LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Holla Poelman Advocaten

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
henkgeluk

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door henkgeluk »

jawel ton.

1 persooon heeft u ge -emaild.

de vraag aan advocaat was,heeft het zin gezien restschuld versus advocaat kosten om door te procederen. geen antwoord na 3 emails en 4 telefoontjes! (secretaresse zou het doorgeven) man woont in aalst gelderland!

gr

henk geluk

aert0001

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door aert0001 »

Geplaatst op: 08 Mei 2007 14:50 Onderwerp: holla poelman

jawel ton.

1 persooon heeft u ge -emaild.

de vraag aan advocaat was,heeft het zin gezien restschuld versus advocaat kosten om door te procederen. geen antwoord na 3 emails en 4 telefoontjes! (secretaresse zou het doorgeven) man woont in aalst gelderland!

gr

henk geluk

Dit is een vraag aan de advocaat, ik kan hier geen zinnig reply op doen omdat ik simpelweg geen idee heb hoe hoog de kosten op kunnen gaan lopen, Dexia doet er alles aan om groepen zoals bij ons maar ook bij leaseproces uit elkaar te trekken en als dit lukt dan zal ieder individueel verder moeten gaan, ik hou mijn hart vast immers dan zal snel duidelijk worden wat een advocaat buiten een groepsverband kost.
Dexia gokt erop dat de meeste dan afhaken, het is Dexia altijd een doorn in het oog geweest deze "goedkope groepen".

T :cry: n

Gesloten