LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eindafrekening
Re: Eindafrekening
Hahaha chanman hoewel door achterhoekers misschien niet in dank afgenomen, is de vergelijking wel aardig.
Helaas was die vonk heel wat explosiever dan dat gedruil van sommigen alhier.
Ze denken nog steeds dat ze het middelpunt vd wereld zijn, geinig niet?
Helaas was die vonk heel wat explosiever dan dat gedruil van sommigen alhier.
-
Ik heb de vuurwerkramp van Enschede aan den lijven ondervonden.
Het was dan ook min of meer als grap geplaatst dus voor hen die hieraan te zwaar tillen, mij excuses op voorhand maar ik vond het toepasselijk op de uitspraken van speculaasman.
Het was dan ook min of meer als grap geplaatst dus voor hen die hieraan te zwaar tillen, mij excuses op voorhand maar ik vond het toepasselijk op de uitspraken van speculaasman.
In elk geval wel van Lavi gezien zijn aanhoudende reacties!Geplaatst op 25 Feb 2007 19:45 door Lavi
--------------------------------------------------------------------------------
groot gelijk, nemen wij ook mee in de procedure
Wordt in mijn procedure al meegenomen,heb bovendien van dexia zart op wit dat dexia op mijn verzoek bewijs van aankoop niet kan overleggen.
Ben benieuwd wat de hoge arrogante heren hier nu op gaan verzinnen.
Zal wel zoiets zijn als: het is jan met de pet maar die mogen bedonderd worden en hebben geen recht op een eerlijke rechtspraak.
Zo lijkt het af te lopen voor mijn gevoel.
Verrek, dat zei die verkoper van Thuisadvies ook.Ik vertrouw er op naar behoren te hebben toegelicht.
Alweer 1. 't wordt leeg in NL.Ik meen het echt: als ik mijn vrouw mee zou krijgen vertrok ik.
B+
-
Leuke opemrkingen maar of topic zoals dat kruitvat van speculaasman.
Ik heb er maar gauw een vonkje in laten vallen.
Wanneer ik verkoper zou zijn voor DEXIA dan zou ik u zo'n polis niet hebben verkocht wetende wat ik weet over dit onderwerp. Toch hoop ik vanharte dat alle betrokkenen hun centjes netjes terug krijgen.
U bent behoorlijk misleid.
Ik heb er maar gauw een vonkje in laten vallen.
Wanneer ik verkoper zou zijn voor DEXIA dan zou ik u zo'n polis niet hebben verkocht wetende wat ik weet over dit onderwerp. Toch hoop ik vanharte dat alle betrokkenen hun centjes netjes terug krijgen.
U bent behoorlijk misleid.
-
Water is nat en ijs is koud. Ja, dat weten de gedupeerden ondertussen wel, Chanmaster.
-
Belegger+, Joop K, Lavi(loos), Linda-love-ace stop met het verzieken van dit forum en verdwijn zo snel mogelijk uit dit land naar het Belgenland van je geliefde Dexia-bank. Dan kun je je verlekkeren aan al die mooie blauwe met witte uithangborden op elke hoek van de straat van elk gehucht, dorp, stad etc.
En krijg de godsvergete ******!
En krijg de godsvergete ******!
-
Ik zie liever de borden aan het kantoorgebouw van Dexia in Amsterdam: TE HUUR AANGEBODEN.
-
Het zou nog beter zijn, dat Knuppe c.s. uit het gebouw worden gezet, omdat ze de huur niet meer kunnen betalen vanwege al de gerechtelijke procedures, die ze de komende jaren gaan verliezen. Heb je ooit zo'n aap zonder broodje gezien!
-
Ook wij hebben een eind afrekening gekregen van Dexia. Hierbij worden
de advocaat kosten niet terug betaald, zoals bij een eerder voorstel het
wel het geval zou zijn. Maar wat Dexia ook doet, wij hebben de opt-out
brief toch al ingediend.
Veel succes voor iedereen die ook gaat opt-outen, maar ook begrip voor degenen die dat niet doen.
Iedereen heeft recht op zijn eigen keuze, zonder elkaar daar op aan te vallen.
Ook zou het maar om een cent gaan, dan zouden wij het toch aanvechten. Het is een principekwestie geworden en een waarschuwing voor banken die nog een keer zoiets proberen te flikken.
Groeten van Ben en Yvonne!
de advocaat kosten niet terug betaald, zoals bij een eerder voorstel het
wel het geval zou zijn. Maar wat Dexia ook doet, wij hebben de opt-out
brief toch al ingediend.
Veel succes voor iedereen die ook gaat opt-outen, maar ook begrip voor degenen die dat niet doen.
Iedereen heeft recht op zijn eigen keuze, zonder elkaar daar op aan te vallen.
Ook zou het maar om een cent gaan, dan zouden wij het toch aanvechten. Het is een principekwestie geworden en een waarschuwing voor banken die nog een keer zoiets proberen te flikken.
Groeten van Ben en Yvonne!
-
Is het notariskantoor eigenlijk gehouden om in augustus het aantal ingediende opt-outs bekend te maken? Die van mij en mijn eega (twee separate opt-outs) zitten daar in ieder geval bij.
-
Ik denk dat een Notaris vanuit zijn geheimhoudingsplicht en integriteit
Geplaatst op 26 Feb 2007 01:19 door Procesvoerder
Is het notariskantoor eigenlijk gehouden om in augustus het aantal ingediende opt-outs bekend te maken?
beginsel dit niet aan de grote klok kan hangen. Maar via advocaten en collectieve procederenden zal dit wel duidelijk worden denk ik. Mijn zaak staat in ieder geval weer op de rol voor 7 maart.
.Ook wij hebben een eind afrekening gekregen van Dexia. Hierbij worden de advocaat kosten niet terug betaald, zoals bij een eerder voorstel het wel het geval zou zijn. Maar wat Dexia ook doet, wij hebben de opt-out brief toch al ingediend
Betekend dit dat Dexia alsnog die mensen die kenbaar gemaakt hebben dat ze via opt-out verder gaan/procederen alsnog een eindafrekening om zo alsnog te proberen ze daarvan af te houden?
De notaris zal die gegevens aan dexia moeten doorgeven om te laten weten wie via opt out verder gaat. lIjkt me wel voor de hand liggen nl.Maar of het gepubliceerd wordt? zo wel mooi zijn, dan zou publiek worden wat er werkelijk is gebeurt na de uitspraak van de WCAM.Is het notariskantoor eigenlijk gehouden om in augustus het aantal ingediende opt-outs bekend te maken? Die van mij en mijn eega (twee separate opt-outs) zitten daar in ieder geval bij.
Ik ben bang dat er velen het hoofd in de schoot leggen, het strijden moe.( aan al die fitters, dit is geen advies, en geen persoonlijke angst!!! ) Ik kan me nl voorstellen dat men iets heeft van vooruit met de hele zooi, laat Dexia er maar gelukkig mee zijn.Zoiets als: Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald haar wel.En dan zal Dexia en consorten alsnog een keer hun vet thuis krijgen
janny
ik kreeg geen eindafrekenin maar een brief dat mijn aandelen zijn verkocht.ook leuk hoef ik niks meer tebetalen
-
Aaron jou aandelen zijn verkocht daar ben je vanaf .Dat is al een zorg minder. Hoe kom je erbij dat je niets meer hoeft te betalen? Staat dat in de brief? Heb je jou termijnen allemaal betaald? En heb je volgens Dexia geen restschuld meer? Ik vermoed dat er niet gesproken wordt over je inleg . Want die ben je vermoedelijk kwijt.
-
Wordt dit dan zo'n heerlijke zaak dat beide echtelieden een contract afgesloten hebben en het in retrospect van elkaar willen vernietigen...?Die van mij en mijn eega (twee separate opt-outs) zitten daar in ieder geval bij.
Hopelijk komt er dan ook wat jurisprudentie over het misbruik van het eega-argument.
Een huwelijkscontract sluit je af: for better and for worse, en een leasecontract...
-
Ja Eugene dit had de bank moeten weten!!!! Geen twee handtekeningen
is geen contract.
is geen contract.
-
Als de aandelen zouden zijn verkocht, dan moet D de VERKOOPBEWIJZEN overleggen, zoals ik al eerder heb opgemerkt. Dus vraag hierom!