LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongevraagde sms'berichten/rekening? doe aangifte bij politie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bloem1980
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:16

Re: ongevraagde sms'berichten/rekening? doe aangifte bij politie

Ongelezen bericht door bloem1980 »

Hai,

wie heeft dan daadwerkelijke aangifte gedaan bij de politie? En hoe reageren ze dan op je aangifte positief of negatief? Ik wil het nml ook doen maar weet niet of het nuttig is.

Aleida53
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2007 14:15

Re: ongevraagde sms'berichten/rekening? doe aangifte bij politie

Ongelezen bericht door Aleida53 »

Bij smsafmelden staan helaas niet alle nummers waar je vanaf wilt.
Door Vodafone te mailen ben ik achter een nummer gekomen dat ik wil afmelden. Het staat echter niet in die afmeldlijst. Het is 5757. Wie kan mij helpen?

telenee
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 sep 2007 12:08

Re: ongevraagde sms'berichten/rekening? doe aangifte bij politie

Ongelezen bericht door telenee »

Agro en Koenc:

Prima! Aanpakken dit soort zaken!
Het is te gek om los te lopen dat niemand iets kan doen tegen dit soort ongewenste geldklopperij. :roll:
Het is mogelijk dat iemand via internet een willekeurig of foutief (al dan niet expres) 06 nummer invult bij het aanmelden van een sms dienst, als dan degene van wie het nummer is niet goed oplet kan deze zonder dat die het zich realiseert aan een abonnement vastzitten.
Heeft iemand misschien het gsm nummer van de minister van justitie? Dat lost het probleem waarschijnlijk heel snel op! :D

Gesloten