LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort overzetten naar KPN netwerk is een ramp

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
the boss

Re: Telfort overzetten naar KPN netwerk is een ramp

Ongelezen bericht door the boss »

ps zij reppen met geen woord over die band instellingen, het wordt eigenlijk ontkend dus. volgens hen kunnen sommige simkaarten niet samen met sommige toestellen...
da's gek, blijkbaar komt dat euvel dus blijkbaar pas na een week :D

mr Floppy

Ongelezen bericht door mr Floppy »

Nog meer nadelen:

Je batterij is eerder leeg, doordat je telefoon met 2x zoveel zendvermogen werkt op het KPN netwerk. (900 Mhz ipv 1800Mhz) (batterij is dus eerder versleten)

Veel meer storing als je telefoon in de buurt van audio/video/pc apparatuur komt. (had er eerst nooit last van, maar kan nu dus niet meer zonder storing vanachter mijn pc bellen)

Mogelijk schadelijker voor de gezondheid.

phv

Ongelezen bericht door phv »

ik heb een prepaid telefoon met telfort, in het scherm staat kpn, ik ben ook over gezet maar nu kan ik mijn telefoon niet meer opwaarderen en als ik bel naar nr 1244 krijg ik te horen dit nr is niet meer in gebruik, hoe moet ik het dan opwaarderen maar ik heb nog 20 euro beltegoed erop staan en heb in maart nog gebeld met deze telefoon en het werkte nog goed.

Gesloten