LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitspraak Koersplan-rechtszaak ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Uitspraak Koersplan-rechtszaak ?

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Marlyn,

Geen van de 3 stichtingen waar fightTheMob naar verwijst houden zich bezig met het Spaarbeleg Sprintplan.

Koersplandewegkwijt doet alleen het Koersplan en de andere 2 stichtingen doen alleen woekerpolissen en geen aandelenlease contracten.

Je kunt wel terecht bij b.v. www.sprintplanclaim.nl of bij de stichting PAL, www.platformaandelenlease.nl
Wil je een stuitingsbrief aanvragen, mail even naar [email protected] en je krijgt hem toegestuurd..

Groeten,
Piet

fightTheMob
Berichten: 82
Lid geworden op: 02 sep 2008 19:37

Re: Uitspraak Koersplan-rechtszaak ?

Ongelezen bericht door fightTheMob »

Piet,

Je hebt gelijk, maar Marlyn vroeg slechts om een stuitingsbrief. Dit is een vrij algemene brief, waarvan een sjabloon op die sites ter beschikking wordt gesteld. Het is inderdaad beter om je te wenden tot de juiste stichting en dat is inderdaad niet een van de 3 door mij genoemde. Sorry hiervoor.

simone7
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2008 11:05

Re: Uitspraak Koersplan-rechtszaak ?

Ongelezen bericht door simone7 »

beste piet/fight the mob,

kun je zo'n brief nu nog indienen? ik heb op internet gelezen dat je dat voor begin 2008 had moeten doen, daar je in 2003 een overzichtsbrief hebt gehad.

En weten jullie al iets meer over de vordering van de rechtzaak? 3 september is nl. al weer even geleden en ik kon nog niets vinden op internet.

fightTheMob
Berichten: 82
Lid geworden op: 02 sep 2008 19:37

Re: Uitspraak Koersplan-rechtszaak ?

Ongelezen bericht door fightTheMob »

Ik zou die stuitingsbrief altijd opsturen. Niet geschoten is altijd mis...

Alle info vind je hier:
http://www.koersplandewegkwijt.nl/

En dus ook de huidige status.

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: Uitspraak Koersplan-rechtszaak ?

Ongelezen bericht door santygo »

Een voorbeeld stuitingsbrief vindt je op

http://www.koersplandewegkwijt.nl/docum ... sbrief.doc

Wel even aanpassen aan je persoonlijke situatie.

Inzake het Koersplan product van Spaarbeleg/Aegon zie verder

www.koersplandewegkwijt.nl

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Uitspraak Koersplan-rechtszaak ?

Ongelezen bericht door peewee »

De Rechtbank Utrecht moet blijkbaar HEEL LANG NADENKEN...... Of is er wederom uitstel verleend aan Aegon in deze Koersplan-zaak.

Maar ja, beter een goed en gedegen vonnis, dan een haastig en slecht beargumenteerd vonnis. Er is vermoedelijk nog een lange weg te gaan in de strijd over het Koersplan.

four-eyes
Berichten: 201
Lid geworden op: 06 apr 2004 13:29

Re: Uitspraak Koersplan-rechtszaak ?

Ongelezen bericht door four-eyes »

Wat ik nou niet snap is dat die rechtszaak maar duurt en duurt, terwijl Aegon geld apart schijnt te hebben gezet om slachtoffers van de woekerpolissen te compenseren. Waarom dan al die heisa van een rechtszaak die trouwens al jaren gaande is. Waarom maken ze geen schoon schip? Dit hele gedoe is toch slecht voor hun imago? Onlangs werd ik nog door Aegon benaderd i.v.m. een lijfrente-uitkering. Aan me nooit niet, heb ik tegen de juffrouw aan de telefoon gezegd. Jullie denken toch niet dat ik ooit nog zaken ga doen met Aegon? Zo zullen er veel meer mensen zijn, lijkt mij, die niks meer met die lui te maken willen hebben.

Gesloten