LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mammoet Keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door pfffff »

jeetje, een heel uur ???? Nou, dan hoeven ze jou niets meer wijs te maken, je bent door de wol geverft van af nu :D

Deurges
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2009 23:18

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door Deurges »

Ze waren niet de eerste waar ik me heb laten informeren. Ik weet wat ik wil en waar ik het wil hebben :twisted:
Dan ben je eigenlijk best snel klaar en ik heb ook al veel apparatuur en wist alle maten..

Goed voorbereiden is het halve werk :wink:

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door legoleek »

laten er dan maar vanuitgaan dat Mammoet dat niet doet,
..
.half werk
:wink:

nietkundig

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door nietkundig »

mammoet keukens
als je een goede verkoper wil hebben die oprecht en eerlijk is dan moet je maar eens gaan kijken en Elen Dilsen, die verkoper heb ik ook gehad en daar heb ik zeker geen spijt van nog minder van mijn keuken.
bij dit bericht wil ik Eric nogmaals danken voor de eerlijkheid en de snelle afhandelijng.
Het zijn prima keukens wij hebben er 2 gekocht omdat Eric goed kan verkopen.

Deurges
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2009 23:18

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door Deurges »

legoleek schreef:laten er dan maar vanuitgaan dat Mammoet dat niet doet,
..
.half werk
:wink:
Natuurlijk :) Ik heb al wat werk van ze gezien bij vrienden van me. Ik ga er daarom ook vanuit dat het goed gaat.

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door legoleek »

Het zijn prima keukens wij hebben er 2 gekocht omdat Eric goed kan verkopen.
oh dus toch half werk om dat er twee keukens voor nodig zijn ??
:lol: :lol:


sorry..'t is vrijdag en het wordt een beetje melig hier.

wachtende
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2009 14:45

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door wachtende »

Ik heb dit jaar een Mammoetkeuken in Roermond gekocht,die 24 Juni geplaatst is.De 2 koelkast/vriezer deuren waren in de verkeerde kleur(graffit ipv wit geleverd).
De goede werden door de installateur meteen besteld+de afzuigkapkoker(te kort).Nu,19 December,werd al 4x de verkeerde deur geleverd(1 was na 2x goed)en de afzuigkapkoker is nog steeds in bestelling.Iedere keer moet ik weer 2 maanden wachten en dan ook nog zelf bellen hoe het er mee staat.
Zéér slechte service,kan ik echt niemand aanbevelen!! :evil:

Deurges
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2009 23:18

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door Deurges »

Zodra de keuken binnen is, laat ik wel weten hoe de service verder gegaan is. Tot nu toe is alles uitstekend verlopen.

Keuken opgemeten en dag erna gelijk een telefoontje met wat vragen en binnen een uur heb ik per e-mail het leidingschema ontvangen.

Keuken komt pas eind Febr. dus duurt nog even :)

mirke
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2010 14:49

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door mirke »

Wij hebben sinds okt 2009 n Keuken van Mammoet, alleen maar Lof.
We zijn in maart in Elen gaan kijken en met overleg met de verkoper naar Hoensbroek gegaan, we zijn 3 x terug geweest, voor alles te bespreken, wat we wilden, de keuken hadden we uitgezocht, maar hoe t moest worden, en de apparatuur, dus we hebben er echt n paar weken zelfs maanden over geslapen.
N keuken kopen doe je niet zo maar, en er werd ook niet getrokken aan ons, omdat we er lang over naged8 hebben.

Prima verkoper, De arbeiders die ze zijn komen plaatsen geweldig, en netjes en als er iets is nadat de keuken geplaats is, alleen maar goeie service.

Wij zijn ontzettend happy met onze keuken en de service en ook de prijs, je kunt zeker handelen want wij hadden n limiet wat we wilden uitgeven, en dat hebben we kunnen verwezenlijken.

Vrienden van ons vinden onze keuken echt geweldig en we hebben maar n kleine keuken 2,20 bij 2,20 en zoveel mogelijk ruimte gecreeerd, samen met de verkoper, die heeft zich echt de moeite heeft gedaan, wij hebben zeker de goeie keuze gemaakt.


Grtz Mirjam

D2Freak31
Berichten: 68
Lid geworden op: 05 feb 2010 16:08

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door D2Freak31 »

lainy schreef:meolijk om znder fuoten te teipen! Zeker als je reclame maakt voor je eigen winkeltje

SORRY MY DUTCH SUCKS BUT I TRY! :oops: When you are in Rome try and do what the Romans do, and when you are in the Netherlands you TRY to do what the Dutch do! :roll: and come up for your own meaning, i am sure you agree :)
[/quote]

Come up for my own meaning?

Serieus gast, hoe dom denk je dat iedereen is?

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door pfffff »

erieus gast, hoe dom denk je dat iedereen is?
Hmm reageren op een posting van oktober 2008 ? tja, dom weet ik niet, het is in ieder geval niet snel :P

Yellowstrom
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2010 10:38

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door Yellowstrom »

Onze ervaring tot nu toe met Mammoet:
Na bij 6 keukenbedrijven geshopt te hebben voor onze nog op te leveren woning, bleek dat 4 van die bedrijven "een groot keukenbedrijf uit Kaatsheuvel" als moederbedrijf hebben; hoezo concurrentie?
Bij alle 6 een offerte laten maken van nagenoeg dezelfde keuken en apparatuur (op zich al moeilijk), incl. montage, met de boodschap: "het moet een bodemprijs zijn, de offertes leggen we naast elkaar en beslissen dan op ons gemak bij wie we de keuken kopen."
5 Leveranciers begonnen met absurd hoge prijzen en daalden dan tijdens het gesprek tot zelfs 50% (hoezo geloofwaardig?), en er waren er 2 die zeiden "je krijgt nóg een extra korting, maar die krijg je pas te horen als je belooft nú te beslissen." Daar zijn we dus lachend de zaak uitgelopen; werkelijk niet te geloven.
Bij Mammoet (in Weert) werd maar één prijs genoemd, en mét de duidelijke boodschap: "dit is de prijs en daar gaat niets meer van af". Nou, dan weet je wel waar je aan toe bent, en als die prijs dan ook nog eens meteen aanmerkelijk lager is dan de goedkoopste concurrent, wordt een beslissing al wat gemakkelijker.
We zijn er uiteindelijk 3 keer geweest (op afspraak), waarbij alle tijd voor ons genomen werd en waarbij we, voor zover wij dat kunnen inschatten, uitstekend geadviseerd zijn. Wij hebben onze keuken inmiddels bij Mammoet besteld en onze dochter, die ook een nieuwe woning heeft, heeft zo ongeveer gelijktijdig ook bij hun haar keuken besteld.
We zijn in afwachting van het plaatsen dus er kan nog van alles fout gaan, maar als het net zo gaat als tot nu toe, dan hebben wij en onze dochter dadelijk een schitterende keuken voor een hele mooie prijs, én daarbij het gevoel dat we niet voor de gek gehouden en opgelicht zijn. Van de ervaring bij de meeste keukenleveranciers hebben we een behoorlijk vieze smaak in de mond overgehouden.
Na het plaatsen van de keuken geef ik nog een reactie.

Linnou
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2008 11:17

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door Linnou »

...en een bericht van de bovengenoemde dochter.

Ook ik heb mijn keuken gekocht bij Mammoet. Het is een prachtige keuken geworden, voor een mooi bedrag (en aanzienlijk lager dan bij de 'goedkope' concurrent). De verkoopwijze is eerlijk en de service was prima. Klein puntje: de ladegeleiders van 1 onderkast waren verkeerd geleverd, wat inmiddels keurig is hersteld.

Al met al raad ik iedereen aan langs te gaan bij Mammoet Keukens bij de zoektocht naar een mooie keuken voor een eerlijke prijs. Ik ben in ieder geval zeer tevreden!

Yellowstrom
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2010 10:38

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door Yellowstrom »

Bij deze de beloofde reactie na het plaatsen van de keuken:
Het leveren en het monteren van de keuken zijn netjes volgens afspraak verlopen, ook al wonen we zo'n beetje in de rimboe in Nederwetten (nog geen verharde wegen in de nieuwbouwwijk).
Van het lange typenummer van de geleverde vrieskast klopte 1 lettertje niet, wat betekende dat hij niet paste. Helaas zit daar dan weer een levertijd op, maar het leveren en monteren van de juiste vrieskast is na het maken van een nieuwe afspraak prima verholpen.
Resultaat: geweldig, we hebben een schitterende keuken (glasslook wit met zwart askilan werkblad) en dat zegt iedereen die hem tot nu toe gezien heeft. En als we kijken wat we voor ons geld hebben gekregen, incl. alle Siemens apparatuur, zijn we er van overtuigd dat we ook nergens goedkoper terecht hadden gekund; van de 6 concurenten die wij om een prijs gevraagd hebben, was de eerstvolgende zéker 15% duurder.
Belangrijk was ook het gevoel dat we fatsoenlijk behandeld zijn, dit in tegenstelling tot diverse concurenten die met het "fantaseren" van een prijs net doen of je achterlijk bent.
Wat zijn wij blij dat we na alle bezoeken aan Eindhoven en Kaatsheuvel toch ook nog bij Mammoet in Weert langs gegaan zijn.
Dus wat ons betreft: Mammoet, een echte aanrader.

IlseIII
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2011 15:23

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door IlseIII »

Ook wij hebben een paar weken geleden onze keuken gekocht bij Mammoet (in Weert). Eerst bij een paar andere zaken geweest, maar die kwamen allemaal een stuk duurder uit. In tegenstelling tot wat ik hierboven las, hoefden wij niets aan te betalen. Ze vroegen een aanbetaling van 25%, maar als je dat niet wilde, hoefde het niet. De rest moeten we bij levering betalen en dan mogen we ook nog een deel achterhouden totdat de keuken helemaal naar wens afgewerkt is. Vond ik toch erg netjes, zeker omdat de verkoper dat zelf voorstelde! We kregen (voordat we de keuken gekocht hadden) weliswaar geen gespecificeerde offerte mee, maar wel een tekening. En die gespecificeerde offertes kreeg ik bij andere keukenzaken ook niet mee.

De week na de koop is de monteur de keuken in komen meten en is er meteen een afspraak gemaakt voor de montage. Daarna hebben we nog een paar wijzigingen aangebracht in de opstelling en het soort deurtjes. Kon allemaal nog. Inmiddels hebben we het leidingschema ontvangen.

De keuken is natuurlijk nog niet geplaatst, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden. Als de montage en evt. probleemoplossing net zo soepel verloopt, hebben wij een hele mooie keuken voor een hele mooie prijs.

groteknuffelbeer
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 nov 2009 07:47

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door groteknuffelbeer »

De keuken is natuurlijk nog niet geplaatst, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden. Als de montage en evt. probleemoplossing net zo soepel verloopt
Dat heeft de keukenhandel dan toch maar mooi voor elkaar, dat de klant de keuken nog moet krijgen en dat er nu al gesproken wordt over een eventuele probleemoplossing. De consument gaat er dus al van uit dat er problemen komen!

Lekker!

IlseIII
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2011 15:23

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door IlseIII »

Bull. Feit is nu eenmaal dat er heel veel mis kan gaan met de levering en plaatsing van een keuken en dat dat ook vaak gebeurt. Het gaat er in zo'n geval niet om dat zoiets gebeurt (kan de beste overkomen), maar hoe het opgelost wordt.

yaika
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2011 19:47

Re: Mammoet Keukens

Ongelezen bericht door yaika »

Aangezien wij nu ook op zoek zijn naar een nieuwe keuken en aan het denken zijn over Mammoet keukens, was ik benieuwd of de mensen die hier eerder hebben gereageerd of al langer een Mammoet keuken hebben nog steeds zo enthousiast zijn?
Met andere woorden: hoe zijn deze keukens na enkele jaren?

Gesloten