Beste Daan,
Ten eerste wat vervelend dat dit gebeurt is. Ik werk zelf bij de ABN AMRO bank, en helaas gebeurt het daar ook. Maar wat ik raar vind is dat Postbank normaliter veel beter controleerd op naam en rekeningnummer. Stel je heet Pietje Puk en je rekenignummer is 12345678. En er word een automatisch incasso gedaan van 50 euro op naam van Piet Pluk die eigenlijk rekeningnummer 12345679 heeft, maar Piet Pluk heeft niet 12345679 neer gezet maar 12345678. Dan word er naar mijn weten naar de naam en het rekeningnummer gekeken of dat over een komt. In dit geval zou de Postbank normaliter heeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk doen, nog mooier gezegd ze doen het niet het geld word niet geincasseerd. Het word namelijk terug gestord. Onder het mom van NAW gegevens kloppen niet.
Normaliter heb ik echt een hekel aan die mierenneukerij maar in dit soort gevallen geef ik ze een pluim. Je zorgt er voor dat je problemen uit de weg gaat.
Wat betreft de vergoeding kan je net iets verder gaan. De Postbank heeft weinig fout gedaan, wat ik je wil aanraden is een kostenpost bij de loterij neerleggen.
Heb je rood gestaan hierdoor?
Zo ja dan wil je de rentevergoeding die je hebt moeten betalen voor de dagen dat je het geld hebt moeten lenen aan hun, want ja je bent gewoon een soort bank "Bank van Daan, heb je geen baan leen dan bij Daan".
Zo nee zorg dan dat je de rente die je zou krijgen op je spaarrekening, want spontaan zou je dat bedrag gaan sparen en dat zal snel 2,5% zijn over de dagen dat je 100 euro zou sparen.
GELD IS GELD. En geloof me ze hebben genoeg.
Verder wil je een compensatie voor de gemaakte kosten, vraag desnoods een gespecificeerde rekening op bij je telefoonmaatschappij. Kan je de telefoonkosten ook berekenen. Wellicht kun je ook aangeven dat je het schandalig vind hoe ze hier mee zijn omgegaan en wellicht krijg je ook nog wel een leuk aandenken hieraan. Kijk maar naar andere bedrijven als iets niet goed is dan krijg je verschillende producten, Vb: Er zat een stukje papier in een zak chips, na een klachtenbrief kregen we meteen een doos vol met chips.
Gewoon bluffen Daan, dat doen alle instanties. Je hebt niets te verliezen die honderd euro staat ondertussen ook nog niet op je rekening. Met bluffen kom je heel ver in deze wereld, kijk maar naar Amerika.
En verder wil ik je een tip geven ga naar de ABN AMRO, veel beter in klantenservices.hahahahahahaha
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)