Re: Ervaring Ambiance de France
Geplaatst: 17 jan 2010 18:29
geen reactie op mails:
Wij hebben in 2009 een huisje gehuurd via Ambiance de France, dat is op zich prima verlopen en voldeed aan onze vewachting. Alleen het contact met Ambiance de France, dhr. van Loon, was niet mogelijk.
In de huurovereenkomst stond dat wij het huis zelf konden schoonmaken, dat waren we ook van plan daar we er maar een week waren. Toen we aankwamen zei de eigenaar dat we toch 70 euro moesten betalen voor de schoonmaak, toen we aangaven dat zelf te willen doen ging hij daar niet mee accoord.
Thuis gekomen hebben we direct per mail contact getracht op te nemen met Ambinance de France. Er wordt structureel niet op onze mails gereageerd.
Ik denk dat Ambiance de France nadat alles is afgerond en het geld binnen is, geen verantwoordelijkheid voelt voor de tevredenheid van klanten.
Dus als alles goed gaat is het geen probleem, maar als er een probleem is zie dan maar dat je verder komt. Het ging hier maar om 70 euro, maar het kan ook anders zijn.
Wij hebben in 2009 een huisje gehuurd via Ambiance de France, dat is op zich prima verlopen en voldeed aan onze vewachting. Alleen het contact met Ambiance de France, dhr. van Loon, was niet mogelijk.
In de huurovereenkomst stond dat wij het huis zelf konden schoonmaken, dat waren we ook van plan daar we er maar een week waren. Toen we aankwamen zei de eigenaar dat we toch 70 euro moesten betalen voor de schoonmaak, toen we aangaven dat zelf te willen doen ging hij daar niet mee accoord.
Thuis gekomen hebben we direct per mail contact getracht op te nemen met Ambinance de France. Er wordt structureel niet op onze mails gereageerd.
Ik denk dat Ambiance de France nadat alles is afgerond en het geld binnen is, geen verantwoordelijkheid voelt voor de tevredenheid van klanten.
Dus als alles goed gaat is het geen probleem, maar als er een probleem is zie dan maar dat je verder komt. Het ging hier maar om 70 euro, maar het kan ook anders zijn.