LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Frequentiewijziging digitenne Zuid Holland Zuid: DRAMA!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.

Frequentiewijziging, KPN bezorgt klanten steeds slechtere TV

Eens
15
83%
Oneens
3
17%
Geen mening
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 18

Rups
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 okt 2005 08:20

Re: Frequentiewijziging digitenne Zuid Holland Zuid: DRAMA!

Ongelezen bericht door Rups »

Voor mij is het juist een verbetering, goede ontvangst nu. Woon in omgeving Rotterdam

heros
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2007 19:57

Re: Frequentiewijziging digitenne Zuid Holland Zuid: DRAMA!

Ongelezen bericht door heros »

ik woon ook in omg rotterdam, 3 hoog, kon altijd steeds alle zenders ontvangen, al was het van wisselende kwaliteit.
nu geen: net5, talpa, een, canvas, bbc prime, eurosport, discovery, private, bbc world, rijnmond en zelfs hun eigen info kanaal niet.
digitenne van kpn : een ramp :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

extrob
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2007 21:35

Re: Frequentiewijziging digitenne Zuid Holland Zuid: DRAMA!

Ongelezen bericht door extrob »

Mensen stap toch over naar UPC.
Je houd je analoog signaal en het digitale signaal is uitstekend.
Verder krijg je standaard enorm veel zenders.

adri1951
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2007 21:50

Re: Frequentiewijziging digitenne Zuid Holland Zuid: DRAMA!

Ongelezen bericht door adri1951 »

Voor de laatste zenderwijziging van 27 maart slechte ontvangst rtl, sbs en tien. Na de zenderwijziging zijn deze zenders goed maar zijn ned 1, 2 en 3 zeer slecht. Regelmatig in het scherm zoekt signaal.
Heb een buitenantenne met 2 x 99% op kanaal 64 zoals voorgeschreven. Een puinhoop dus en KPN reageerd niet.

Ruud44
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2007 23:36

Re: Frequentiewijziging digitenne Zuid Holland Zuid: DRAMA!

Ongelezen bericht door Ruud44 »

Rotterdam-Zuid
Sinds de laatste wijziging is de ontvangst verslechterd. Beel digitaliseert of "bevriest" en ook het geluid valt regelmatig uit.
Heb nog geen contact opgenomen met KPN, maar als ik in de reacties lees word ik er waarschijnlijk niet vrolijker van. Zal het toch gaan proberen.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Frequentiewijziging digitenne Zuid Holland Zuid: DRAMA!

Ongelezen bericht door KPN »

De klanten van het voormalige (oude) Digitenne, kunnen ook in de stront zakken wat KPN betreft.

Ze blijven consequent, nu zelfs onder hun eigen naam, hogere bedragen afschrijven dan het bedrag, 9,95, wat voor de KPN Digitenneklanten geldt.

Upgrades voor de dure tuners die de oude Digitenneklanten geheel zelf moesten betalen, zijn er ook niet meer. Alleen voor dat stomme Samsung tunertje van hunzelf hebben ze steeds upgrades.

Het is echt een asociaal sch*t bedrijf dat KPN.

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: Frequentiewijziging digitenne Zuid Holland Zuid: DRAMA!

Ongelezen bericht door Mickey D »

Kpn zal wel geld nodig hebben....
Ja natuurlijk, om o.a. de monteur te betalen die perse bij mij langs moest komen om te kijken of ik daarna misschien dichter bij Rotterdam of Delft zou wonen, of een van die zendmasten dichter bij mijn huis... Ze geloven het zelf nog ook! De Samsung die ik als vervanging van de niet meer ondersteunde Topfield kreeg kan namelijk niet kiezen tussen die 2 zenders. Ik heb sindsdien een ontvangststerkte van bijna 100%, maar een kwaliteit die bij veel zenders heel dicht bij de 0% ligt, geen beeld dus.
Voor dit probleem is nu 3x een monteur geweest, ondanks mijn scepsis over de oplossing. Overigens kende ik een van die monteurs nog van een slepend InternetPlusBellen probleem en is die man inmiddels door mijn kat geadopteerd als huisgenoot.
Ook een buitenantenne zou de Samsung beter kunnen laten kiezen, maar dat kan alleen worden uitgetest door een gat in mijn huis te maken. Pas daarna wilde men praten over de eerder gedane belofte om zowel de apparatuur als het abonnementsgeld terug te betalen, in ruil voor terugsturen van die apparatuur natuurlijk. Dat ze die belofte dan wel willen nakomen is lang niet zeker. Beloftes komen ze sowieso slecht na: in 3 dagen tijd 3x niet teruggebeld, monteur komt toch met de opdracht een buitenantenne te plaatsen in plaats van voor de beloofde signaalmeting en de afspraak van terugbetalen die de monteur me uit zichzelf doorgeeft na telefonisch overleg, bestaat na zijn vertrek weer niet.
Ik heb het opgegeven: ik heb mijn IPB probleem contactpersoon maar weer gebeld of hij nog iets kon betekenen voor me. Ja natuurlijk: de genoemde afspraak gaat nu toch weer uitgevoerd worden, ik ben ook de volgende dag mijn signaal al kwijt en heb het geld van de tuner na een week op mijn rekenig staan. Maar gisteren gebeld door iemand die wel zijn naam en aantal dienstjaren wil geven, maar niet een telefoonnummer of afdeling waar hij werkt. Deze meneer vertelt nog eens fijntjes dat hij de afspraak nergens ziet staan en hem dus ook niet kan nakomen, of ik meer van weet. Hij stelt vragen, maar onderbreekt me steeds bij de antwoorden, 'dat doet er niet toe'. Waarom hij er dan naar vraagt is een lastige vraag waar hij niet op in wil gaan. Hij zegt ook nog dat ik nu toch al 150.-- euro (de prijs van de recorder) heb gehad en dat dat dan maar genoeg moet zijn. Ik vraag hem waarom nu de afspraak weer ingetrokken wordt en dan wordt hij boos: dat doet hij helemaal niet, hij kan die afspraak alleen niet zien. Als ik hem vertel wie het wel kan zien, doet ook dat er niet toe en kan hij niet in die systemen. Maar de KPN is zeker niet onbetrouwbaar, dat mag ik echt niet zeggen!
Heb na dit rampgesprek dus maar weer naar Zwolle gebled en het wordt weer via deze omweg geregeld... Waarom makkelijk en duidelijk als je ook je klanten definitief over de rooie kan jagen?

Gesloten