LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VSNP Nederland
-
Re: VSNP Nederland
o beste mensen willen jullie ooit hulp hebben ivm. met geld problemen ga nooit naar een bedrijf in ..... hier komen jullie heel bedrogen mee uit.
kijk eerst hun site maar eens goed na en win informatie uit. en zijn nog genoeg andere mensen die een probleem wel aan kunnen en die een ander mens wel kan helpen op een eerlijke manier.met ..... worden problemen alleen maar groter
gr. van mij
kijk eerst hun site maar eens goed na en win informatie uit. en zijn nog genoeg andere mensen die een probleem wel aan kunnen en die een ander mens wel kan helpen op een eerlijke manier.met ..... worden problemen alleen maar groter
gr. van mij
Laatst gewijzigd door donkere wolk op 07 aug 2007 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ach ... als zelfs de Koninklijke Bond van Gerechts Deurwaarders
bij de overheid aandringt op een oficieel keurmerk voor
schuldhulpverleners ....... dan zal diezelfde overheid toch wel
eens iets moeten gaan ondernemen toch ???
bij de overheid aandringt op een oficieel keurmerk voor
schuldhulpverleners ....... dan zal diezelfde overheid toch wel
eens iets moeten gaan ondernemen toch ???
-
Als je van je schulden af wil ga je naar de gemeente en legt ze het voor. Zij verwijzen je dan door naar een instantie die het voor de gemeente overneemt. De gemeente is namelijk verplicht je te helpen. Ik weet niet waar je woont, maar in Geleen/Sittard en omstreken kom je uit bij Partners in welzijn. Anders moet je die sowieso eens bellen. Als het minnelijke traject namelijk niet lukt (moet wel buiten je uigen toedoen zijn), dienen zij een aanvraag voor je in bij de rechtbank om toegelaten te worden tot de WSNP. Dat klinkt eng, maar de schuldeisers achter je aan hebben is veel enger en onrustiger. Ik zeg altijd maar zo: Het is fijner om te weten wat je niet hebt, dan niet te weten wat je wel hebt. Ik kan over VSNP niet veel zeggen daar ik ze niet ken (lijkt wel erg veel op WSNP en dat zal uit puur commercieel oogpunt zijn, daar deze jongens op een commissie werken die uit het door jou gespaarde bedrag wordt gehaald). Een schuldhulpverlener die door de gemeente aangewezen wordt wordt ook door hun betaald. De andere bureau's maken alleen gebruik van het feit dat je je vaak schaamt om naar bv de gemeente te gaan. Openheid van zaken moet je sowieso geven, dus danmaar meteen bij de juiste instantie.
Succes
Als je nog vragen hebt laat maar horen. (ik ken het hele traject uit ervaring en heb goede ervaringen er mee (voor zover dat kan natuurlijk).
Succes
Als je nog vragen hebt laat maar horen. (ik ken het hele traject uit ervaring en heb goede ervaringen er mee (voor zover dat kan natuurlijk).
halloikwilde even reageren
ook ik ben er eergisteren via de baas van mn vriend achter gekomen dat vsnp niet deugde ik heb 3 en halve maand geleden contact gehad met de hr bus hij had zelf ookin de schuldsanering gezeten en wist hoe het was het kon wel 3 maanden duren zei hij voordat alles rond was maar inmiddels 3 en halve maand verder en nog meer ellendeplus huisuitzetting ook geen inschrijfadres heb ikniks meer vernomen van hun heb wel 100 mailtjes gestuurd of hun er vaart achter konden zetten want ze hadden in helmond ook en woningbouw vereniging die voor hun werkte hij zou alles in het werk stellen om voor een woning te zorgen maar ik heb sinds 4 weken niks meer gehoord ook geen antwoord meer gekregen terwijl ik smeekte van als het niet doorging dat ze dan toch wel ff iets konden laten weten dan kon ik ander hulp gaan zoeken zit nog te wachten op antwoord vind dit echt associaaldat hun mensen nog dieper in de nesten werken terwijl hij ook weet dat ik 2kinderen heb die nu niet verzekerd of niks zijn want ik ben nu onderhuurder heb geluk gehad dat ze van mij nog geen geld gepakt hebben en ookniks gevraagd hebben voor intake gesprek ik schrok van het verhaal van dat meisje met dr stage die ze nu kwijt is door hun alsik niks had gehoord van die baas van mn vriend zat ik nu nog te wachten tot alles geregeld is kan me goed voormn kopslaan dat ik er zo ingetrapt ben maar hoe nu verder hou mn hart vast succes iedereen die ook te maken heeft gehad met vsnp groetjes sil
ook ik ben er eergisteren via de baas van mn vriend achter gekomen dat vsnp niet deugde ik heb 3 en halve maand geleden contact gehad met de hr bus hij had zelf ookin de schuldsanering gezeten en wist hoe het was het kon wel 3 maanden duren zei hij voordat alles rond was maar inmiddels 3 en halve maand verder en nog meer ellendeplus huisuitzetting ook geen inschrijfadres heb ikniks meer vernomen van hun heb wel 100 mailtjes gestuurd of hun er vaart achter konden zetten want ze hadden in helmond ook en woningbouw vereniging die voor hun werkte hij zou alles in het werk stellen om voor een woning te zorgen maar ik heb sinds 4 weken niks meer gehoord ook geen antwoord meer gekregen terwijl ik smeekte van als het niet doorging dat ze dan toch wel ff iets konden laten weten dan kon ik ander hulp gaan zoeken zit nog te wachten op antwoord vind dit echt associaaldat hun mensen nog dieper in de nesten werken terwijl hij ook weet dat ik 2kinderen heb die nu niet verzekerd of niks zijn want ik ben nu onderhuurder heb geluk gehad dat ze van mij nog geen geld gepakt hebben en ookniks gevraagd hebben voor intake gesprek ik schrok van het verhaal van dat meisje met dr stage die ze nu kwijt is door hun alsik niks had gehoord van die baas van mn vriend zat ik nu nog te wachten tot alles geregeld is kan me goed voormn kopslaan dat ik er zo ingetrapt ben maar hoe nu verder hou mn hart vast succes iedereen die ook te maken heeft gehad met vsnp groetjes sil
shanaya,volg de tip op van geranimo123 en neem contact op met de gemeente in je woonplaats.Een schuldhulpverlener toegewezen door de gemeente is inderdaad de aangewezen persoon om je te helpen.Schaam je niet om aan geranimo 123 de vragen te stellen waar je nog mee zit.Elke vorm van hulp is meegenomen.Wens je sterkte in deze misere.
GR...........................Nita.
GR...........................Nita.
-
Ik wil niemand onnodig ongerust maken ... maare,
gemeentelijke schuldhulp is geen GARANTIE dat t
goed en betrouwbaar geregeld is .
Is helemaal afhankelijk van de gemeente ......
Succes iig.
>cybertomaat<
gemeentelijke schuldhulp is geen GARANTIE dat t
goed en betrouwbaar geregeld is .
Is helemaal afhankelijk van de gemeente ......
Succes iig.
>cybertomaat<
-
Hallo mensen,
VSNP-Nederland, ofwel dhr. H B (gezien deze eigenaar en vertegenwoordiger van zijn bedrijf is)
Ik heb de reeds geplaatste berichten gelezen, het klopt! Alles is waar.
Afsluitkosten in combinatie met intakekosten........terwijl hij wettelijk geen kosten in rekening mag brengen voor schuldhulpverlening. Toch staan deze bedragen vermeld bij het schuldenovereenkomst? Word verkapt onder de noemer budgetbeheer? Hij mag zich wettelijk slechts een % van de totale schuld tellen en dit verhalen bij de schuldeisers, toch? Of is wet en regelgeving er voor niets in Nederland?
Het dossier blijft altijd in het bezit van de schuldenaar!! Dit kan men per direct ophalen. Vraag maar na bij een advocaat. Kopieen mag hij niet maken, al zegt hij op zijn site dat hij slecht gebruik maakt van kopieen. Dus niet, originelen stukken. Wil hij het dossier niet mee geven kan men de politie bellen om hulp te vragen.
De schuldenovereenkomst en het tekenen van de machtiging:
Machtiging kan direct worden stop gezet, dit zou in moeten houden dat VSNP-Nederland geen vaste betalingen meer mag verrichten.
Als de termijn van afsluiten (2 maanden) en de kosten van afsluiting al zijn al afgehouden, mag/kan men er vanuit gaan dat alles is geregeld en het dossier is gesloten. Kan men toch ook gewoon het dossier ophalen gezien dit niet zijn eigendom is?
Staat er nog geld op de rekening kan het zijn dat hij deze ponds-ponds verdeeld onder de schuldeisers. Dit is hij wettelijk ook eigenlijk verplicht, mits hij wettelijk hiervoor bevoegd zou zijn. Toch afhankelijk van zijn humeur. Want ook dit komt hij niet na. Terwijl hij gewoon al het geld aan jullie terug moet geven.
Deze bevoorrecht zichzelf als schuldeiser, dit kan men na gaan als men eens een onderzoek zou instellen. Men zou dan ook eens naar zijn prive rekening moeten kijken. Als hij vergeten is een betaling te verrichten of iemand heeft iets extra's nodig doet hij dit. Terwijl je in een schuldentraject geen enkele nieuwe schuld meer mag maken!!! Zelfs niet bij familie of vrienden. Hij krijgt uiteraard meteen alles terug betaald.
Hij betaald rekeinigen dubbel, komt afspraken niet na. Nauwelijks te bereiken. Echt schandalig dat de hogere instanties hier nog geen stop in hebben gebracht omdat de mensen nog meer in de schulden komen. En dit zelfs op zeer korte termijn.
Hij laat zich overkomen alsof hij zo betrokken is bij deze doelgroep, toch maakt hij naar mijn mening gebruik van zijn machtspositie omdat er mensen zijn welke nergens anders heen kunnen. Dit vind ik ronduit schandalig. Juist deze doelgroep is zo kwetsbaar en staan met de rug tegen de muur.
Van te voren, na inventarisatie blijkt al snel dat er in de meeste gevallen VSNP eigenlijk niets voor ze kan betekenen, ja aanmelden voor een WSNP aanvraag. Toch hij gaat schuldeisers bevoorrechten en regelingen treffen. Hij hanteert niet de VTLB berekening, mensen leven daardoor vaker ruim onder de wettelijke norm. De aflossingcapaciteit mag in zijn totaliteit niet meer dan 10% van bijstandsnorm zijn. Misschien handig om te weten en zelf een eigen berekening erop los te laten.
De wettelijke termijnen..........tja, laten we daar maar helemaal over zwijgen.
Ik mag alleen maar hopen dat er andere instanties welke hier een stop in kunnen brengen dit zo snel mogelijk gaan doen. Zodat er niet nog meer mensen dieper in de problemen komen. Want dit is ronduit schandalig.
Het is toch de bedoeling om de mensen juist hieruit te halen?
Groetjes,
Angelique
VSNP-Nederland, ofwel dhr. H B (gezien deze eigenaar en vertegenwoordiger van zijn bedrijf is)
Ik heb de reeds geplaatste berichten gelezen, het klopt! Alles is waar.
Afsluitkosten in combinatie met intakekosten........terwijl hij wettelijk geen kosten in rekening mag brengen voor schuldhulpverlening. Toch staan deze bedragen vermeld bij het schuldenovereenkomst? Word verkapt onder de noemer budgetbeheer? Hij mag zich wettelijk slechts een % van de totale schuld tellen en dit verhalen bij de schuldeisers, toch? Of is wet en regelgeving er voor niets in Nederland?
Het dossier blijft altijd in het bezit van de schuldenaar!! Dit kan men per direct ophalen. Vraag maar na bij een advocaat. Kopieen mag hij niet maken, al zegt hij op zijn site dat hij slecht gebruik maakt van kopieen. Dus niet, originelen stukken. Wil hij het dossier niet mee geven kan men de politie bellen om hulp te vragen.
De schuldenovereenkomst en het tekenen van de machtiging:
Machtiging kan direct worden stop gezet, dit zou in moeten houden dat VSNP-Nederland geen vaste betalingen meer mag verrichten.
Als de termijn van afsluiten (2 maanden) en de kosten van afsluiting al zijn al afgehouden, mag/kan men er vanuit gaan dat alles is geregeld en het dossier is gesloten. Kan men toch ook gewoon het dossier ophalen gezien dit niet zijn eigendom is?
Staat er nog geld op de rekening kan het zijn dat hij deze ponds-ponds verdeeld onder de schuldeisers. Dit is hij wettelijk ook eigenlijk verplicht, mits hij wettelijk hiervoor bevoegd zou zijn. Toch afhankelijk van zijn humeur. Want ook dit komt hij niet na. Terwijl hij gewoon al het geld aan jullie terug moet geven.
Deze bevoorrecht zichzelf als schuldeiser, dit kan men na gaan als men eens een onderzoek zou instellen. Men zou dan ook eens naar zijn prive rekening moeten kijken. Als hij vergeten is een betaling te verrichten of iemand heeft iets extra's nodig doet hij dit. Terwijl je in een schuldentraject geen enkele nieuwe schuld meer mag maken!!! Zelfs niet bij familie of vrienden. Hij krijgt uiteraard meteen alles terug betaald.
Hij betaald rekeinigen dubbel, komt afspraken niet na. Nauwelijks te bereiken. Echt schandalig dat de hogere instanties hier nog geen stop in hebben gebracht omdat de mensen nog meer in de schulden komen. En dit zelfs op zeer korte termijn.
Hij laat zich overkomen alsof hij zo betrokken is bij deze doelgroep, toch maakt hij naar mijn mening gebruik van zijn machtspositie omdat er mensen zijn welke nergens anders heen kunnen. Dit vind ik ronduit schandalig. Juist deze doelgroep is zo kwetsbaar en staan met de rug tegen de muur.
Van te voren, na inventarisatie blijkt al snel dat er in de meeste gevallen VSNP eigenlijk niets voor ze kan betekenen, ja aanmelden voor een WSNP aanvraag. Toch hij gaat schuldeisers bevoorrechten en regelingen treffen. Hij hanteert niet de VTLB berekening, mensen leven daardoor vaker ruim onder de wettelijke norm. De aflossingcapaciteit mag in zijn totaliteit niet meer dan 10% van bijstandsnorm zijn. Misschien handig om te weten en zelf een eigen berekening erop los te laten.
De wettelijke termijnen..........tja, laten we daar maar helemaal over zwijgen.
Ik mag alleen maar hopen dat er andere instanties welke hier een stop in kunnen brengen dit zo snel mogelijk gaan doen. Zodat er niet nog meer mensen dieper in de problemen komen. Want dit is ronduit schandalig.
Het is toch de bedoeling om de mensen juist hieruit te halen?
Groetjes,
Angelique
Laatst gewijzigd door angelique_1970 op 08 aug 2007 08:20, 9 keer totaal gewijzigd.
Ik ben iemand dat vaak reisd per vliegtuig.
Via deze weg zou ik mijn afschuw voor de totaal uit proportie houding van de klm`s van deze wereld en hun ARROGANT ONREALISTISCHE HOUDING willen uitspreken. Het is hun eigen niet te volgen ticket prijcing policy (bedacht vast naar een lang corporate diner met erg veel duur wijn, ik heb het niet over de rommel dat je voorgeschoteld krijgt in eco.). Waaroom, vraag ik me af, moet een retour minder dan de heelft kosten, dan een enkele??(vliegmij. bespaar mij de politiek correct antwoorden)dit gaat buiten alle logica, zou mijn hobby zijn vliegtickets kopen om vervolgens de stoelen niet te benuten, wat is dan jullie problem? ik heb toch betaald, de eerste winst is gewicht=brandstof gebruik niet over te spreken over de mogelijheid voor de desbetreffende vliegmij. om de stoelen te verkoopen voor ongeloofelijk duur prijzen op de last moment, dus CLEAN UP YOUR ACT en houd op met de gene dat jullie in de lucht houden, je weet het nog wel dat stervende ras DE KLANT die graag wat service verlangd, te manipuleren, wij eisen een transparant beleid betreft ticket pricing policies. [/b]
Via deze weg zou ik mijn afschuw voor de totaal uit proportie houding van de klm`s van deze wereld en hun ARROGANT ONREALISTISCHE HOUDING willen uitspreken. Het is hun eigen niet te volgen ticket prijcing policy (bedacht vast naar een lang corporate diner met erg veel duur wijn, ik heb het niet over de rommel dat je voorgeschoteld krijgt in eco.). Waaroom, vraag ik me af, moet een retour minder dan de heelft kosten, dan een enkele??(vliegmij. bespaar mij de politiek correct antwoorden)dit gaat buiten alle logica, zou mijn hobby zijn vliegtickets kopen om vervolgens de stoelen niet te benuten, wat is dan jullie problem? ik heb toch betaald, de eerste winst is gewicht=brandstof gebruik niet over te spreken over de mogelijheid voor de desbetreffende vliegmij. om de stoelen te verkoopen voor ongeloofelijk duur prijzen op de last moment, dus CLEAN UP YOUR ACT en houd op met de gene dat jullie in de lucht houden, je weet het nog wel dat stervende ras DE KLANT die graag wat service verlangd, te manipuleren, wij eisen een transparant beleid betreft ticket pricing policies. [/b]
Vitor dit lijkt mij meer iets voor touroperators.
Cybertomaat gaat mij eigenlijk niets aan hoor maar
hoe komt het eigenlijk dat je door het uwv in de schuld
bent gekomen.Als hun iets fout gedaan hebben moeten
ze het toch ook corrigeren?
Cybertomaat gaat mij eigenlijk niets aan hoor maar
hoe komt het eigenlijk dat je door het uwv in de schuld
bent gekomen.Als hun iets fout gedaan hebben moeten
ze het toch ook corrigeren?
@cybertomaat, heb dit forum even niet gelezen maar wil je een reactie geven over een van bovenstaande uitspraken van je. Het blijkt dus zo te zijn en mijn gedachte omtrent de SP bevestigend, dat het oplichters zijn. Zich sociaal voordoend maar kluit belazerend. Waarom een pentium 3 er laten uitzien als een pentium 1? Mijn vermoedens over deze club heb je bij deze MEER dan bevestigd. Als mensen na gaan denken bij volgende verkiezingen zit ons "aller" Jan in zijn uppie of kan weer worst gaan ophangen.
Met alle respect 1- ik boek niet bij een Touroperator maar rechtstreeks
bij de vervoerder, overeenkomst en verplictingen liggen tussen ons beide KLANT EN VERVOERDER touroperators zijn hier geen partijen 2- naar 28 jaren werkzaam te zijn bij een groot touroperator kan ik je mededelen dat niet de tour operator is dat de dienst uitmaak ( de kans krijgen ze niet) maar is nog steeds de vervoerder Vliegmij.dat de touwen in de handen hebben.
bij de vervoerder, overeenkomst en verplictingen liggen tussen ons beide KLANT EN VERVOERDER touroperators zijn hier geen partijen 2- naar 28 jaren werkzaam te zijn bij een groot touroperator kan ik je mededelen dat niet de tour operator is dat de dienst uitmaak ( de kans krijgen ze niet) maar is nog steeds de vervoerder Vliegmij.dat de touwen in de handen hebben.
?????????????????????????????????
sorry vitor maar dacht dat dit alleen over vsnp gedupeerde ging ??????????????
Ja Shanaya helemaal mee eens, ik probeer alleen duidelijk te maken dat dit soort bedrijven te vak een niet al te klant vriendelijk standpunt aannemen, en zo lang als we dit soort gedrag blijven acepteren als consument, de benoeming gedupeerd zijn of niet, zal altijd voor je bepaald worden.
Nou victor ,vlieg er eens lekker uit , want je zit een beetje in het verkeerde topic.
Jonjo,is dat niet bij alle partijen het geval.Ben geen SPer hoor maar volgens mij is het 1 pot nat.Ik zou me er bijna voor schamen dat ik op een partij heb gestemd die de normen en waarden hoog in het vaandel scheen te hebben.Ik zeg bijna want .......wie het weet mag het zeggen.Door welke partij worden we nu eens niet belazerd???????Weet jonjo dat misschien.Zo ja, mag jij mij vertellen op WIE ik de volgende keer zal moeten stemmen want ik weet het niet meer.
GR...........Nita.
GR...........Nita.
-
jonjo,Nita en bot321 ......
Zie nieuwe topic A U B
Zie nieuwe topic A U B
Week zelf ook even af .Lees dat je via de site van VSNP Ned.klachten kan indienen......gooi de klachten BUS van BUS maar stampvol .ZEEEEEEEEER lange klachten er van maken bus oh ik bedoel natuurlijk dus.Slachtoffer ,donkere wolk en alle andere gedupeerden doe jullie best.
-
nou heb ik dus de krant voor me liggen van zaterdag jl.
en wat lees, ik er is inmiddels een aanklacht ingediend tegen 'dhr' bus
bus heeft nu alles uit handen gegeven aan een advocaat. ik heb zelf inmiddels ook al een aan getekende brief verstuurd, omdat ik mijn papieren terug wil hebben, nog altijd geen gehoor.
ik ga vanmiddag voor de tweede keer aangiften doen misschien dat het nu wel helpt.
mensen duimen he misschien dat we nu wat bereiken.
en wat lees, ik er is inmiddels een aanklacht ingediend tegen 'dhr' bus
bus heeft nu alles uit handen gegeven aan een advocaat. ik heb zelf inmiddels ook al een aan getekende brief verstuurd, omdat ik mijn papieren terug wil hebben, nog altijd geen gehoor.
ik ga vanmiddag voor de tweede keer aangiften doen misschien dat het nu wel helpt.
mensen duimen he misschien dat we nu wat bereiken.
Heel goed donkere wolk en zeker ook J.W.Dudink e.a.dat de procedure eindelijk bij de rechtbank is opgestart chapeau voor jullie lef.Nu is het een kwestie van geduld want ook deze molens malen dikwijls langzaam.Denk dat het Busje "s morgens moeilijk start na de slapeloze nachten die hij nu eens dankzij jullie heeft ipv andersom. Hoop voor jullie allemaal dat er in de nabije toekomst beter met jullie problemen wordt omgesprongen.Zal duimen voor jullie zodat ik een goede afloop hier kan lezen.
SC6 allemaal..........................Nita.
SC6 allemaal..........................Nita.