LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat verzekeringen?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Kruidvat verzekeringen?

Ongelezen bericht door kweenie »

Als je bv. voor 25.000 euro aan kunst hebt, en de 'goedkoopste' verzekeraar dekt maar tot 5.000, dan zul je voor 20.000 moeten aanvullen. Een kostbaarhedenverzekering kost bv. zo'n 4 euro per 1000 verzekerd kapitaal, dus ben je 80 euro extra kwijt om je spullen te verzekeren. Daarmee ben je dus ineens ongeveer de helft duurder uit dan die 'goedkoopste' premie suggereerde.

rcdeursen
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 sep 2004 20:13

Re: Kruidvat verzekeringen?

Ongelezen bericht door rcdeursen »

Kruidvat... Hema, vermoedelijk allemaal dezelfde ellende. Premies worden steeds keurig op tijd afgeschreven. Maar als het op uitkeren aankomt, wordt er niet thuis gegeven. Onlangs heb ik een schade geclaimd m.b.t. de doorlopende reis/annuleringsverzekering. Nu, 6 weken later, nog geen schadebedrag ontvangen. Op mailtjes en telefoontjes wordt niet gereageerd. Oh ja, ik zou een keer worden teruggebeld. Nooit meer iets vernomen. Door deze slechte ervaring, stop ik al mijn Hema verzekeringen. Dit was een 1 malig uitstapje buiten de normale verzekeringswereld. Nooit meer! Betaal liever wat meer, bij bijv. Zelf verzekeren, Proteq, een dochter van SNS Reaal.

GHC
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jul 2010 06:53

Re: Kruidvat verzekeringen?

Ongelezen bericht door GHC »

AMF zal hier niet blij mee zijn!

b-delicious
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2010 13:21

Re: Kruidvat verzekeringen?

Ongelezen bericht door b-delicious »

Mijn bericht staat al onder:
Dierenverzekering Nationaal Spaarfonds

Deze valt dus ook onder het kruidvat en ik wordt er niet gelukkig van......

Inmiddels 4 weken geleden heb ik alle gegevens; gegevens dier, dierenartsrekening en patiëntenkaart huisdier opgestuurd naar Nationaal Spaarfonds, vervolgens heb ik een paar dagen later gebeld of alles in orde was. Alles was in orde. Nu 4 weken later nog geen geld van de declaratie terug, wederom gebeld en de uitleg was;" ja mevrouw, we hebben het druk, dat gaat nog wel 4 weken duren."
Is het wel correct om zolang op een teruggave te moeten wachten, ik betaal namelijk netjes elke maand op tijd mijn verzekering, inmiddels al een half jaar en ik heb nog geen cent terug gezien.

daantje2510
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 okt 2009 13:37

Re: Kruidvat verzekeringen?

Ongelezen bericht door daantje2510 »

Ik heb zelf sinds twee jaar een verzekering via de hema.

Alles gaat via internet, je stelt een vraag, krijgt snel antwoord. Hoeft niet uren aan de telefoon te blijven.

Ik heb zelf afgelopen mei waterschade gehad. Dezelfde dag (zondag) calimiteiten bedrijf gekomen, dag later schade-exper en binnen twee maanden was alles uitgekeerd en geregeld.
Top!

Gesloten