LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toppers in concert

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
koningsjpc
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:29

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door koningsjpc »

Ik kan me overigens niet voorstellen, dat er ook maar iemand is, die naar deze figuren zou gaan (zlefs niet als het gratis zou zijn). Ik ga al over mijn nek, als ik deze 3 dwazen zie, dus ook bij de tv reclame, wordt door ons direct weggezapped.

renger2506
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:15

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door renger2506 »

Kijk er zijn mensen die het wel leuk vinden en genaaid worden door dat ticketpoint gedoe. Als je het niet leuk vind zet er dan niet zo'n achterlijke post neer. Dit is voor mensen die serieus geholpen willen worden oa ik ook. Dus ga geen onzin lopen praten.

renger2506
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:15

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door renger2506 »

overigens heb ik wel reactie gehad van ticketpoint. zeggen ze dat de code weer opnieuw ingevoerd kan worden. maar dat werkt niet. en ik kan natuurlijk ticketpoint weer niet bellen. oftewel ik wordt het behoorlijk zat.

gerrie de bondt
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2007 17:06

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door gerrie de bondt »

Ik heb net contact gehad met een alleraardigste dame van C1000. Zei vertelde mij dat er problemen zijn vanaf 13 Februari met de reserveringslijn zodoende zijn er overboekingen met name voor de concerten van 8 juni.. zij adviseerde om niet de ticketlijn te bellen. Als het goed is word ik nu teruggebeld door een C1000 contactpersoon van ticketlijn ik ben benieuwd.Ik heb zelf op 10 februari geboekt maar tot op heden nog niets ontvangen ben wel beniuwd of er mensen zijn die ook op 10-02 geboekt hebben en wel de mail hebben gehad die je eigenlijk na ongeveer 7dagen zou krijgen . Want ik heb de bevestigingsmail direkt ontvangen. Ik ben desondanks positief dat het goed komt.

joopbloemendaal
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:55

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door joopbloemendaal »

Ja Ja altijd POSITIEF blijven hoor leuk gezegd, :lol: :lol: dus bellen en je tijd verspillen aan al dat dwaze gedoe :roll: :roll: :wink:LEVE C 1000
weer heel veel mensen gepakt,met hun GRATIS ZEGELS :wink: :wink:

Marcel Grootveld
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2007 18:52

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Marcel Grootveld »

Op 14 februari 6 kaarten voor toppers in concert besteld.d.m.v de c1000 actie.Krijg van ticketpoint een reserveringsoverzivht retour.Op 20 februari (6 dagen later!!!!!)krijg ik de mededeling dat er iets is fout gegaan met mijn reservering en dat deze is komen te vervallen.Wel werden mijn 3 codes opnieuw geactiveerd zodat ik opnieuw kon bestellen.Dit heb ik op 3 computers geprobeerd maar telkens als ik de codes invoer krijg ik een foutmelding.zelfs na het kopieren/plakken (daar kan toch niks fout aan gaan)kreeg ik een fout melding(tot 3 keer toe)met als resultaat dat ik werd uitgesloten van deelname.De gehele dag geprobeerd ticketpoint te bellen maar die krijg je never nooit aan de lijn.Nog even iets anders.Tussen 14 en 20 februari nog geregeld op de site gekeken hoever de verkoop was.Ik zag dat de duurste kaarten voor alle 4 de dagen weg waren.Op 20 februari zag ik dat er op 6 en 7 juni ineens weer volop dure kaarten(67.50)waren.Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat het bij ticketpoint 1 grote bende is.Ik heb een berichtje naar klantenservice van ticketpoint gestuurd maar ook daar word niet op gereageerd.Voorlopig hebben we ons een breuk gesjouwd aan boodschappen(voor de zegels)maar hebben nog helemaal niks.SCHANDALIG.Misschien moet tros radar er in de uitzending maar eens aandacht aan geven,misschien kunnen wij dan alsnog geholpen worden.TICKETPOINT IS EEN GROTE ZWENDELARIJ.
HOEZO GEEN FRATSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

joopbloemendaal
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:55

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door joopbloemendaal »

wat een gedoe he MARCEL,
ik heb TROS RADAR ook gemaild en gevraagd dit en al die andere
GRATIS ZEGELS zaken aan de kaak te stellen

NU MAAR AFWACHTEN WAT ZE DOEN? :roll: :roll: :roll:

w.imminck
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2005 17:31

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door w.imminck »

Even reageren op de kaarten van C1000
Als u een bevestiging heeft gekregen welke rij of stoel je heeft gekregen kunnen zij dat niet meer veranderen.
Anders word er gerommeld.
Als u rij 1 heeft op de bevestiging dan heeft u rij 1.
afz.Will

pepino64
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 sep 2006 18:07

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door pepino64 »

Help!

Nu lees ik overal dat mensrn een mail hebben gekregen dat de gereserveerde kaarten niet beschikbaar zijn enz. Die mail heb ik dus niet gehad maar ik heb de bevestigingsmail die je na 7 dagen zou krijgen ook niet gehad. Dat zou dus kunnen betekenen dat het alsnog een teleurstelling wordt.

Dat zou lekker zijn zeg.ik heb 8 feb al geboekt en 71,25 € betaald.

Het zit me niet lekker.

Lea

w.imminck
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2005 17:31

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door w.imminck »

Als je voelt dat je belazert word maak hiervan gelijk werk van.
Laat je door niemand belazeren en kijk goed hoe je een kaart besteld en of krijgt met zegels.
Een bevestiging blijft een bevestiging als het maar op het papier vermeld staat.

Nick 12
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2007 18:16

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Nick 12 »

Ook wij deze ervaringen. Verder wel simpel gedacht en ook gedaan;

Bij ons in het dorp een nwe.Plus markt èn Super de Boer. Ook prima prijzen( zeker de aanbiedingen). Gewoon C 1000 voortaan 'overslaan'.

Actie èn Reactie.We zien(lezen) vanzelf wel de 'goedmakertjes' van C 1000 in de publiciteit. Overigens wat mij zeer verbaasd is dat de marketiers van C-1000( Schuitema/ AH) dit niet hebben voorzien. Of is ,in hun ogen,deze marketing/doelgroep ( C 1000 klanten ,minder 'slim')
Ik/wij zien de ' opvolging ' hiervan wel.

cinenap
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2007 19:12

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door cinenap »

Wij hebben hetzelfde probleem. Vouchers gekregen en gereserveerd voor 08 Juni, een aantal dagen later een email met de mededeling dat de reservering was komen te vervallen, of we maar even opnieuw wilden boeken.
Dat hebben we gedaan, en nu hebben we gereserveerd voor donderdag de 7e. Er is echter nog steeds geen geld afgeschreven, dus ik ga me nu toch sterk afvragen, of het met deze reservering wel goed gaat komen.
Schandalig dit, ik heb er geen woorden voor....
:x

pepino64
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 sep 2006 18:07

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door pepino64 »

ja ik heb hier dus echt een bevestiging voor me waarop staat:
U heeft de volgende tickets gereserveerd

Rang 1 € 67,50 aantal:2 Bedrag € 135,00

enz. enz.

dit zou dan toch rechtsgeldig moeten zijn.

ik zou echt balen hoor als ze zomaar kunnen doen wat hun het beste uitkomt.

ik neem ook geen genoegen met een andere rij. dan wil ik m'n geld terug.

lea

pepino64
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 sep 2006 18:07

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door pepino64 »

Ik lees net dat bij iemand het geld nog niet van de rekening afgehaald is bij mij dus wel.
Hoe zit dat bij de rest?
Geld eraf gehaald en toch een mail gekregen dat het niet doorgaat?
Of is het geld er niet afgehaald? en dan een mail krijgen dat het niet doorgaat.

lea

cinenap
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2007 19:12

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door cinenap »

inderdaad, die hadden wij voor der eerste reservering ook, en nu dan weer zo een, maar ze kunnen blijkbaar heel makkelijk zeggen dat de reservering is komen te vervallen. En dan nog zeggen dat er niet over gecorrespondeerd kan worden ook !
Jeetje wat zijn hier veel mensen de dupe van geworden zeg....
Ben benieuwd hoe ze dit op denken te gaan lossen.
Tot gisteren dachten wij nog dat we de enigen waren met dit probleem, totdat mijn ouders gisteren naar SBS zaten te kijken...

joopbloemendaal
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:55

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door joopbloemendaal »

Het is wat al die gedupeerde mensen ben benieuwd WIE dat nou gaat oplossen?? TOPPERS of FLOPPERS :? :? :roll: :roll:

pepino64
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 sep 2006 18:07

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door pepino64 »

Is bij jullie het geld wel van de rekening afgehaald??

cinenap
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2007 19:12

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door cinenap »

nee ook nog niet, vreemde zaak, zou me verbazen als dit niet echt op tv zal komen

pepino64
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 sep 2006 18:07

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door pepino64 »

Bij mij is het geld er wel af, dus heb toch nog een beetje hoop dat ik 8 juni bij Geer en Goor zal zijn.

wordt vervolgt

hanseef
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2007 21:14

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door hanseef »

Bij ons het zelfde verhaal: :oops:

10 februari 2 kaarten besteld op 1e rang er was toen nog 90% van de kaarten beschikbaar. Vanochtend opeens een email [zie hieronder] met de mededeling dat de boeking fout is gegaan. en daarbij geen enkel excuus: wij kunnen fluiten naar onze bestelling. deze is overigens op 10 februari wel netjes bevestigd. :twisted:
Zonder enig uitleg wordt verzocht de boeking opnieuw te doen. En inderdaad...geen 1e rang kaart meer te krijgen.

De telefoon van topticket wordt niet beantwoord. :oops:

Het spijt mij, maar gezien het feit dat dit vanochtend al de 2e reactie is doet mij vermoeden dat er opzet in het spel is en een groep consumenten is geschrapt ten gunste van een andere bestelling.

:evil: SCHANDALIG! :evil:

---
Geachte ***,

Tijdens het verwerken van uw order is een fout opgetreden, uw reservering is hierdoor komen te vervallen.

Onderstaande codes van de door u ingevoerde C1000 concertvouchers zijn daarom weer opnieuw geactiveerd.

Wij verzoeken u met onderstaande codes opnieuw een reservering te plaatsen op www.ticketpoint.nl/C1000

Bestellingen worden op volgorde van binnenkomst en beschikbaarheid verwerkt. U kunt geen rechten verlenen aan uw vorige bestelling.

Over deze email kan niet worden gecorrespondeerd. Meer weten over de actie voorwaarden van deze actie, klik dan hier


Met vriendelijke groet,
Ticketpoint

Gesloten