lukt wel, met zoveel!!Die lawsuits zullen mij mijn reet roesten...
effe niet serieus dan:
Resultaten 1 - 10 van circa 2.330.000 voor lawsuit jan (0,13 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 8.210.000 voor lawsuit So be it (0,18 seconden)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
lukt wel, met zoveel!!Die lawsuits zullen mij mijn reet roesten...
Resultaten 1 - 10 van circa 2.330.000 voor lawsuit jan (0,13 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 8.210.000 voor lawsuit So be it (0,18 seconden)
SBIResultaten 1 - 10 van circa 2.070.000 voor walter sick (0,17 seconden)
zo kan je het noemen ja..in ieder geval gevestigd in wat origineel een winkel was..Winkeltje zeker?)
lage overhead ,eigen pandje
Garen en bandjes.....?en €2000,= omzet per dag ( 4 dagen in de week, ga mij niet te zeer vermoeien natuurlijk!)
niet zo dom als jij in ieder geval. Want je bent wel weer erg snel in het trekken van conclusies zonder van de hoed en de rand te weten...zonder ooit een product van een mlmbedrijf in handen gehad te hebben...
Het voorbeeld wat je geeft toont al aan dat je geen reet van mlm weet....niet zo dom als jij in ieder geval. Want je bent wel weer erg snel in het trekken van conclusies zonder van de hoed en de rand te weten...
Heel simpel, met mijn eigen vak heb ik een omzet van zeg maar net geen 300,= per uur...Welk mlm produkt kan daar tegenop?? Ik ben slimmer bezig als ik een paar uur extra in mijn eigen toko draai (dan blijft mijn uuromzet op dat niveau namelijk), dan voor die hier zo vaak genoemde minimum-loon niveau bijverdienste voor een of ander MLM bedrijf te sappelen (wat jij blijkbaar graag blijft doen..) Wie is er dan dom???
je geeft precies het kernprobleem aan... zolang die omzet gemaakt wordt...Daarbij ben je afhankelijk van wat ANDEREN doen, waar je slechts DEELS invloed op hebt. Ik heb 100% invloed op wat ik zelf doe. En ben dus voor mijn inkomen niet afhankelijk van allerlei twijfelachtige uitgangspunten..zolang die omzet gemaakt wordt???
en iets wat jij stelselmatig ontwijkt: wat is nu precies jouw omzet uit mlm, en wat krijg jij van je downline?? gewoon de harde cijfers daarbij graag! en geen ontwijkende antwoorden,
Heb geen moeite met kritiek, Jor en dan weet jij best wel....Hoewel ik So Be it ook een soort Don Quichote vind in een gevecht met windmolens zoals hij reageert op kritiek op of over mlm.
Het was wel niet aan mij gericht, maar toch reageer ik ff.....@ jor,ik zet mijn complete W&V rekeing niet hier hoor..Maar een paar grove cijfers moeten kunnen, mede om te begrijpen dat de manier waarop in ieder geval SBI mlm bedrijft en beziet, wat al te duidelijk blijkt uit de diverse postings van hem, niets voor mij is! en waarom zal ook duidelijk zijn. En als MLM voor hem zulke geweldige inkomsten oplevert, is het voor hem juist HET argument om zijn verhaal en mening kracht bij te zetten. Maar er komt maar niets, tenminste niets waar een oplettend lezer die zich objectief wilt informeren iets mee kan. Iedereen kan nu in ieder geval (hopelijk..) begrijpen waarom MLM niets voor mij is, tenminste niet zoals ik het tot nu toe ben tegengekomen, niet alleen hier maar zeker ook buiten dit forum.
Laat je nakijken, Walter...., je maakt smoesjes....!Maar er komt maar niets, tenminste niets waar een oplettend lezer die zich objectief wilt informeren iets mee kan.
Mij heb je daar niet mee.En SBI: leer eerst eens wat de term ""dom"" inhoudt, voor de term te misbruiken voor jouw gedachtenspinsels en verdraaiingen in argumentatie...Ik heb gelijk al weer genoeg gezien hier, de discussies beginnen gewoon weer van voren af aan.Laat maar dus!
nu ja, het is je blijkbaar nog steeds niet duidelijk dat ik op mijn eigen mening afga, die gevormd is door allerhande info, zowel van voor- als van tegenstanders. Maar dat snap je nog steeds niet of wil je om een of andere reden niet geloven...En "dom" is voor mij dat je NIET je eigen mening vertrouwt maar af moet gaan op roddeltjes!
en je bent nog erg slecht van geheugen ook....Vertel maar..., bij welke mlmbedrijven ben je je licht gaan opsteken??
Geen één?
is dat geen lariekoek?? nee?? kom dan nog maar een keer ermee. harde cijfers dan, en geen theorie met ""als"" en ""als"" en ""wanneer"" maar keiharde feiten! die cijfers die er kwamen is inmiddels als zoveel mee gegocheld, en zijn zoveel mitsen en maren bij geplaatst dat men daar niets meer mee kan. Dus zullen we het dan maar opnieuw proberen?? krijg je een eerlijke herkansing van mij!Ik ben hier al vaker beticht van het "feit" dat ik geen info geef over mlmstructuren, uitbetalingen, e.d...... en je weet donders goed dat dat lariekoek is!
Hé.., das juist! Nee, dus!s dat geen lariekoek?? nee??
Ja?? En WIE is er mee aan het goochelen geslagen???kom dan nog maar een keer ermee. harde cijfers dan, en geen theorie met ""als"" en ""als"" en ""wanneer"" maar keiharde feiten! die cijfers die er kwamen is inmiddels als zoveel mee gegocheld,
En of jij zo eerlijk bent zal dan wel blijken...en zijn zoveel mitsen en maren bij geplaatst dat men daar niets meer mee kan. Dus zullen we het dan maar opnieuw proberen?? krijg je een eerlijke herkansing van mij!
kijk en dat bedoel ik....ik wil geen voorbeelden! ik wil reele daadwerkelijk behaalde cijfers/inkomsten zien!! En ook al vraag je daar 10.000 keer om, het enige waar JIJ mee komt is geleuter over schoenmaten o.a. En alleen al daarom heeft deze discussie geen zin..réchtlijnige voorbeelden zal gebruiken