LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Siematic dealers

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Marlein

Re: Siematic dealers

Ongelezen bericht door Marlein »

Iemand ervaring met de hernieuwde siematic op de PHkade in amsterdam?

Bencent

Ongelezen bericht door Bencent »

Wij zijn ons huis aan het opknappen, nu is keuken aan de beurt, ik ging wat verf halen bij Sikkens aan de Atoomweg te Utrecht op de fiets :idea: ,niet in mijn sjiekste kledij !,ging bij Siematic binnen( puur toeval !) en werd bijzonder netjes ontvangen, zeker niet opdringerig. Keek wat rond en de adviseur liet mij het een en ander zien. Kreeg op verzoek naar documentatie een dik boek mee.
Een mooi boek vol mooie plaatjes, een veel te lange inleiding en een soort van informatie waaraan je niet kunt beoordelen wat je mee moet. De Atoomcollectie tref je niet aan.
Iedereen heeft een bepaald budget en daar zou je dan wat duidelijk over verwachten in een dergelijk duur boek
:shock: [b]Ik ga dat boek dan ook terugbrengen.[/b]
:D [b]Positieve punten aan het bezoek: Prettige ontvangst, goed 1e gesprek. Verrassende mogelijkheden, maakt nieuwsgierig[/b][u][/u]
Staat zeker hoog in het lijstje van kanshebber om verder te praten

:!: Negatief is het zwaar overdreven boek. Duur en te veel bla bla.

Bencent

Ongelezen bericht door Bencent »

Inmiddels nog even langs geweest en wacht op een offerte:
Weer werd ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan, nu wel een aantal brochures mee gekregen waar ik wel wat aan heb.

:D
Het zal mij benieuwen..

marole45

Ongelezen bericht door marole45 »

van Hoppe bouwcenter in Eersel. Vriendelijk personeel dat met je meedenkt, nette prijzen en een goede aftersales. bestel mijn volgende keuken er zeker weer.

gruijters

Ongelezen bericht door gruijters »

Ook wij hebben zeer goede ervaringen met Siematic Den Haag. Marcel Sterenberg is enthousiast, zeer betrokken, deskundig en bovendien betrouwbaar. Anders dan andere Siematic dealers die we hebben gesproken had hij echt creatieve input voor wat betreft de opstelling. De koop ging in ons tempo en zonder druk. Hij heeft er veel tijd ingestoken.

De keuken is zonder problemen geplaatst en de service is goed. Kortom: een aanrader.

Fam. Gruijters, Voorschoten

Gesloten