Pagina 2 van 2

Re: telefonische marketing

Geplaatst: 07 aug 2007 14:37
door rins05
Hoi iedereen,

ik begrijp de frustratie, wat nu als u wordt gebeld door een callcenter .. bv tele2 om uw rekening helemaal op 1 rekening te krijgen dmv ook te internetten via tele2? of upc biedt u een aanvullend pakket voor uw tv voor weinig? ik laat me eten ervoor staan hoor! scheelt mij weer een hoop regelwerk! ..

Ik blij dat er ook nog mensen zijn die wel positief reageren op deze medewerkers ..Want zo zie je maar er kan idd voordeel aan zitten die je niet op een andere manier aangeboden krijgt en heb je geen interesse jammer dan sla je over.
Gr Rins05

Re: telefonische marketing

Geplaatst: 15 jan 2009 16:37
door EAS
Dagelijks krijg ik zeker tien telefoontjes van een "anonieme beller". De telefoon gaat een keer of drie over en stopt dan weer. Genoeg tijd om mij overeind te laten komen en voor niks richting telefoon te laten lopen! Ik weet dat callcentra een aantal nummers tegelijk bellen en als er opgenomen wordt, dan wordt de verbinding met de anderen verbroken. Maar ik begin hier heel erg genoeg van te krijgen. Ook al heb ik me afgemeld via infofilter, men weet me blijkbaar nog steeds te vinden. Heeft iemand een suggestie?