LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klachten DONG

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
dijkmans
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 mar 2007 17:21

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door dijkmans »

ik heb vandaag een brief gehad waar gevraagt is om de meterstand
door te geven deze wordt dan terug gerekend naar 1 april 07 de maand waarin ik mijn jaarafrekening gehad zou moeten hebben
daar ik elke maand mijn standen opschrijft weet ik dus wat de stand van 1 april zou moeten zijn
er is nu 3 maanden niets afgeschreven, ik ben ZEER benieuwd naar hun uitkomst
hoop niet dat het een 1 april grap wordt

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Maar Dijkmans,die hadden wij toch allang doorgegeven.U via e-mail en mij hadden ze de meterstand gevraagd ,lang geleden al ,per tel.Nu snap ik het helemaal niet meer.Ik heb de meterstand van toen opgeschreven.Weer tijd rekken ??? Houd wekelijks de stand in jaaragenda"s bij en heb deze agenda"s nog allemaal.Heb zelf nog niets gehoord.Dank voor het bericht .Gr.

ludwig
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jun 2007 15:24

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door ludwig »

hoera ik heb vandaag een brief gehad van dong moet de meterstand door geven ben benieuwd, en nika welk mailtje is dat van die aktie groep b.v.d gr ludwig :roll:

ludwig
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jun 2007 15:24

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door ludwig »

hi nita ik heb een mailtje gekregen van ene xxx is dat die je bedoel van de aktiegroep gr ludwig :?:

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door tinne »

nou, schiet mij maar lek, krijg vandaag ook zo'n brief, wilt u dem meterstand doorgeven, ja, best, prima, maar dat had ik 3 weken geleden ook al telefonisch gedaan........... nadat ze het voorschot bedrag hadden teruggestort.......

we gaan het zien, tis een zootje daar.

mvrgr. Tinne

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Hallo Lud,Zelf heb ik de klacht naar >[email protected] <gestuurd,heb deze man 2x tel.gesproken.Deze mijnheer heeft de 14e weer een gesprek met iemand van Dong .Leenders speelt de klachten naar hem door.Heb je wel laat in de brievenbus gekeken.Lekker in het zonnetje gezeten vandaag?.Mazzel .

ludwig
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jun 2007 15:24

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door ludwig »

ha ha niet laat, maar heb de hele dag in het ziekenhuis geweest want die mevr waar dit allemaal om gaat lig daar nu,erg triest ze weten niet wat ze allemaal aanrichten daar bij dong en morgen ga ik in de zon liggen rust dag hahaha gr ludwig

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Nee hoor Tinne,laten we dat maar niet doen(lek schieten)is Dong weer een klant kwijt en dat wil je ze niet aandoen.Heb voor de zekerheid nog even in de brievenbus gekeken....niks dus.Wim Zonneveld zou zeggen;REKKEN EN DER BIJBLIJVEN.Groetjes.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Hoop dat die mevr.snel beter is.En dan heeft dat mensje potverd.(sorry) dit gelazer er ook nog eens bij.Hoop voor jou dat het morgen niet regent .Gun je een lekker dagje zon.Goed dat je die mensen helpt.Vr.Gr.......Nita.

ludwig
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jun 2007 15:24

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door ludwig »

hallo allemaal
heeft iemand al een positief bericht over dong :?: :(

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Hoi Lud,Ik denk niet dat ze bij Dong op zondag werken ,de posterijen zeker niet dus..........bij mij nog steeds niets in de brievenbus.Lekker bruin geworden vandaag?Hoeistie verder.

ludwig
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jun 2007 15:24

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door ludwig »

hi nita
hahaha werken op zondag volgens mij werken ze daar nooit ja wel lekker bruin geworden maar wordt rood als ikaan dong denkt en nog bedankt voor je tip van dat mail adres gr ludwig

ludwig
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jun 2007 15:24

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door ludwig »

hi allemaal
is er al een vooruitgang of uitkomst i.v.m dong :?:

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Hallo Dijkmans,Wat beloofd is (eind volgende week afrekening)is dus weer niet nagekomen.Heb ook nog geen reactie op mijn aangetekende klacht richting Dong.Ook geen meterkaart ontvangen.Is er bij u inmiddels al iets uit de bus gekomen?Ik denk zolangzamerhand dat ook de actiegroep weinig resultaat zal opleveren.Zal proberen mr.***** van de act.gr.vanavond te spreken te krijgen ,die woont nl.dicht bij mij.Of het iets uithaald????Inmiddels is het alweer bijna half Juni,en 4 voorschotten later.Weet u het nu nog?Vr. Gr..............Nita.

dijkmans
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 mar 2007 17:21

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door dijkmans »

de actiegroep is alle klachten aan het inventariseren ivm het gesprek met DONG volgende week
u had, volgens onze informatie, deze week een meterkaart moeten/kunnen ontvangen
wij hebben wel vernomen dat er al jaarafrekeningen zijn aangekomen bij de klanten maar hebben nog niet gehoord of alles in orde is
wij blijven ons inzetten voor een goed resultaat, dus niet zo negatief
ook wij kunnen steun gebruiken, kom op zeg

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Geachte HR/Mvr.Dijkmans.WE?..... Welke functie bekleed u nu bij de actiegroep Dong?Volgens mij ben ik niet de enige die me (volgens u) een beetje negatief uitlaat .Het is zeker niet mijn bedoeling geweest me negatief op te stellen tav de actiegroep .Wat ik bedoelde te zeggen ,dat Dong in dit geval gewoon roeit met de riemen die men heeft.Is deze reactie van uw hand? Ben dit van u niet gewend.Wat Dong betreft ..........daar blijf ik zeer negatief over denken(GEK HE).Voor de hele actiegroep ,succes de 14e en VRIENDELIJKE GROETEN............Nita. :? :wink:

PS Hoef nu niet meer te bellen,u geeft het nu wel door.bedankt.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

:idea: Zo goed? : :)
Laatst gewijzigd door Nita op 08 jun 2007 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.

dijkmans
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 mar 2007 17:21

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door dijkmans »

ik ben een van de mensen van de actiegroep die de klachten tegen DONG in ontvangst neemt en daarmee onder leiding van de oprichter van deze groep aan de slag gaat om een voor ons allemaal juist en eerlijk resultaat te verkrijgen, dus betalen voor wat je verbruikt en geen cent meer en afspraken nakomen
met het negative bedoel ik wat u schrijft, u denkt dat ook wij weinig zullen bereiken, daaarom zeg ik ,,,,komop zeg
ook wij blijven negatief over DONG totdat iedereen tevreden is

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door Nita »

Kijk mensen,dit is nu ook het vermelden waard.Eindelijk een goed bericht van Dong(nee nog geen jaarafrekening en ook geen meterkaart).Kreeg wel vanmorgen een correctienota in de bus van 2004-2005 en van 2005-2006.Uit deze berekening blijkt dat ik 19,41 euri terugkrijg.Netjes.Maar wat ik belangrijker vind........eindelijk een teken dat ze er bij Dong ( al is dit een beetje laat) goed mee bezig zijn.Heb nu meer vertrouwen in de .......mij nog toe te sturen ....... jaarafrekening.

PS Ga gelijk de 19,41 stukgooien .Vanavond lekker biosje pikken.

GROETEN.............Nita :D :D :D :D

ludwig
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 jun 2007 15:24

Re: klachten DONG

Ongelezen bericht door ludwig »

beste nita
wat leees ik nu, werk dong ook terug met rekeningen van 2004 tot 2006 nu dan kennen ze dat bij die oudjes dan ook wel doen die hebben sinds ze in dat nieuwe bejaarde woning ook altijd te veel betaald. want toen klopte de meterstanden ook niet, ze schuiven alles terug naar intergas en die ook niets maar goed ik heb veel vertrouwen in de acktiegroep en hoop dat het allemaal goed kom gr :) ludwig

Gesloten