LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jaarafrekening gas

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Nita

Re: Jaarafrekening gas

Ongelezen bericht door Nita »

Tinne ,heb je wel gewoon op tijd de eindafrekening gekregen?

dijkmans

Ongelezen bericht door dijkmans »

nee tot op heden heb ik nog geen jaarafrekening ontvangen, maar ze beloven beterschap, ik wacht aanstaande week nog af en dan zal ik weer per mail mijn vragen stellen

dijkmans

sorry, de vraag was niet voor mij bestemd

tinne

Ongelezen bericht door tinne »

nee, ik heb vandaag gebeld, zou ik aan het eind van de maand volgens deze dame moeten krijgen.. :)

Nita

Dijkmans ,heb gelijk een mail verzonden.Kijken of ze nu reageren.Bedankt hoor.........groeten Nita.

dijkmans

ik heb nog niet van DONG gehoord dat ik meerdere maanden betalingsachterstanden zou hebben, maar al pratend in de omgeving hier, allemaal DONG, was er toch wel een opmerking die bij mij is blijven hangen, te weten,,,als DONG gaat incasseren dan zullen ze toch niet zo brutaal (asociaal) zijn om over het bedrag dat zij van ons krijgen ook nog eens achterstandsrente of inningskosten te berekenen, ik ben zeer benieuwd hoe ze dit alles naar klants tevredenheid gaan oplossen

Nita

Mr./mevr.Dijkmans,Heb vandaag voor de tweede keer contact gehad met Consuwijzer.De eerste keer adviseerden ze zelf de voorschotten over te maken (heb aangegeven dat dit niet ging).Vandaag was het advies ;een aangetekende klacht in te dienen.Heb ik dus gedaan. Hier mijn brief.Heb nog steeds geen eindafrekening en al 3 mnd.geen voorschot kunnen betalen.Ik verzoek u vriendelijk om binnen 4 wkn.op mijn klacht te reageren.Indien mijn klacht binnen deze temijn niet is afgehandeld,zie ik mij genoodzaakt mijn klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Energie en water.........Heb dit gedaan voor de event.gevolgen waar u het over heeft.Misschien wilt u ook consuwijzer bellen met uw klacht .Hoe meer klachten ze hierover krijgen hoe eerder ze hiermee aan de slag gaan.Bedankt voor de inf. Ik houd u op de hoogte.Groeten................Nita.

Nita

Dijkmans,nog even......Heb weer geen antwoord op mijn mail gekregen.Was speciaal aan Mevr.*** gericht.
Laatst gewijzigd door Nita op 31 mei 2007 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.

dijkmans

kunt u contact opnemen met de >[email protected]< en uw bevindingen bij hun kenbaar maken zodat alle gedupeerde een vuist kunnen maken en dan georganiseerd een klacht in dienen, want ik denk dat ze de reactie's van enkelingen naast zich neerleggen

dijkmans

doe ook eens google en dan zoeken naar >actiegroepdong< daar vindt u de bevindingen van deze groep

Nita

Woon in Brabant ,en lees het Br.Nieuwsblad.Probeerde na het art.gelezen te hebben, contact te krijgen met deze actiegroep.Nooit gelukt.

dijkmans

ook ik woont in n-b, ik ga morgen contact opnemen met het, B - N, om te vragen om nogmaals de actiegroep te laten reageren
zal zsm laten weten over hoe en wat

Nita

Gevonden en heb gelijk een e-mail verzonden.
Laatst gewijzigd door Nita op 21 mei 2007 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Nita

Kreeg net een boodschap;Mail niet afgeleverd.Ik denk dat de act.groep is opgeheven.Heeft geen zin om mailadres hier op te geven.Deze groep zat in *******
Laatst gewijzigd door Nita op 31 mei 2007 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.

dijkmans

dit heb ik aan het B-n gestuurd

in uw krant hebben wij een tijd terug een artikel kunnen lezen die betrekking had op de ongenoegens van de klanten van DONG, het artikel ging voornamelijk over de klachten die gedeponeerd zijn bij de actiegroepdong, veel mensen hebben na het geplaatste artikel, en de belofte door de DONG directie dat alles in korte termijn opgelost zou zijn, niets meer vernomen van deze actiegroep en kunnen ook geen contact krijgen met de beheerder van de site terwijl de klachten zich opstapelen
is het voor u de moeite waard om wederom een artikel aan dit onderwerp te wijden

Nita

Heel goed Dijkmans.Ben benieuwd.

dijkmans

ik heb ook een mail gestuurd aan de actiegroep maar is niet geweigerd
dit is mijn tekst

op de site van RADAR en aan de reactie's in het B - N, komt steeds naar voren dat u als actiegoep niet bereikbaar bent of niet reageert op mails die u toegezonden worden, zijn er dan zoveel klachten dat u geen tijd meer heeft om op de mails te reageren, mensen die allemaal de zelfde klachten hebben vragen om dit georganiseerd aan te pakken
laat iets van u horen, misschien via het B -N anders zullen er alleen maar verliezers zijn en dan bedoel ik niet DONG
groetjes

Nita

4/6
Laatst gewijzigd door Nita op 04 jun 2007 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.

dijkmans

ja inderdaad ik heb de mail naar >[email protected]< gestuurd
ik ben benieuwd naar een reactie

Nita

Heb de mijnheer van de actiegroep gesproken,en mijn probleem met Dong uitgelegd.Deze mijnheer heeft binnenkort weer een gesprek met ....*....van Dong en zal ook ons probleem >en dat van vele anderen< naar voren brengen.Heb zelf nu het idee dat Dong alle endafrekeningen naar Aug.wilde verplaatsen.Wachten maar op het eind resultaat.Gr.
Laatst gewijzigd door Nita op 04 jun 2007 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten