 ) en recorders Eén al ellende .
Dat was al met videorecorders
Nu weer met DVD Spelers ( bijvoorbeeld de DVP3040 ) en recorders Eén al ellende .
Re: DVD recorder
De regeling die Radar hier publiceert wordt inderdaad niet door Philips gestand gedaan. Ik heb de tweede keer gebeld met de klantenservice en na een half uur zeuren (mijn recorder is nu 26 maanden oud en kapot) hebben ze beloofd mijn gegevens door te sturen naar de marketingmensen, die binnen een paar dagen contact met me opnemen om te kijken of er iets te regelen valt. Maar tot nu toe is er alleen een reparatie aangeboden die maximaal 200(!) euro gaat kosten. Daar voel ik natuurlijk niets voor, want dat zou de derde zijn in twee jaar.
Mijn 725H is steeds kapot gegaan nadat ik een DVDtje heb proberen te branden. Stom stom stom stom! Had natuurlijk de derde keer beter moeten weten om zoiets roekeloos te ondernemen met een harddisk - DVD-recorder!. Zelf schuld dus zou ik zeggen...
RADAR: check nog ff bij Philips wat er nu waar is van de toezeggingen. Er wordt namelijk aan de telefoon gedaan of hun neus bloedt...
Mijn 725H is steeds kapot gegaan nadat ik een DVDtje heb proberen te branden. Stom stom stom stom! Had natuurlijk de derde keer beter moeten weten om zoiets roekeloos te ondernemen met een harddisk - DVD-recorder!. Zelf schuld dus zou ik zeggen...
RADAR: check nog ff bij Philips wat er nu waar is van de toezeggingen. Er wordt namelijk aan de telefoon gedaan of hun neus bloedt...