LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH The Wiz

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Shareena

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door Shareena »

Zeker strakke actie!

Eergister mijn kaartjes gekregen voor 28 september op rij 10! :D

Fresco

Re: AH The Wiz

Ongelezen bericht door Fresco »

hoezo geen kaarten voor zaterdag? iedreen die gebruikt maakt van deze actie wilt in het weekend, dus de zaterdag en zondag zit al snel vol! maar Top ticket line en AH hebben nieuwe datums beschikbaar gesteld, actie was eigenlijk tot eind mei maar is verlengd naar half oktober! en 2 tot en met 5e rang is in het beatrix theater gewoon een beperkt aantal plaatsen, dan is het toch niet raar dat deze snel is uitverkocht? het kan wel dat ze nog meer datums weggeven maar de planing is dat eind oktober the wiz stopt! Top ticket line, was altijd goed bereikbaar maar duurde soms wat lang! ze zijn zelfs langer open geweest! ik vind het een beetje zielig als mensen zeuren, zonder dat ze weten wat er daadwerkelijk aan de hand is! Top ticket line en AH en Joop van de ende theaterproductie's hebben een zeer succesvol actie achter de rug en het kan niet altijd goed gaan, maar in de meeste gevallen wel!

ik hoop dat er weer zo'n actie komt! 2e kaartje gratis is natuurlijk niet niks!

Gesloten