De achterstand creeren zij zelf en vervolgens roepen zij het hardst dat zij gediscrimineerd worden en dat zij het niet bijhouden,
Ik ben bang dat je de realiteit een beetje uit het oog verliest.
Een voorbeeld:
In de componistenbuurt in Roermond wonen 64 nationaliteiten bij en door elkaar.
Wie heeft ze daar bij elkaar neergezet?
En waarom zijn ze daar neergezet?
De antwoorden weet ik wel; Wie = de wooncooperatie in opdracht van de gemeente; Waarom = omdat ze niet tussen het "nettë volk" terecht zouden komen.
Dus de OVERHEID heeft daar een Babylonische spraakverwarring gecreeerd en niet de mensen die daar wonen.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat het rijk en de gemeente hen als achterstandsfiguren bestempeld en de buitenlanders daar gebruik van maken. Ik noemde de Antilianen omdat zij hiervan over het algemeen het ergste soort vormen. Zodra de deze in een buurt komen te wonen, verpauperd deze rap. Ik moet wel uitkijken met mijn uitspraak en dat heb ik in mijn vorig bericht gezet dat er gelukkig ook goede tussen zitten en dat de slechte het voor de goede verzieken.
Dus aub beste buitenlanders die niet onder deze groep achterstandsfiguren vallen en wel wat van hun leven hier willen maken en zich aanpassen. Het is beslist NIET tegen jullie.