LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goede prijs voor deze keuken?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Pfffff

Re: goede prijs voor deze keuken?

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 14 sep 2007 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Pffff,

Je ziet het meteen aan het aantal hits. Een verveelvoudiging van normaal. Leuk, maar het is hier al druk. Hopen dat niet iedereen tegelijk komt.

MVG

mausje

Ongelezen bericht door mausje »

je kan toch wel vertellen wat de keuken die ik omschreven heb, van Format zou kosten?

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Als ik tijd heb zou ik het doen. Het is hier alleen nu echt druk en de tijd is spaarzaam. Heeft het haast?

MVG

mausje

Ongelezen bericht door mausje »

heeft zeker geen haast! Eind van het jaar gaan we in het andere huis...

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Die zelfstandigste is werkelijk te goed voor deze wereld....hij wil best eens een vergelijk maken....nou ..nou...de goedheid zelfve.

Wedden dat elke andere verkoper in elke andere keukenzaak ook best een vergelijk wil maken? Gewoon vragen.....
JA JA Ik wil wedden dat er geen enkele verkoper is die "vrijblijvend" (dus zonder het idee de keuken te verkopen, maar puur ter vergelijk)
een berekening wil maken!!!

En........ik heb niet de intentie mijn gegevens kenbaar te maken dus een eventuele offerte zal ook gewoon zonder "adresgegevens" verzonden worden. Pas als er op enkele mails expliciet naar gevraagd wordt wil ik best een "winkel-offerte" maken, ik ben ook niet heilig maar wel doordrongen van goedheid :wink: ; daarom kan ik mijn boterhammetje eten van de verkoop via mond-op-mond reclame.

Bovendien weet ik weinig van Format (denk dat ik ook maar eens bij maxx langsga :D )

En Mausje, rustig rondkijken, als een verkoper je geen tijd gunt is hij de koop niet waard!

Gesloten