LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![

Ongelezen bericht door D1RK »

Volgens mij zijn het juridisch 2 verschillende, Populiers en Seats en Sofa is dan wel gelijk met de klachten hier, maar er zijn teveel verschillen om ze hetzelfde te noemen,
ik ben wel tevreden, iets te laat werd de salontafel geleverd, na een half jaar voor garantie iets gerepareerd, beetje traag, maar tekort om negative reactie's te geven.

Ze hebben bij populiers wel scherpe prijzen, en dat vind je helaas later terug!

Liever iets duurder, en dat achteraf duurdere stofje, mag, slechts een kleur was goedkoop, en die wil vrijwel niemand!

Leuke trucs, maar ik was ondanks tevreden over product toch een eenmalige klant, dus ook ik niet meer!

DoMe
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 mei 2007 22:26

Re: [b]Poppeliers[/b] :cry: [b][u]ontzettend slechte service!!![

Ongelezen bericht door DoMe »

Na mijn positieve bericht laat ik dan nu (helaas) toch maar weer een negatief bericht achter...

Onze nabestelling zou volgens de verkoper na 6 weken geleverd worden... dit blijken minsten 10 tot 11 weken te worden!!!
Je wordt hier dus ook niet over gebeld en moet zelf maar weer eens contact opnemen...

Inmiddels al veel mensen bij Poppeliers weggehouden :D ...

Ga volgende week met mijn ouders voor hun nieuwe inrichting kijken. Er zal 1 winkel zijn die we sowieso overslaan.... rara...

Nu blijkt maar weer dat mond op mond reclame het beste werkt... of dus juist tegen je werkt.

Ben ebnieuwd hoe lang we nog op alles moeten wachten... zijn inmiddels alweer een half jaar verder...

Gesloten