@chanmaster,
Dat is een bekend liedje als jij weer eens een onzin berichtmoet moet goedpraten omdat je te hoog van je lemen toren blaast.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jaarafrekening Nuon
-
Re: Jaarafrekening Nuon
Puma73 luister even. Ik heb geen zin om altijd maar even serieus te doen. ALs dat nodig is, ja dan wel maar je moet er op een gegeven ogenblik ook een beetje doorheen kunnen zien. Ik hou hier wel van en kan byzonder goed tegen commentaar hoor ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Waar commentaar en critiek terecht is zij het zo.
Ik heb totaal niets tegen jou Puma73 maar laat elkaar wel in de waarde.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Waar commentaar en critiek terecht is zij het zo.
Ik heb totaal niets tegen jou Puma73 maar laat elkaar wel in de waarde.
Chanboy;
Hoeveel huizen bewoon jij???
Je hebt Nuon Eneco RWE Obragas Essent als energieleveranciers als ik al jouw story,s lees, verhuur jij ook woningen tegen een zacht forumprijsje ??![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hoeveel huizen bewoon jij???
Je hebt Nuon Eneco RWE Obragas Essent als energieleveranciers als ik al jouw story,s lees, verhuur jij ook woningen tegen een zacht forumprijsje ??
-
Beste Henry42 noem me bij naam zoals ik hier in dit forum heet.
Ja ik heb met de meeste energieleveranciers van doen gehad en nog vrij regelmatig komt het voor dat cliënten met de handen in het haar zitten vanwege de energieleveranciers.
Dat de vrije markt de doodsteek zou betekenen voor de rust tussen het eerdere energiebedrijf en de klant was al duidelijk voor dat het er was.
Ik ben nog geen energieleverancier tegengekomen waar alles loopt zoals je dat mag verwachten. Wat de politiek betreft kan ik daarin op dit moment weinig klaarspelen, men is nog druk met andere zaken.
Ik vindt de belastingheffing over energiebelasting een schande en vecht er voor daarin wijziging te brengen. Ik vind heel de energieheffing een schande.
Ja ik heb met de meeste energieleveranciers van doen gehad en nog vrij regelmatig komt het voor dat cliënten met de handen in het haar zitten vanwege de energieleveranciers.
Dat de vrije markt de doodsteek zou betekenen voor de rust tussen het eerdere energiebedrijf en de klant was al duidelijk voor dat het er was.
Ik ben nog geen energieleverancier tegengekomen waar alles loopt zoals je dat mag verwachten. Wat de politiek betreft kan ik daarin op dit moment weinig klaarspelen, men is nog druk met andere zaken.
Ik vindt de belastingheffing over energiebelasting een schande en vecht er voor daarin wijziging te brengen. Ik vind heel de energieheffing een schande.
-
Pief, paf, poef!!! ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
BB is watching! Trosradar is prima.
Je komt me nog tegen PB, reken daar maar vast op.
Je komt me nog tegen PB, reken daar maar vast op.
CB , motiveer eens waarom Tros Radar prima is ???