LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld verdienen via internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Bailey »

Zoals ik al zei: boter op je hoofd! Je in dienst stellen van een stelletje oplichters voor een schamele 12,50. Heb ik gelukkig niet nodig. ga lekker zo verder, ga ik verder met echt geld verdienen.....en het nog krijgen ook!
En volgens mij maak jij van een mug een olifant. Misschien heb je wel zo'n hekel aan Money Miljonairs omdat jij ze geprobeerd hebt op te lichten. Misschien had je wel 2 accounts op 1 adres, iets wat niet is toegestaan en zijn je accounts verwijderd.

Nogmaals kom maar op met de bewijzen dat ze oplichters zijn, in plaats van hier een beetje in de ruimte te brullen.

Meghan
Berichten: 86
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:45

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Meghan »

money millionair ken ik niet, maar over euroclix ben ik erg tevreden!
geldrace en puzzelrace totaal niet.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door caruso »

Bailey: wat jij denkt moet je lekker zelf weten, je idee dat ik twee accounts zou hebben is volstrekt uit de lucht gegrepen!
Verder wens ik je veel succes met je 12,50!
En ik blijf lekker "brullen" als ik daar zin in heb, gegroet!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Bailey »

Heb ik gezegd dat je er 2 hebt? Ik schrijf misschien heb je er wel 2 gehad. Dat is iets heel anders. Gek genoeg wil je niet aangeven waarom Money Miljonair oplichterij zou zijn. Je brult een end weg, prima! Maar dan vind ik wel dat je een reden moet geven.

miena
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 apr 2006 19:53

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door miena »

Ja ben het helemaal eens met Bailey :shock:

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door caruso »

Nee knul, gewoon je boerenverstand gebruiken!
Veel succes verder met je centenschrapen!

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Inter »

Ja hoor ik geloof jullie . :lol:

cygnum
Berichten: 90
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:34

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door cygnum »

Ook ik ben lid van MoneyMiljonair. Daarnaast zorgen ook Euroclix en Geldrace voor wat leuke inkomsten. Het is zeker geen vetpot, maar per paar maanden kan je toch zo'n 10 euro verdienen. In het verleden heb ik ook aan andere van dit soort 'Get Paid'-sites meegedaan, maar daar is meestal sprake van slechte service, een geldopbouwtempo van nul komma nul en soms zelfs niet uitbetalen.

Wat de redenen van de sceptici zijn kan ik niet naar gissen. Ik weet uit persoonlijke ervaring dat MoneyMiljonair prima werkt. Ik heb (tot op heden, en dat is al een jaar of drie) nog nooit spam ontvangen die van een van die bedrijven afkomstig was. Dit weet ik omdat ik ook nooit spam ontvang. Nogmaals, ik weet niet waarom sommige mensen denken dat het oplichters zijn, ik kan niet in andermans hoofd kijken. Mijn eigen ervaring is dat het prima werkt. Het gaat niet zo heel snel, maar als je een paar (ongeveer twee) keer per dag op een mail klikt, heb je na een paar maanden tussen de 10 en 12,50 euro binnen.

Mochten de tegenstanders hiervan met overtuigende bewijzen komen dat het inderdaad 'een stelletje oplichters' zijn, zal ik direct mijn accounts opzeggen bij die sites. Als ik ergens een schurfthekel aan heb, zijn het oplichters.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door caruso »

Zo, nou dat zijn weer bedragen waar ik steil van achterover val! Wel 10-12,50 euro verdiend, en dat binnen een paar maanden!
Wat een losers, als je je statiegeld van je lege flessen opspaart heb je meer!
Zielig....

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door puma73 »

@caruso

We weten nu zo langzamerhand wel hoe jij over gpt's denkt. Bespaar ons je irritante commentaar.

Ik weet niet waar jou aversie tegen gpt's vandaan komt, maar al je commentaren hier zijn uit de lucht gegrepen kreten die totaal nergens op slaan.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door caruso »

Jammer voor jou, ik blijf toch reageren, ga jij anders ook lekker statiegeld opsparen! Of heb je geen tijd en moet je mailtjes beantwoorden?

cygnum
Berichten: 90
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:34

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door cygnum »

Zo, nou dat zijn weer bedragen waar ik steil van achterover val! Wel 10-12,50 euro verdiend, en dat binnen een paar maanden!
Wat een losers, als je je statiegeld van je lege flessen opspaart heb je meer!
Zielig....
Misschien is het handig om even na te denken voordat je reageert. Immers, statiegeld is niets anders dan geld wat je terugkrijgt als je een fles inlevert. Je krijgt dus geld terug wat je eerst hebt uitgegeven. Als er geen statiegeld op een fles frisdrank zou zitten, zou die fles 50 cent goedkoper zijn. Je vergelijkt dus appels met peren. Bovendien kan niet iedereen statiegeld opsparen, omdat hij/zij niet verantwoordelijk is voor de dagelijkse boodschappen.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door caruso »

Nee, maar het loopt wel lekker op!
En appels én peren zijn lekker!
Bovendien zijn er geen flessen met 50 cent statiegeld!
Wel eerst nadenken voordat je reageert hè!

cygnum
Berichten: 90
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:34

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door cygnum »

Prima, maar je weet waar ik het over heb. En met een argument dat appels en peren lekker zijn kom je er niet onderuit. Je hebt dus iets tegen dat soort programma's, maar je hebt geen goede argumenten. Daar heb ik drie woorden voor: reageer dan niet...

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Bailey »

Caruso blijft maar schreeuwen dat het oplichters zijn, maar komt niet met de bewijzen. In Nederland is iemand altijd nog onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.

Waarom wil je niet je beschuldigen beargumenteren? Dat zou ik toch wel eens willen weten? En dat is een gewone, serieuze vraag. Geen aanval o.i.d.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door puma73 »

ik heb het vermoeden dat hij bij een gpt dubbele accounts heeft gehad of met een cheatbot heeft gewerkt en op die manier in de problemen is gekomen en nu zijn alle gpt's oplichters.

Uit de weigering om hier aan te geven waarom het oplichters zijn, denk ik dat dit of een andere reden oorzaak is van zijn uitspraken. Maar in elk geval staat voor mij vast dat caruso de boel bij een gpt heeft belazerd
Laatst gewijzigd door puma73 op 22 apr 2007 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door caruso »

Nou da's echt niet zo, zoek het verder maar uit!
En doe wat aan je Nederlands!

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door puma73 »

Vertel dan eens waarom het oplichters zijn. Dat kun je niet, dus heb je geen recht van spreken.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Laat die mensen lekker als ze het leuk vinden caruso jij hoeft het toch ook niet te doen, niemand heeft gezegd dat je moest stoppen in de supermarkt.
We kunnen niet allemaal een top baan hebben op de broodafdeling.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door caruso »

Koppies wassen op de mannenWC is ook een topjob...

Gesloten