Na een vloed van nietszeggende, fabelkrantachtige kreten en quotes van joost mag weten wie krijgen we "welgemeende" adviezen van onze sjatmaster, waarbij hij vooral zichzelf en zijn (beerput-)bodemloze opleiding en kennis tot in het oneindige schiet........
Voor wat betreft het adviseren op het gebied van Leaseproducten lijkt het me inderdaad beter om je daarvan te distantiëren zoals door Procesvoerder en Elias wordt aangeraden!
Bovendien zijn je adviezen meestal 'achterhaald' of lijken een 'kopie' van eerdere berichten van jezelf of van andere personen!
'Ik hoop dat je meer verstand van 'Verzekeren' hebt'!
Laatst gewijzigd door pluutje op 08 apr 2007 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Van Puma ben ik dit gedrag gewend maar van procesvoerder had ik enige nulance en integriteit verwacht. Spijtig dat zulke mensen doen alsof ze wat zijn en zichzelf in de hemel prijzen maar aan hun geloofwaardigheid en vertrouwen afbreuk doen door comentaar te geven op mensen die dit niet verdienen. Procesvoerder, U deugd niet!
@Pluutje.
Met alle respect pluutje, ik waak er voor dat mensen niet op een verkeerd been worden gezet. Het kan goed zijn dat ik bepaalde posting plaats welke zogenaamd achterhaald is, alle info behalve de vonnissen zijn oude koek, het is hoe dan ook niet bedoeld om mensen te misleiden. Maar wanneer dan een zogenaamde procesvoerder van mening is mij voor dom te verslijten haal ik deze persoonlijk over de hekel. Een figuur die op deze wijze met mensen omgaat is het vertrouwen niet waardig. Ik reageer dan ook meestal alleen wanneer er dingen fout dreigen te gaan.
Geplaatst op 08 Apr 2007 16:50 door prem
-------------------------------------------------------------------------------
Van badkamers weet-ie trouwens ook alles hoor, hij doet een complete badkamer is twee dagen!
Geplaatst op 08 Apr 2007 21:53 door flipvanderwaal
--------------------------------------------------------------------------------
pluutje!
Je gaat mij toch niet op 1 lijn stellen met die idioot van een Hvdb?