Wat ik al na zijn eerste bericht in deze discussie vermoedde, blijkt inderdaad te kloppen: magel725 heeft zakelijke banden (van welke vorm dan ook) met de MediaMarkt. Op zich natuurlijk helemaal geen probleem, maar het was echter wel chique geweest om dit even eerlijk te melden. Dit is per slot van rekening een consumentenforum. Maar goed, mij is veel duidelijk geworden!magel725maurice&brigtte
Echter lees ik een uitgebreid forum van magel725 waarbij ik de indruk krijg dat dit een medewerker van de mediamarkt is, of iemand die zeer graag bij de mediamarkt koopt.
Nee ik werk niet bij de Media Markt, maar ik kom er wel geregeld, vanuit mijn werk, over de vloer.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijsbeleid Mediamarkt Hengelo
Re: Prijsbeleid Mediamarkt Hengelo
Uit een andere forumdiscussie:
Waarom zou je, voor je reageert, persé duidelijk moeten maken dat je graag bij een bepaalde winkel naar binnen gaat? Wat heeft dat met "chique" te maken?Wat ik al na zijn eerste bericht in deze discussie vermoedde, blijkt inderdaad te kloppen: magel725 heeft zakelijke banden (van welke vorm dan ook) met de MediaMarkt. Op zich natuurlijk helemaal geen probleem, maar het was echter wel chique geweest om dit even eerlijk te melden. Dit is per slot van rekening een consumentenforum. Maar goed, mij is veel duidelijk geworden!
Hoi ikbenik, raar dat je nog onder je oude naam reageert...
Magel..."get a life"...
Mediamarkt is duur en ondeskundig!
De zogenaamde laagste prijsgarantie wordt nooit nageleefd!
Voorlichten kan men niet!
Men heeft immers geen deskundig personeel!
Aan TS, kun je elders goedkoper?, gewoon doen dan!
MM is corrupt en onprofessioneel.
Niets kopen bij MM dus!
Magel..."get a life"...
Mediamarkt is duur en ondeskundig!
De zogenaamde laagste prijsgarantie wordt nooit nageleefd!
Voorlichten kan men niet!
Men heeft immers geen deskundig personeel!
Aan TS, kun je elders goedkoper?, gewoon doen dan!
MM is corrupt en onprofessioneel.
Niets kopen bij MM dus!