LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM positief

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Walter van V

Re: MLM positief

Ongelezen bericht door Walter van V »

Die lawsuits zullen mij mijn reet roesten...
lukt wel, met zoveel!!

effe niet serieus dan:
Resultaten 1 - 10 van circa 2.330.000 voor lawsuit jan (0,13 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 8.210.000 voor lawsuit So be it (0,18 seconden)

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

Zielig als je daar serieus over kunt zijn....

Fijn Walter dat je er bij bent....

Is als het jatten van een snoepje van een kind....! :lol:

SBI
(Hé... jij was toch ondernemer?? Echt waar??? Winkeltje zeker?)

So be it

Resultaten 1 - 10 van circa 2.070.000 voor walter sick (0,17 seconden)
SBI

NIET serieus bedoelt, jongen....! :lol:

Walter van V

Winkeltje zeker?)
zo kan je het noemen ja..in ieder geval gevestigd in wat origineel een winkel was..
lage overhead ,eigen pandje en €2000,= omzet per dag ( 4 dagen in de week, ga mij niet te zeer vermoeien natuurlijk!)

Hoe is jouw dagomzet?

So be it

lage overhead ,eigen pandje

Slim.., had ik niet van jou verwacht...
Hoe kan je hier dan zo dom kletsen...?:cry:

en €2000,= omzet per dag ( 4 dagen in de week, ga mij niet te zeer vermoeien natuurlijk!)
Garen en bandjes.....?
En wanneer je erg veel lef had en je érg top voelde durfde je zelfs te zeggen:"Zegt u het maar!!! Goh, wat heb jij lef!!!
Geen mensen aangetrokken?
Mensen misbruikt???
Verdienden ze meer dan jijzelf??
Gaf je ze zo'n inkomen dat ze inderdaad 8 weken naar Haiti konden? 5 sterren hotelletje???

Ja, ik zit jullie inderdaad te zieken....

Als maar dat gezeik over wat in eerste instantie gewoon een leuke bijverdienste kan zijn...... :roll:

Constant domme opmerkingen over de producten en hun prijs, zonder ooit een product van een mlmbedrijf in handen gehad te hebben...
Hoe dom kan iemand worden???

So be it

Walter van V

zonder ooit een product van een mlmbedrijf in handen gehad te hebben...
niet zo dom als jij in ieder geval. Want je bent wel weer erg snel in het trekken van conclusies zonder van de hoed en de rand te weten...

Heel simpel, met mijn eigen vak heb ik een omzet van zeg maar net geen 300,= per uur...Welk mlm produkt kan daar tegenop?? Ik ben slimmer bezig als ik een paar uur extra in mijn eigen toko draai (dan blijft mijn uuromzet op dat niveau namelijk), dan voor die hier zo vaak genoemde minimum-loon niveau bijverdienste voor een of ander MLM bedrijf te sappelen (wat jij blijkbaar graag blijft doen..) Wie is er dan dom???

So be it

niet zo dom als jij in ieder geval. Want je bent wel weer erg snel in het trekken van conclusies zonder van de hoed en de rand te weten...

Heel simpel, met mijn eigen vak heb ik een omzet van zeg maar net geen 300,= per uur...Welk mlm produkt kan daar tegenop?? Ik ben slimmer bezig als ik een paar uur extra in mijn eigen toko draai (dan blijft mijn uuromzet op dat niveau namelijk), dan voor die hier zo vaak genoemde minimum-loon niveau bijverdienste voor een of ander MLM bedrijf te sappelen (wat jij blijkbaar graag blijft doen..) Wie is er dan dom???
Het voorbeeld wat je geeft toont al aan dat je geen reet van mlm weet....

Je gaat jouw toko vergelijken met het tokootje van een startende mlm-er of een mlm-er die een paar honderd, of zelfs maar 100 euri, in de maand genoeg vindt!
Dom dom dom.......

Je zou eens moeten gaan praten met enkele mensen voor wie het geen moer uitmaakt of ze drie maanden lang wél... of niet werken....
Kun jij dat ook zeggen???
Hoewel..... je geloofd je eigen gezonde verstand ook niet..., dus hopeloos.

Het voorbeeld niet gezien van domme Ecootje???
Maar 138 euro omzet???
Maar dat maal 500 Waltertje... en je krijgt dan bijv 5 of 6% over die omzet...., zolang die omzet gemaakt wordt???
Maar het gaat nog niet dagen zeker?

Niet vreemd. Ik moet van een ondernemer met een loonslaven mentaliteit niet verwachten dat hij snapt dat een bedrijf pas gezond is wanneer je de juiste mensen op de juiste plaats hebt... die het over kunnen nemen wanneer jezelf niet meer kán of wíl werken.....

En het is je zat keer uit gelegd maar je bent gewoon te s........ ,..., te dansen.

So be it.
Maar... hoeveel mensen heb je uitgebuit met je bedrijf??? :twisted:

Walter van V

zolang die omzet gemaakt wordt???
je geeft precies het kernprobleem aan... zolang die omzet gemaakt wordt...Daarbij ben je afhankelijk van wat ANDEREN doen, waar je slechts DEELS invloed op hebt. Ik heb 100% invloed op wat ik zelf doe. En ben dus voor mijn inkomen niet afhankelijk van allerlei twijfelachtige uitgangspunten..

en iets wat jij stelselmatig ontwijkt: wat is nu precies jouw omzet uit mlm, en wat krijg jij van je downline?? gewoon de harde cijfers daarbij graag! en geen ontwijkende antwoorden, want dan stel ik jouw inkomsten uit mlm maar even op bijna 0, rekent het makkelijkst!

jor

Ongelezen bericht door jor »

en iets wat jij stelselmatig ontwijkt: wat is nu precies jouw omzet uit mlm, en wat krijg jij van je downline?? gewoon de harde cijfers daarbij graag! en geen ontwijkende antwoorden,

Je zult toch wel begrijpen dat So Be It dit hier niet gaat plaatsen net zo min als jij of ieder verstandig mens deze gegevens op een openbaar forum gaat zetten hoop ik? Ik kan de frustratie ( soms ) wel een beetje begrijpen maar dit gaat echt te ver. Niemand vraagt toch jou bedrijfsgegevens hier neer te zetten( zou je ook niet doen ). Hoewel ik So Be it ook een soort Don Quichote vind in een gevecht met windmolens zoals hij reageert op kritiek op of over mlm.Ik hoef mijn mening echt aan niemand op te dringen omdat dit gewoon niet werkt.

So be it

Hi Jor...,
Hoewel ik So Be it ook een soort Don Quichote vind in een gevecht met windmolens zoals hij reageert op kritiek op of over mlm.
Heb geen moeite met kritiek, Jor en dan weet jij best wel....

De domme manier waarop argumenten worden aangedragen.., dat stoot mij tegen de borst....
Ik heb een pesthekel aan domme mensen....., wat niet wil zeggenn dat ik snel iemand echt dom vind!
Maar dom doen uit hufterigheid, koppigheid....? Daar reageer ik inderdaad op!
Want ze ZIJN helemaal niet dom..., maar kwaadaardig.

So be it.

So be it

En misschien ben je door mijn "Don Quichote" achtig gedrag toch wat meer onderzoek gaan doen naar échte mlm??? Eerst was jij niet bepaald gecharmeerd van mlm......

So be it

Walter van V

@ jor,ik zet mijn complete W&V rekeing niet hier hoor..Maar een paar grove cijfers moeten kunnen, mede om te begrijpen dat de manier waarop in ieder geval SBI mlm bedrijft en beziet, wat al te duidelijk blijkt uit de diverse postings van hem, niets voor mij is! en waarom zal ook duidelijk zijn. En als MLM voor hem zulke geweldige inkomsten oplevert, is het voor hem juist HET argument om zijn verhaal en mening kracht bij te zetten. Maar er komt maar niets, tenminste niets waar een oplettend lezer die zich objectief wilt informeren iets mee kan. Iedereen kan nu in ieder geval (hopelijk..) begrijpen waarom MLM niets voor mij is, tenminste niet zoals ik het tot nu toe ben tegengekomen, niet alleen hier maar zeker ook buiten dit forum.

En SBI: leer eerst eens wat de term ""dom"" inhoudt, voor de term te misbruiken voor jouw gedachtenspinsels en verdraaiingen in argumentatie...Ik heb gelijk al weer genoeg gezien hier, de discussies beginnen gewoon weer van voren af aan.Laat maar dus!

So be it

@ jor,ik zet mijn complete W&V rekeing niet hier hoor..Maar een paar grove cijfers moeten kunnen, mede om te begrijpen dat de manier waarop in ieder geval SBI mlm bedrijft en beziet, wat al te duidelijk blijkt uit de diverse postings van hem, niets voor mij is! en waarom zal ook duidelijk zijn. En als MLM voor hem zulke geweldige inkomsten oplevert, is het voor hem juist HET argument om zijn verhaal en mening kracht bij te zetten. Maar er komt maar niets, tenminste niets waar een oplettend lezer die zich objectief wilt informeren iets mee kan. Iedereen kan nu in ieder geval (hopelijk..) begrijpen waarom MLM niets voor mij is, tenminste niet zoals ik het tot nu toe ben tegengekomen, niet alleen hier maar zeker ook buiten dit forum.
Het was wel niet aan mij gericht, maar toch reageer ik ff.....
Maar er komt maar niets, tenminste niets waar een oplettend lezer die zich objectief wilt informeren iets mee kan.
Laat je nakijken, Walter...., je maakt smoesjes....!
Jij hebt nog altijd het idee dat "als hij, of zij het kan... dan kan IK het ook....."

Jij hebt niks aan zulke info! Je moet kijken naar wat je er zélf mee zou kunnen doen en of het logisch in elkaar steekt....
Maar je luistert liever naar roddeltjes!!
En SBI: leer eerst eens wat de term ""dom"" inhoudt, voor de term te misbruiken voor jouw gedachtenspinsels en verdraaiingen in argumentatie...Ik heb gelijk al weer genoeg gezien hier, de discussies beginnen gewoon weer van voren af aan.Laat maar dus!
Mij heb je daar niet mee.
En "dom" is voor mij dat je NIET je eigen mening vertrouwt maar af moet gaan op roddeltjes!

Vertel maar..., bij welke mlmbedrijven ben je je licht gaan opsteken??

Geen één?
En dan tóch lekker méé katten hier op dit forum, waar blijkbaar de moderators geen aversie tegen mlm hebben... en ook voorstanders van mlm niet voortrekken!

Ik ben hier al vaker beticht van het "feit" dat ik geen info geef over mlmstructuren, uitbetalingen, e.d...... en je weet donders goed dat dat lariekoek is! Maar hier is men van de eerste leugen nog niet gebarsten... en daarom vind ik jou "dom" doen..... 8)

So be it

Walter van V

En "dom" is voor mij dat je NIET je eigen mening vertrouwt maar af moet gaan op roddeltjes!
nu ja, het is je blijkbaar nog steeds niet duidelijk dat ik op mijn eigen mening afga, die gevormd is door allerhande info, zowel van voor- als van tegenstanders. Maar dat snap je nog steeds niet of wil je om een of andere reden niet geloven...
Vertel maar..., bij welke mlmbedrijven ben je je licht gaan opsteken??

Geen één?
en je bent nog erg slecht van geheugen ook....
Ik ben hier al vaker beticht van het "feit" dat ik geen info geef over mlmstructuren, uitbetalingen, e.d...... en je weet donders goed dat dat lariekoek is!
is dat geen lariekoek?? nee?? kom dan nog maar een keer ermee. harde cijfers dan, en geen theorie met ""als"" en ""als"" en ""wanneer"" maar keiharde feiten! die cijfers die er kwamen is inmiddels als zoveel mee gegocheld, en zijn zoveel mitsen en maren bij geplaatst dat men daar niets meer mee kan. Dus zullen we het dan maar opnieuw proberen?? krijg je een eerlijke herkansing van mij!

So be it

s dat geen lariekoek?? nee??
Hé.., das juist! Nee, dus! :lol:
kom dan nog maar een keer ermee. harde cijfers dan, en geen theorie met ""als"" en ""als"" en ""wanneer"" maar keiharde feiten! die cijfers die er kwamen is inmiddels als zoveel mee gegocheld,
Ja?? En WIE is er mee aan het goochelen geslagen???
En als ik het je wéér laat zien.....?
Laat je het dan weet uit handen nemen door je Goeroe en vice-goeroe??
Of ga je zéf er mee aan de slag???
en zijn zoveel mitsen en maren bij geplaatst dat men daar niets meer mee kan. Dus zullen we het dan maar opnieuw proberen?? krijg je een eerlijke herkansing van mij!
En of jij zo eerlijk bent zal dan wel blijken...
Zeg het maar.....

(Wanneer je de boel tilt ga je af op de zelfde manier als Eco en M......, Walter!!! 8) )

Het principe van een mlmstructuur IS makkelijk, maar je moet inderdaad niet de bekende "schoenmaten" er bij betrekkken en "mitsen" en "maren" er bij slepen!!
Je moet wel in gedachten houden dat ik dan réchtlijnige voorbeelden zal gebruiken (bijv 6 mensen op rij hebben dezelfde omzet, wat natuurlijk nóóit voor zal komen in de praktijk), maar dat is niet van belang voor een goed beeld van een mlmstructuur!!
Maar ik verdom het voor jou bedragen als € 179,21 en € 213,86 te gebruiken!

Ik hoor wel of je de uitdaging aan durft!!!
En wanneer je eindconclusie is dat het nog stééds niks voor je is (zal ongetwijfeld je uitkomst zijn) zal iedere mlm-er dat respecteren, maar dan kun je nooit meer met dezelfde "lariekoek" komen...:wink:....

So be it

Walter van V

réchtlijnige voorbeelden zal gebruiken
kijk en dat bedoel ik....ik wil geen voorbeelden! ik wil reele daadwerkelijk behaalde cijfers/inkomsten zien!! En ook al vraag je daar 10.000 keer om, het enige waar JIJ mee komt is geleuter over schoenmaten o.a. En alleen al daarom heeft deze discussie geen zin..

Het gaat mij om de realiteit, harde daadwerkelijk behaalde cijfers/inkomsten. Niet om theoretisch geleuter en jouw dagdromen over inkomsten die je ooit nog eens hoopt te gaan halen ""als"" en ""wanneer'"".

En dat soort cijfers heb ik nog nooit te horen gekregen of te zien gekregen van voorstanders...En waarom zou dat nu zijn??

Altijd de kans lijkt mij om twijfelaars over de brug te trekken, je eigen daadwerkelijk behaalde riante inkomsten uit MLM laten zien...Gelijk alle discussie klaar...maar ne..alleen maar theorie. Want van de praktijk is er blijkbaar dus niets voorhanden wat de theorie ondersteunt...

Kansloos.... :roll:

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@sobeit, je bent en blijft een misselijk mannetje. Keer op keer schermen met hoeveel mensen wel niet kunnen verdienen als ze 3 maanden iets doen, een enorm netwerk hebben en iedereen verkoopt. Dit terwijl we drommels goed weten wie jij echt bent en dat jij er net genoeg omzet voor maakt om 20 McMenu's van te kopen. Dius 100 euro omzet per maand. En maar schermen met hoe geweldig mlm wel niets als is je een enorm netwerk hebt en je niks meer hoeft te doen.
Dat is je uiteraard zelf nog niet gelukt, maar het geeft niet. Het geeft precies aan hoe mlm in elkaar steekt. We wijzen allemaal naar die mythische figuren die geld als water verdienen met mlm, iets wat we zelf ook ooit hopen maar het steeds maar niet lukt.

Als men vervolgens gaat rekenen hoeveel een distributeur gemiddeld verdient dan komen we aan met de sneer dat tegenstanders neer zouden kijken op parttime inkomens en dus materialistisch zijn, terwijl diezelfde figuur hier schermt met de geweldige omzetten die gemaakt worden.

So be it

Ik dácht het wel, Waltertje.....
Een grote mond hè??? :lol:

En M......,, aan jou, meelopertje, heb ik al helemaal geen boodschap! :roll:

Fijne avond..., ga weer ff verder kijken naar mijn programma....

So be it..... 8)

So be it

Wat heb ik me een TIJD bespaard!!! :wink:

So be it

Walter van V

SBI is nu echt helemaal de weg kwijt...voorzover dat nog kon..

Nieuw record in reactie zonder inhoud! :roll:

Gesloten