LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenloods

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Daarnaast heb ik het idee dat er op dit forum een aantal medewerkers zitten die onder een pseudonaam doen alsof Keukenloods super is, maar goed, het zal niet het enige bedrijf zijn die dat hier doet....

Van een onafhankelijk forum is hier m.i. geen sprake meer. Keukenverkopers proberen hier elkaar steeds de loef af te steken en elkaar met steeds andere argumenten om de oren te slaan om zodoende aan te geven waarom het merk dat zij verkopen toch net ff iets beter is dan het andere. Het ware beter geweest als deze personen dit niet meer doen, om zodoende de onafhankelijkheid van dit forum te waarborgen. Maar goed, dat zal wel altijd een utopie blijven....
Wat de keukenloods betreft, werken er wel mensen met verstand van keukens, en de eerste opzet van de keukenloods (zaandam) was een "schot in de roos" bedrijf. De organisatie is enorm gegroeid, 3 winkels en meerdere inkoopkanalen en helaas wijzigen daarmee ook andere aspecten die bij het (ver)kopen van een keuken komen kijken.

Op dit forum worden grotendeels de negatieve ervaringen gedeeld. Persoonlijk geef ik daar gewoon mijn mening over, zonder iets te willen verkopen (maak geen reclame voor eigen toko) en natuurlijk weet ik meer van de merken die ik verkoop.
Zou u willen dat enkel consumenten hun mening geven middels dit forum? Waarvan feitelijk bekend is dat het forum hoofdzakelijk bezocht wordt bij een negatieve ervaring, en technische vragen geen weerklank kunnen vinden?
Wat die onafhankelijkheid betreft kan ik het wel eens zijn........een utopie, maar ook dit geldt voor vele "informatiebronnen".

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door rayke »

De tafel heeft 1800,00 euro gekost
is tie van goud of zo?

een tafel van 200x100 met garniet werkblad en rvs onderstel kost niet meer dan 800-1000 euro.

Gesloten