LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stelling: Reclame in ruil voor korting

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

"Ik wil graag goedkoper bellen in ruil voor reclame op mijn mobiele telefoon."

Eens
6
7%
Oneens
80
93%
 
Totaal aantal stemmen: 86

Ine bastiaanse
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:17

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door Ine bastiaanse »

Ik gebruik mijn mobiel om te bellen of gebeld te worden, wil daar dus echt GEEN reclame op ontvangen.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door Ron58 »

Een provider die me gaat spammen op mijn mobiel vliegt er onverbiddelijk uit.
Mijn anti tegen reclame is dusdanig groot dat ik nog liever zonder gsm zit dan eentje met reclameboodschappen.

Overigens is een soortgelijk iets al langer geleden voorspeld, dat we b.v. lopend in een winkelstraat reclame ontvangen van de winkels waar je op dat moment langs loopt.

franil
Berichten: 57
Lid geworden op: 04 jan 2007 22:25

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door franil »

Hopelijk krijg je de keuze: reclame en korting of niets, voordat ze je met reclame bombarderen. Ik moet er in elk geval niets van weten. Vodafone stuurt nu al regelmatig eigen reclame aan de abonnees. Druk ik ook al meteen weg, maar komt vaak zeer :twisted: ongelegen.

anview
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2007 15:39

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door anview »

NEE :evil:

duidelijk? 8)

benulka
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2004 00:04

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door benulka »

TEGEN!!!
Nóg meer rommel die ongevraagd bij je "binnen"komt.
Yvonne :twisted:

dickojan
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 dec 2005 16:48

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door dickojan »

Moet er nog meer spam bi, of moeten we nog meer betalen voor eem mobilspamfilter
Dickojan :evil:

h.stutvoet
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2007 21:28

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door h.stutvoet »

al veel te veel reclame ontvangen . op allerlei manierenNIET MEER !!!!!

kica1
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 jan 2007 16:40

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door kica1 »

Waar staat in het bewuste bericht dat deze reclame ongevraagd toegestuurd wordt? Waar staat dat u de keuze moet maken tussen goedkoper bellen en reclame ontvangen, of het normale tarief betalen en geen reclame ontvangen.

Ik kan dit nergens in het bericht ontdekken. Volgens mij geeft Vodafone gewoon inzicht in datgene wat er in de toekomst komen gaat.

Misschien is het verstandiger eerst concreet af te wachten hoe dit er in de toekomst uit gaat zien en dan pas te reageren!

manon1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2007 15:54

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door manon1975 »

Ik stel absoluut geen prijs op reclame op mijn mobiele telefoon. Ook niet om de diensten goedkoper te maken.

Ik wil niet voor allerlei onzin berichten steeds op mijn mobiel moeten reageren. Die mobiel is er voor prive zaken, voor mensen aan wie ik mijn nummer geef en voor niemand anders.

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door Anastasia »

Hoewel ik het ook niet wil, voor mensen die eigenlijk geen mobiel kunnen betalen, de vaste lijn ook te duur is, dus de daklozen en minima, die niets kunnen kopen zouden dan als enige deze reclame accepteren, dus ik ben voor.

Dat ze dan de verkeerde gierige mensen en bijstands trekkers, daklozen en zo krijgen, is hun probleem, maar laat ze het maar doen!

Ik wil graag van enkele mensen af die vragen of ze even mogen bellen,
en ik wil niet altijd nee zeggen!

Dus voor mijn vrienden die ik soms liever niet zie, dan wel!

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door Ron58 »

Hoewel ik het ook niet wil, voor mensen die eigenlijk geen mobiel kunnen betalen, de vaste lijn ook te duur is, dus de daklozen en minima, die niets kunnen kopen zouden dan als enige deze reclame accepteren, dus ik ben voor.
Oke, maar laat het dan een keuze zijn, handhaaf de huidige tarieven voor diegenen die het niet willen en schuif er een voordeliger abonnement onder.
Alleen of die mensen die weinig te besteden hebben nu een aantrekkelijke doelgroep zijn voor die reclamemakers???

Voor mijzelf denk ik dat na het derde spambericht de hele telefoon tegen de muur gaat.

pinocchio
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:56

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door pinocchio »

Ik bel reeds heel goedkoop bij telfort (maandabonnement 2,50 euro,incl. 500 belminuten)
Dus... zit er niet op te wachten om ongevragde reclame te ontvangen.
Spam dus, indien dit zonder toestemming gebeurd!
De gang naar OPTA zal zeker tot de mogelijkheid gehouden worden.
Op mijn GSM mag enkel en uitsluitend zinvol worden gebeld en daarom geen reclame.

nelliebouman
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 feb 2007 19:37

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door nelliebouman »

Ik heb onlangs ongevraagd een smsje gekregen van nummer 3311. Ik opende het en ik had direct een operator logo op mijn gsm
staan van Pot head. Kostte me nog geld ook.
IK heb sedertdien nogmaals een smsje gekregen van dit nummer.
Heb dit gestopt met een smsje met STOP naar dit nummer.
Maar mijn operator logo krijg ik er maar niet af.
Bij informatie bij mijn provider blijkt dat dit nummer misbruik maakt van nummers die een energiebedrijf heeft gekregen door toezending van meterstand. Lekker is dat !!

somogyi
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2007 16:03

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door somogyi »

Absoluut niet van gediend. Ben onderweg van Frankrijk naar NL naar terminaal familielid. GSM uiteraard aan voor noodbericht.
SMS ...---... Begint Vodofone me te melden dat ik goedkoop kan bellen vanuit het buitenland. In Luxemburg, SMS ...---... Welkom bij de Luxemburgse provider. In België SMS ...---... Welkom bij Promymus of zoiets. Iedere keer schrik ik me rot en verwacht overlijdensbericht. Lekker hoor.
Providers zouden je toestemming moeten vragen om dit soort onzin op je mobiel los te laten. TEGEN IEDERE RECLAME via GSM

hermanenjannie
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2007 15:58

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door hermanenjannie »

Krijgen we nog niet genoeg reclame via radio, t.v. huis aan huis cq dag cq weekbladen???. Daarom a.u.b. niet nog meer reclame op je mobiel. :evil:

Roosenfrans
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 jun 2005 18:37

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door Roosenfrans »

Het moet toch niet gekker worden.
Je krijgt al zoveel ongevraagde reclame op je bord.
Ik heb me voorgenomen om een bedrijf wat mij ongevraagd reclame zendt te boycotten.

eddyels
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2007 16:06

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door eddyels »

krijgen we al niet genoeg reclame overal
mijn mobiel is voor andere zaken dan reclame
ik wil dit niet
er zal toch wel een manier zijn om dit te omzeilen
ik zit met mijn mobiel gelukkig niet bij vodafone

harrygoedhart
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 dec 2005 13:24

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door harrygoedhart »

Voor mij hoeft die reclame op mijn mobiel ook niet! Ook al scheelt dat bel- en/of sms kosten.
Ben vaak in het buitenland en dan gaat ie natuurlijk op een ongewenst moment af vanwege een reclame (nu nog van Voda) sms.
Heb geprobeerd via email aan Voda aan te geven dat ik er niet van gediend ben en dat ik het hinderlijk vind. Gaat dus niet per email!
Moet je met je mobiel naar hun 'servicé?'nummer bellen, uiteraard een wachtrij (tikt lekker aan), dan kunnen zij dat regelen dat je geen reclame meer krijgt.
Het zou makkelijker zijn als je de reclame sms kunt beantwoorden met een mededeling dat je geen reclame meer wilt ontvangen.

marjanneb
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mar 2006 15:40

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door marjanneb »

NEEEEE !!!

Ik wil geen telefoon van mensen die mij iets willen aansmeren

Als ik iets nodig heb ga ik zelf op onderzoek uit. Reclame door de brievenbus kan ik in de papierbak gooien, de TV gaat uit tijdens de reclame, op je mobiel stoort het allen maar

H. Bakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2007 16:18

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door H. Bakker »

Ik hoop toch dat het nu bijna is afgelopen met al die reclame.
Ik wens dus geen reclame op mijn mobiel. De profiders hebben al genoeg reclame op hum website staan.

Gesloten