Pagina 2 van 2

Re: Hero Cassis gigantisch in prijs verhoogd.

Geplaatst: 28 mei 2007 11:39
door bot321
Geplaatst op 28 Mei 2007 08:26 door venantius

Dat is dan inderdaad iets nieuws want vroeger waren het zwarte bessen.


Nou dan verdienen ze helemaal gigantisch.
Want er gaan minder kersen in 1ΒΌ liter als bessen. :wink:

Re: Hero Cassis gigantisch in prijs verhoogd.

Geplaatst: 30 mei 2007 13:10
door Diny Velds
Nu de 18 door mij gekochte pakken koffie bij diverse supermarktketens,
die allen OUDE KOFFIE bevatten en die ik voor het terugsturen naar Douwe Egberts allen toch moest testen. Dit na eerdere klacht van mij over de vieze surogaat smaak en de dode koffie geur.

Maar goed ze teruggestuurd naar DE in Utrecht via TNT post en dat gedaan op 13 april 2007.

Nu ik krijg maar geen koffie pakken als vervanging zoals beloofd.
Ze zeggen wel dat ze 18 pakken hebben verzonden d.d. 2 mei 2007,
maar die zijn nooit aangekomen bij ons.

Als je daar over klaagt dan krijg je bij DE customer service gewoon te horen: "U heeft ze wel gehad en 18 pakken koffie lossen zich niet in de lucht op". OF opmerkingen zoals er staat hier in de computer verstuurd dus dan is het verstuurd !! En als we verstuurd hebben dan
moet U maar bij de TNT klagen. Dit terwijl je als ontvanger geen zogenaamd 3 S....nummer hebt en dus niks kunt navragen.
En ze geven dat ook niet aan je als klant en zelf kijken ze het niet na.

Ze ZEGGEN DAN HET IS VERZONDEN DUS HET IS NIET MEER ONS PAKKIE AN ! Dit terwijl de supervisor claimt bij zo'n gesprek ernaast gestaan te hebben. En dan te beweren dat ik onbeleefd ben tegen hen.
Ze draaien gewoon alles om.

Ik heb al diverse keren gebeld mijn man ook en ook mijn zoon, maar
ze gooien gewoon de haak erop bij DE.
En ook de Supervisor van de Customerservice mevr. KIRSTEN DE HAAN
is onbeschoft en zegt wel belangrijkere zaken aan hoofd te hebben en gooit ook de haak op de telefoon. Nu voordat je haar aan de telefoon krijgt moet je hemel en aarde bewegen en dan nog....
Je snapt niet dat zulke mensen die zo klantongericht en onbeleefd zijn
en die absoluut nog nooi van SERVICE hebben gehoord bij zo'n Multi Miljoenen bedrijf als Douwe Egberts werken lees onderdeel van SARAH LEE.

Dus ik kan slechts aangifte doen bij de POLITIE van OPLICHTING EN DIEFSTAL door Douwe Egberts en dat is mijn vrij recht krijg je dan te horen. Het lijkt ze helemaal niks te kunnen schelen dat ze je
eerst verzoeken je koffie aan hun te laten opsturen waarover je klachten hebt en ze je vervanging aanbieden en vervolgens nooi met
die vervanging komen !

Nu als je DE belt dan kom je in een doorkeuze menu en ik heb al zeer
veel mensen gesproken die het een vreemde gang vinden in hun bedrijf, maar die werken helaas niet op de betreffende afdeling.
Customer Service. Nu ze kunnen die afdeling beter opheffen want
de mensen zijn ongeschikt die daar opgeleid worden door Kirsten de Haan. En Kirsten de Haan is ook ongeschikt.

Je komt niet hogerop bij Douwe Egberts als klant alles is goed afgeschermd. Nu ik zou graag de Marketing Manager Directeur willen
spreken de heer Pieter Hendriks Merkens maar dit lukt mij niet.
Ze moeten toch beseffen dat ze op deze manier mensen weg jagen.
En ervoor zorgen dat ze DE een slechte naam bezorgen.

Nu mij is beloofd dat ik donderdag 31 mei zal worden terug gebeld
door ene mevrouw Schoonderbeek van Algemene Zaken.

Maar goed is mij ook al eerder beloofd door diverse ander mensen bij
DE en die hebben dat niet gedaan.

Dus Donderdag dan typ ik het verdere vervolg.