www.extenssales.nl
de colporteurs van E.driect
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] energie:direct
-
Barbapappa
Re: energie:direct
hey mensen,
nav mijn situatie even een update:
ik heb vandaag contact gehad met de KvK in Brabant, en die wisten mij te vertellen dat ED mij nog niet heeft ingeschreven bij hun, en ik middels de colportagewet er nog onderuit kan met een aangetekende brief.
die gaat zometeen aangetekend weg dus.
dat betekent niet dat ik met de situatie klaar ben, ben nog maar net begonnen
nav mijn situatie even een update:
ik heb vandaag contact gehad met de KvK in Brabant, en die wisten mij te vertellen dat ED mij nog niet heeft ingeschreven bij hun, en ik middels de colportagewet er nog onderuit kan met een aangetekende brief.
die gaat zometeen aangetekend weg dus.
dat betekent niet dat ik met de situatie klaar ben, ben nog maar net begonnen
wij zijn een jaar geleden overgestapt naar energiedirect. we zijn zeer goed te spreken over hun. om te beginnen scheelt het me ruim 60 euro per maand, dus dat is al reden voor een feestje hahaha. daarnaast vind ik de manier van zaken doen erg goed. alles via de mail, niks geen rare post ofzo. er was 1 maand waarin de betaling mis ging. ik kreeg netjes een mailtje met daarin de melding dat er iets mis was. ik heb gebeld en alles is prima in orde gemaakt. er kon zonder problemen een regeling getroffen worden en een maand later was alles afgerond. service was stukken beter dan bij nuon of united consumers.
daarnaast krijg ik ook netjes een mail een paar dagen voordat ze afschrijven met de link voor de factuur. ik kan netjes zien wat ik per maand verbruik en dus ook wat m'n nieuwe bedrag is. dus als het te hard gaat kan ik dat in de gaten houden. ik krijg dus ook geen eindafrekeing van je hebt te weinig betaald en moet bijbetalen, want mijn maand bedrag gaat mee met mijn verbruik en is altijd 10% hoger dan mijn verbruik. ik wil niks anders meer dan energiedirect. uitermate tevreden en raad het iedereen aan.
jammer voor diegene bij wie het mis is gegaan, maar de andere energie bedrijven laten ook heel wat te wensen over. en naast de service moet het ook nog betaalbaar blijven.
daarnaast krijg ik ook netjes een mail een paar dagen voordat ze afschrijven met de link voor de factuur. ik kan netjes zien wat ik per maand verbruik en dus ook wat m'n nieuwe bedrag is. dus als het te hard gaat kan ik dat in de gaten houden. ik krijg dus ook geen eindafrekeing van je hebt te weinig betaald en moet bijbetalen, want mijn maand bedrag gaat mee met mijn verbruik en is altijd 10% hoger dan mijn verbruik. ik wil niks anders meer dan energiedirect. uitermate tevreden en raad het iedereen aan.
jammer voor diegene bij wie het mis is gegaan, maar de andere energie bedrijven laten ook heel wat te wensen over. en naast de service moet het ook nog betaalbaar blijven.
frokkie,
Wat betaald dat nu die reclame voor energie direct. geloof je toch zelf niet wat je schrijft.
Wat betaald dat nu die reclame voor energie direct. geloof je toch zelf niet wat je schrijft.
Vooral die besparing, 720 euro per jaarWat betaald dat nu die reclame voor energie direct. geloof je toch zelf niet wat je schrijft.
Dat is de helft van het jaarverbruik van een huishouden, als je nagaat dat het grootste deel van de prijs vast is, zoals netwerk en heffingen dan krijg ja daar de electra en het gas dus gratis.