LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met meetic/lexa

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jane03
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 mei 2004 12:43

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door Jane03 »

Het blijft inderdaad problemen geven met deze site en als je na twee maanden een antwoord op een klacht krijgt dan heeft het antwoord niets met de klacht te maken. en dan te bedenken dat er ook nog regelmatig reclame op TV komt van deze site.
Het zou fijn zijn asl een programma als RADAR of KASSA eens aandacht schenkt aan deze geldverslindende sites.
Groetjes Jane

lofra
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:39

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door lofra »

goedemiddag dames/heren er was een schrijver (mar69) die vroeg contact op te nemen om samen iets te ondernemen maar dan moet je er wel een e-mail adres bijzetten anders gaat dat totaal niet, [email protected]

mar69
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2007 22:52

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door mar69 »

Politie is op de hoogte en gaat kijken wat ze er mee kunnen doen maar wil verder ook zelf actie ondernemen...
Mijn email adres:[email protected]

meisje72
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2007 10:55

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door meisje72 »

Hallo allemaal,

Ik vind het heel vervelend voor jullie dat het betalen aan lexa niet goed verloopt.
Ik heb voor jullie gekeken op de website van kvk en ik heb gezocht onder lexa daar heb ik het volgende adres gevonden
Lexa Prins Hendriklaan 21, 1075AZ Amsterdam
En dan heb ik nog een tip voor jullie. Als jullie contact opnemen met je eigen bank. Kun je daar een klacht indienen. Je bank gaat dan de begunstigde een brief sturen (daarvan krijg jij een kopie dan zie je dus gelijk het adres staan) met het verzoek om het bedrag terug te storten op jouw rekening.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn informatie hebben veel succes

Groetjes, Meisje72

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door D1RK »

Na een test aanmelding met valse naam probleemloos zelf gestoneerd via online postbank toen deze wel eens een keer berijkbaar was!

Een muisklik en bedrag is terug!
Omdat het auto incasso betreft is dit zelf te regelen, en mag postbank niet weigeren, alleen loterijen geven problemen, maar ook daar kun je bij fouten het geld terug eisen, via de bank dus, want als U mijn in plaats van uw eigen nummer zou invullen...

U heeft meer rechten dan U denkt, en laat je nooit met van dat kan niet via de telefoon door je bank afschepen!

Morosoof
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2008 14:58

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door Morosoof »

Ik ben Full member maar van de laatste 6 brieven die ik naar vrouwen geschreven heb komt 100 procent niet aan omdat zij free member zijn . Foto,s worden geweigerd . Het woord oorlog werd geaccepteerd maar sex niet . Het lijkt onze regering wel .Ik heb voor drie mnd betaald maar na een maand sta je zo ver onderaan dat je geen reactie meer krijgt.Nooit meer Lexa . Johan Groeneveld . Aalten .

emile0000
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2008 22:28

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door emile0000 »

beste mensen, inderdaad het komt voor dat er ongewenst geld word afgeschreven van de site van lexa meetinc.
het klopt ook dat het contact opnemen met deze site moeilijk is.
via een andere site ben ik te weten gekomen welk bedrijf daar o.a. mede verantwoordelijk is.

http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,, ... &zoek.y=10

hier staan wat gegevens van contactpersonen, ik stel voor dat jullie daar ook eens mee gaan mailen.

met vriendelijke groet, emile

corvanderlaak
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 feb 2008 14:06

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door corvanderlaak »

Hallo,
Via je bank kun je het rekeningnummer van Lexa laten blokkeren. Kwestie van één telefoontje. Storneren (terugboeken) is helaas niet mogelijk als het om een eenmalige afboeking gaat die je zelf hebt geautoriseerd (deze info komt van de Postbank)
Hou er wel rekening mee dat het rekeningnummer dat je laat blokkeren niet van Meetic/Lexa zelf is maar van Bibit (payment services). Dat betekent dat je mogelijk ook de betalingen van andere diensten die je via Bibit betaalt, blokkeert (Skype is daar een voorbeeld van). Let wel. Het blokkeren van een rekeningnummer houdt alléén automatische afboekingen tegen. Je kunt dus nog steeds probleemloos éénmalige Bibit betalingen doen, als je iets via internet koopt bijvoorbeeld.
Verder: Het is raadzaam om je foto's van Lexa te verwijderen of er flauwekulfoto's (George Bush bijvoorbeeld) neer te zetten en je profielgegevens (random) te wijzigen voor het abonnement verloopt. Doe je dat niet dan blijft Lexa jouw gegevens gebruiken om andere 'slachtoffers' te lokken en op te lichten.
Tenslotte, Bibit is net zo verantwoordelijk voor dit bedrog als Meetic. Immers, zij zijn op de hoogte van dit bedrog van hun client Meetic. Zij stellen echter dat zij voor Meetic uitsluitend abonnementen incasseren (dus géén éénmalige boekingen). Als ze uitgelegd wordt dat deze niet opzegbaar zijn dan leggen ze de verantwoordelijkheid bij hun klant. Of dat juridisch stand houdt, is nog maar de vraag. Het incasseren voor Meetic is in ieder geval moreel verwerpelijk. Ook Bibit gaat dus niet helemaal vrijuit. Zou leuk zijn als Bibit in Radar een keer komt uitleggen hoe zij bedrog via hun dienst tegengaan. Wordt vervolgd???

zee14
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jul 2007 09:05

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door zee14 »

Ik geloof niet dat er ongewenst geld bij Lexa van je rekening wordt afgehaald. Het heeft heel simpel met de automatische verlenging te maken, die je zelf gemakkelijk via de site aan of uit kunt zetten.

emile0000
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2008 22:28

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door emile0000 »

Je hebt het goed mis,
Ik had mijn automatische verlenging in het begin al laten blockeren, dat blockeren was ik al 3 dagen mee bezig!

Mijn naam en wachtwoord niet werd herkent. vervolgens heb ik een volkomen ander wachtwoord ingevoerd en was mijn automatische verlenging geblockeerd.

Ik was voor 1 maand member, na een aantal weken geen full menber meer te zijn was ik gratis lid, tot opeens ik op mijn afschrift zag dat ik opeens weer full member was.

contacten leggen met de firma werkt per email / schriftelijk en telefonisch niet. We krijgen geen reactie. Wat ik wel heb kunnen achterhalen zijn enkele namen en adressen van bedijven en namen die met Lexa / meetic te maken hebben (en hebben gehad). Wellicht is het traceren van de telefoonnummers wel handig. Wellicht is het handig met een grote groep en wellicht een cameraploeg eens bij ze langs te gaan. Juridisch zou er 1 en ander mogelijk kunnen zijn.
Ik ga deze week een schriftelijke melding maken bij de OPTA.

Het is trouwens verstandig je foto en prive gegevens direct uit je profiel te verwijderen.

Ja, ja - Isa
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2008 12:02

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door Ja, ja - Isa »

INFORMATIONs GENERALES
Meetic, 66, route de la Reine - 92100 Boulogne
Tel : +33(0)158170570
Fax : +33(0)158170571
www.meetic-corp.com

Ik heb het telfoonnummer geprobeerd en het werkt. Succes allemaal!

Informatie gevonden op:
http://contacte.meet.over-blog.com/

tringenzo
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2008 11:36

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door tringenzo »

Weet iemand hoe ik me kan uitschrijven bij lexa? Heb geen betaald profiel. maar ik kan niet vinden waar ik me kan uitschrijven.

Alvast bedankt.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door TdeHond »

Quote:
Geplaatst op 29 Mei 2007 23:57 door lucky1970
Tjonge..wat een reacties op hoog niveau zeg.

Is er dan werkelijk geen controle door de medewerkers van Tros Radar op dit forum?

U kunt verzoeken iemand van het forum te laten verwijderen als u daar aanleiding toe ziet.

demorosoof
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2008 16:58

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door demorosoof »

Ik ken het probleem en de oplossing is simpel . ik heb via mijn profiel vermeld dat ik mijn contact met lexa verbreek en al de stortingen terug draai . vandaag naar de bank gegaan de laatste storting ongedaaan ( binnen dertig dagen )en verdere stortingen verboden .Probleem opgelost .Boeven zijn het .Johan[/b]

vainkey
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2008 18:27

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door vainkey »

Kan iemand mij het rekeningnummer geven van Lexa? Ik wilde slechts voor 3 maanden lid blijven à 38,85. Vervolgens krijg ik een paar keer een scherm voor me, in de veronderstelling dat dit een pop-up is, staan er ineens 4 nieuwe memberships bij! Nu zou ik geregistreerd staan tot februari 2009! Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.

De manier waarop Lexa handelt klopt van geen kant. Je hebt helemaal niet de mogelijkheid om je account te beheren. Je vult 1 x je rekeningnummer in en je bent de *** zodra je op een knop klikt. Duidelijke ontvangstbevestigen? dacht het niet, je krijgt ineens een mail dat je betaling wordt verwerkt.

Ik wil dit nummer van lexa zo snel mogelijk laten blokkeren!



Groeten Jennifer

toddy
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2008 16:30

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door toddy »

Hallo,
Ook ik heb me laten belazeren door Lexa.Op 24-05-08 meldde ik mij aan ais member.Op 26- 05 -08 heb ik mijn gegevens laten verwijderen.
Op 27-05-o8 zag ik via internetbankieren dat er 107.40 euro plus 59.70 euro van mijn girorekening waren afgeschreven.Ik heb onmiddellijk mijn bank gebeld om dit bedrag terug te vorderen.Zoek je een relatie?Hoedt u voor Lexo!

Bert.][/b]

jerseygirl2000
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2008 19:46

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door jerseygirl2000 »

Ik heb mezelf al een paar maanden geleden uitgeschreven en nog houden ze elke maand 24,95 van mijn rekening af. Ik heb al een aantal mailtjes gestuurd maar daar krijg je een heel vage email op terug die je niet mag beantwoorden. Ze reageren verder ook nergens op. Dus voor hoelang zit ik nog aan die club vast???
Er staat inderdaad nergens een adres of telefoonnummer. Waardeloos.
:cry:

toddy
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2008 16:30

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door toddy »

Beste Jerseygirl2000

Ook ik ben belazerd door Lexa.
Bel je bank laat alles terugboeken en blokkeer je nummer.
Het klopt voor geen kanten!

Bert.

appie1781
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2008 17:27

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door appie1781 »

ben aan de hand van diverse tips hier op het forum ook op bezig geweest om mijnmmembership te beeindigen.Email gestuurd XXXX en keurig antwoord gekregen van XXXX. Dat werkt dus. Heb ook een mail gestuurd via 'ongewenst profiel' en daar ook antwoord op gekregen.Blijft natuurlijk vreemd dat het op deze manier moet ipv dat ze de link op de lexa site repareren. Match.com stuurt je ook nepemails van nepprofielen om je te lokken betalend lid te worden,pas op dus.

gerrit49
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2008 11:06

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door gerrit49 »

Op de site van Lexa staat duidelijk hoe je contact kunt zoeken met hun Customer Care afdeling. Kreeg echt binnen 2 uur antwoord. Hierbij de link, ennne graag gedaan!! :-)

http://www.lexa.nl/help/contact_ex_faq_v.php

Gesloten