Oh zijn wij hier allemaal benieuwd naar mijn tak van sport. Hoe heb je dat gepeild dan? Heb je bij trosradar een complete emaillijst opgevraagd van alle posters en die in dit korte tijdsbestek allemaal aangeschreven en ook al van allemaal antwoord gehad??
CHAPEAU!! Dat is voorwaar een actie die zelfs mijn diepe bewondering verdient.
En daarmee is de discussie natuurlijk nog niet afgerond. Deze discussie zal nooit afgerond zijn. Want inmiddels zijn we mijlenver afgedreven van de discussie die de topicopener voor ogen had.
Ik mis namelijk in je post enige bijdrage aan de discussie anders dan het aanvallen van mijn persoon en wat losse kreten in de ruimte.
Heeft er zeker wel mee te maken want al dat geld dat ze verdiend hebben daarvan blijkt nu dat dat alleen maar kon door frauduleus te handelen. Daarboven komt nog dat die opmerking in een afwijkende context is gemaakt als waar jij 'm nu tracht te plaatsen.Daarbij moet een werkgever ook nog allerlei kosten maken om tot daadwerkelijke productie te komen of hij doet vanuit zijn bestelauto of vanuit een net kantoor heeft niets te maken met fraude.
Ik zou ook graag de passage willen zien waarin ik aangeef dat een Nederlands bedrijf geen loonbelasting zou moeten/willen betalen. Overigens houden ook niet alle bouwbedrijven zich daaraan. Zie onder andere het artikel van een paar posts terug.